Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

lijkt mij 1 van de bouten waarmee de carterhelften aan elkaar zitten
 

Bijlagen

  • honda-vtr1000sp-firestorm-2000-y-european-direct-saleskph-crankcase_bigeccfy41e__1200_cead.gif
    honda-vtr1000sp-firestorm-2000-y-european-direct-saleskph-crankcase_bigeccfy41e__1200_cead.gif
    203,9 KB · Weergaven: 9
Heerlijk gereden op de nieuwe fiets, afscheid van mijn vriendin:
IMG_20210723_143057.jpg

En hier mijn nieuwe:
IMG_20210723_154426.jpg


Ik kan jullie vertellen...ja het doet pijn. Ik deel wel: ik kan nu ook rustig rijden, dat waar ik de SP niet geschikt voor vind. Ga ik spijt krijgen... Vast wel.. is het toch verstandig...vast wel... Binnenkort zal mijn ex te koop zijn bij Ten Kate Motoren, kan me geen betere zaak voorstellen om haar te koop te zetten.
 
Heerlijk gereden op de nieuwe fiets, afscheid van mijn vriendin:Bekijk bijlage 1658858
En hier mijn nieuwe:
Bekijk bijlage 1658868

Ik kan jullie vertellen...ja het doet pijn. Ik deel wel: ik kan nu ook rustig rijden, dat waar ik de SP niet geschikt voor vind. Ga ik spijt krijgen... Vast wel.. is het toch verstandig...vast wel... Binnenkort zal mijn ex te koop zijn bij Ten Kate Motoren, kan me geen betere zaak voorstellen om haar te koop te zetten.
Veel rijplezier met je tracer :] :t
 
Ik kan jullie vertellen...ja het doet pijn. Ik deel wel: ik kan nu ook rustig rijden, dat waar ik de SP niet geschikt voor vind. Ga ik spijt krijgen... Vast wel.. is het toch verstandig...vast wel... Binnenkort zal mijn ex te koop zijn bij Ten Kate Motoren, kan me geen betere zaak voorstellen om haar te koop te zetten.

Heeeeel herkenbaar ;)
Veel plezier met de Tracer!
 
Ja fuck..... voor de 3e keer #93....

IMG-20190415-WA0003.jpeg


Iets met aantallen per groep (ik in C) en dan op alfabet....

Maar het zal niet meer gebeuren dat ik met #93 zal rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan