Dat is het idee, en dan meteen alle schakelaars meepakken. Alleen nog ff kijken of ik ook zuurvrije vaseline heb.
Killswitch probleem ging verleden jaar vanzelf over, en zolang het niet stuk is, gaan we het niet fixen
Ik overweeg trouwens of ik de killswitch zal overbruggen; ik vind het maar een overbodig en storinggevoelig geval
Hoe heb jij de handel uit elkaar gekregen? Ik krijg hem wel in tweeën, maar ik krijg hem niet van het stuur vanwege de gaskabels.Ik heb ook een gevoelige killswitch en hetzelfde probleem gekend met mijn richtingaanwijzer.
Openmaken, schoonmaken, contacten wat opruwen met een schuurpapiertje en invetten met zuurvrije vaseline.
Probleem weg voor de komende jaren!
Of er wat anders lolligs mee doen
Ik ben best wel een ouwe lul, dus ik denk dat lachgas wat te heftig voor me is...
Zo'n luchthoorn met zeven tonenMmmm drie tonige Claxon .
Hoe heb jij de handel uit elkaar gekregen? Ik krijg hem wel in tweeën, maar ik krijg hem niet van het stuur vanwege de gaskabels.
Goede optie, is nu 400 op geboden (en dan nog vervoer). Is dan weer net te veel voor alleen de voorvorken.
Op de BB is de voorvork standaard ook niet verstelbaar.De voorvork van de blackbird is anders dan de X11 ivm stuur en de blackbird is verstelbaar. Passen Helaas niet op een xx11.
X11 rijder, hoe snel wil je m hebben? Ben van plan zelf een swap te doen en hou dan die van mij over.