Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Mannen, ik had natuurlijk nooit met zo'n bericht willen komen, maar na lang nadenken en veel twijfels heb ik besloten toch de VTR SP-1 te koop te gaan zetten. IK heb eerder altijd gezegd: deze gaat nooit weg bij me... ondertussen ruim 16 jaar in mijn bezit en de laatste jaren veel weinig bereden helaas. Ik wil niet stoppen met rijden, maar juist meer rijden en daarvoor (niet boos worden) iets als een motorscooter ervoor terugkopen. Ik merk dat ik de SP eigenlijk alleen bij plezierritten meer gebruik en mijn vrouw durft er niet eens op te rijden, achterop is de SP niet echt geschikt voor...

Ik zoek alleen naar de prijsstelling en vraag me af of jullie daar ideeën over hebben en tegelijk of er iemand is die persoonlijk interesse heeft.

Ik heb wat foto's toegevoegd. Wat kan ik zeggen over de SP, betrouwbaarheid ten top, die van mij heeft nu ergens rond de 39.500km (uit mijn hoofd, in elk geval onder de 40k) gelopen (binnen nu en 1,5 week staat er nog een keertje een ritje gepland). Bandjes zijn redelijk tot goed (Pilot Sport), 190 breedte achter, 2brother titanium highmount uitlaten. Zitje heb ik erbij, ik heb eventueel een reservetank erbij (ooit gekocht), volgens mij nog een extra setje spiegels, verstelbare hielplaten (die er niet op zitten, maar erbij zitten), er zit een spyball alarm op en heeft donkere voorruit (volgens mij heb ik de originele ruit nog liggen en ik dacht ook de voetsteunen nog). Tevens liggen er BMC open airfilters in en ligt er een DID ketting op. Pairmod afdekplaatjes heb ik er ook bij (niet uitgevoerd).

Er zit verder geen poespas op, wel is de flappervalve mod gedaan en netjes afgedopt (ooit professioneel gefabriceerd door iemand van hier)
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2021-06-30 at 15.15.19.jpeg
    WhatsApp Image 2021-06-30 at 15.15.19.jpeg
    298,5 KB · Weergaven: 40
  • WhatsApp Image 2021-06-30 at 15.15.32.jpeg
    WhatsApp Image 2021-06-30 at 15.15.32.jpeg
    291,4 KB · Weergaven: 39
  • WhatsApp Image 2021-06-30 at 15.15.46.jpeg
    WhatsApp Image 2021-06-30 at 15.15.46.jpeg
    303,2 KB · Weergaven: 41
  • WhatsApp Image 2021-06-30 at 15.16.03.jpeg
    WhatsApp Image 2021-06-30 at 15.16.03.jpeg
    338,5 KB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt:
Mannen, ik had natuurlijk nooit met zo'n bericht willen komen, maar na lang nadenken en veel twijfels heb ik besloten toch de VTR SP-1 te koop te gaan zetten. IK heb eerder altijd gezegd: deze gaat nooit weg bij me... ondertussen ruim 16 jaar in mijn bezit en de laatste jaren veel weinig bereden helaas. Ik wil niet stoppen met rijden, maar juist meer rijden en daarvoor (niet boos worden) iets als een motorscooter ervoor terugkopen. Ik merk dat ik de SP eigenlijk alleen bij plezierritten meer gebruik en mijn vrouw durft er niet eens op te rijden, achterop is de SP niet echt geschikt voor...

Ik zoek alleen naar de prijsstelling en vraag me af of jullie daar ideeën over hebben en tegelijk of er iemand is die persoonlijk interesse heeft.

Ik heb wat foto's toegevoegd. Wat kan ik zeggen over de SP, betrouwbaarheid ten top, die van mij heeft nu ergens rond de 39.500km (uit mijn hoofd, in elk geval onder de 40k) gelopen (binnen nu en 1,5 week staat er nog een keertje een ritje gepland). Bandjes zijn redelijk tot goed (Pilot Sport), 190 breedte achter, 2brother titanium highmount uitlaten. Zitje heb ik erbij, ik heb eventueel een reservetank erbij (ooit gekocht), volgens mij nog een extra setje spiegels, verstelbare hielplaten (die er niet op zitten, maar erbij zitten), er zit een spyball alarm op en heeft donkere voorruit (volgens mij heb ik de originele ruit nog liggen en ik dacht ook de voetsteunen nog). Tevens liggen er BMC open airfilters in en ligt er een DID ketting op.

Er zit verder geen poespas op, wel is de flappervalve mod gedaan en netjes afgedopt (ooit professioneel gefabriceerd door iemand van hier)
verkoop je de tank los? en zo ja wat wil je er voor hebben?
 
Mc-Sp1, ik ben best bereid de tank los te verkopen, is het alleen wel van oorsprong een zilveren tank die ik via via hier heb laten overspuiten en moet eerlijk zeggen dat de kleur lichtelijk afwijkt van origineel en stickers niet perfect zitten uitgelijnd. Tank was wel duur en heb later na een aantal jaren zoeken, nog een originele rode gevonden die er alweer wat jaartjes op zit nu, omdat ik er niet blij mee was.

Dus geschikt als je het niet te nauw neemt of voor bv een circuit fiets... ik heb er zelf 450euro ingelegd, als iets soortgelijks (doe maar een bod) ervoor krijg ben ik tevreden, anders maak ik het onderdeel van totaalverkoop.
 
O sorry als je 24 uur vooruit wil kijken dan moet je wel savonds kijken ,heb mijn koppie weer is niet gebruikt haha ,ik kom evengoed wel
 
Vanwege de weersvoorspelling wordt het voor mij nog even aankijken. In eerste instantie zag het er goed uit, maar zoals het er nu naar uitziet, staan regen en onweer nu op de rol die dag in de soep te laten lopen :/
Ik ben sowieso van de partij, misschien een volgende keer….👍🏼
 
wie weet waar je velocity stacks kan kopen of bestellen?... ik las ergens dat er iemand is in nederland die ze maakt?....
1625344117130.png
 
Vanmorgen was het droog en het zonnetje scheen lekker, dus toch nog ff richting Brielle gereden. Even wat mooie brommers bekeken en een stukkie in Voorne Putten meegereden. Toen de club richting Zeeland ging, ben ik afgehaakt omdat madame moest werken. Was iig leuk even kennis gemaakt te hebben *D :]
 
  • Leuk
Waarderingen: LBR
ik loste je denk ik af bij die post ;)
Hoop dat jij het dan beter deed, ik heb die van mij namelijk in het grind neergelegd. Ik verloor in de overgang van gras naar grind mijn evenwicht en kreeg mijn laars niet snel genoeg van mijn stepje :'). Gelukkig praktisch geen schade, behalve een nieuwe deuk in mijn ego ;).
 
Even een paar foto's van het afgelopen ritje in zeeland waar Getto het over had... top dat je toch even gekomen bent en we hebben jou SP mogen bewonderen en horen..:t verder was er nog een voor onze club een nieuwe rijder met een prachtige black edition.. zie de plaatjes,,
 

Bijlagen

  • 51641261-FFC3-4473-A155-A88C804E6485.jpeg
    51641261-FFC3-4473-A155-A88C804E6485.jpeg
    511,3 KB · Weergaven: 52
  • 9D1F9D65-CCA3-42DA-BE91-D3303D1E023B.jpeg
    9D1F9D65-CCA3-42DA-BE91-D3303D1E023B.jpeg
    545,8 KB · Weergaven: 51
Terug
Bovenaan Onderaan