Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Die van mij is voor minder dan 5 ruggen naar TenKate gegaan.... wel iets minder km's maar die zag er toch echt beter uit.... En ik kan je garanderen dat die beter verzorgd is, staat nu te koop daar voor 5940,- :


Die heb ik zaterdag even rustig bekeken, maar wat heb je met die kroonplaat gedaan joh? Had je er altijd een dikke sleutelbos aan hangen ofzo?
 
Is dat dit lelijke hok? 1e eigenaar en dan zo gruwelijk verkrachten '( Ding staat al heel lang te koop, is niet voor niets denk ik dan maar. Als je dat nieuwstaat noemt en vergelijkt met jouw foto's... 🤔


Van die fiets klopt echt exact nul komma nul, wat een gedrocht, alleen leuk voor onderdelen als het nog werkt
 
Die van mij is voor minder dan 5 ruggen naar TenKate gegaan.... wel iets minder km's maar die zag er toch echt beter uit.... En ik kan je garanderen dat die beter verzorgd is, staat nu te koop daar voor 5940,- :

Heb hem zien staan. Mijn neef woont daar in de buurt en is nog even wezen kijken.
Ik vond die andere ook alleen maar interessant vanwege de kmstand. Na kijken was alle interesse compleet weg.
 
Absoluut niet! Ik had deze SP1 gekocht omdat mijn Ducati 848 me totaal niet kon bekoren. Ik had die 848 gekocht ter vervanging van m'n gecrashte SP2. Nu de SP2 weer geheel naar tevredenheid is opgebouwd en ook nog eens prima werkt is de SP1 gewoon overbodig.
Je prijs is scherp die ben je zo kwijt denk ik
 
Die heb ik zaterdag even rustig bekeken, maar wat heb je met die kroonplaat gedaan joh? Had je er altijd een dikke sleutelbos aan hangen ofzo?
Nee in tegendeel, alleen de sleutel van SP in het slot, maar wel altijd de SPYBALL afstandsbediening, wat dan? Er was nauwelijks iets met de kroonplaat aan de hand toen ik de SP inleverde, kan me niet voorstellen dat daar nu zoveel aan veranderd is?

Natuurlijk zal je er wel iets van zien na 20 jaar rijden... het zijn geen nieuwe motoren...

Ik bedenk me net wel dat toen ik hem kocht (in 2004) er wel een soort klittenband bij de sleutel op de kroonplaat zat, dat hadden ze volgens mij gebruikt om de AB van de spyball vast te zetten, maar zat al niks meer op de AB en ik heb er ooit van af gehaald wat wel zorgte voor een glimend vierkantje op die plek (blijkbaar agresssieve lijm of iets dergelijks, maar verder was er niks bijzonders aan te zien...
 
wat een geld wordt er gevraagd voor sommige SP.s. bijna 6000 euro voor een motor die uit een oorlogs gebied komt :)
voor dat geld zou ik ook overwegen mijn SP1 te verkopen
 
het origineel...heeft ronde dempers ;0
scorpion heeft hele mooie, arrows ook, oval titanium.
ik heb ze beide, en zonder db killers is het nog goed acceptabel.
 
Gebruiken jullie vtr's eigenlijk olie? Die van mij zit zo ronde de 100ml per 1000 km...

Niet abnormaal maar mijn vorige motoren gebruikten nagenoeg niets
 
Gebruiken jullie vtr's eigenlijk olie? Die van mij zit zo ronde de 100ml per 1000 km...

Niet abnormaal maar mijn vorige motoren gebruikten nagenoeg niets
mijne geen druppel, geen overmatige rook als je gas geeft? misschien de kuip eens las halen om te kijken of er ergens olie aan hangt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan