Het grote Honda X-11 topic deel 2

Sandah.
Wat niet in de zadeltas past blijft thuis.

Oh aangezien dat ik een rugzak als zadeltas gebruik heb ik geen plek meer voor mijn vriendin.


Dus die blijft dan ook thuis😉
 
Mijn zadeltassen gaan ook mee, moet echt een topkoffer bij.

Verder: een geniaal antwoord! ;-))

Sandah.
Wat niet in de zadeltas past blijft thuis.

Oh aangezien dat ik een rugzak als zadeltas gebruik heb ik geen plek meer voor mijn vriendin.


Dus die blijft dan ook thuis😉
 
En in welk opzicht? Je zit dan nog een stuk rechter dan met het originele stuur?

Moet er veel worden aangepast? Bij mijn cbr heb ik een stukje van de kuip moeten afhaken (bij de x11 natuurlijk niet) maar ik heb er ook langere remleidingen op moeten zetten en en de gas en koppelingskabel voor de voorvork langs laten lopen

Zithouding is iets rechter maar dat verschil is niet zo groot. Mijn handen stonden met het originele stuur in een vervelende hoek waardoor ik bij lang rijden last van mijn polsen kreeg. Dit is nu een stuks ontspannender.
 
ik heb ook een ander stuur erop zitten, merk alleen hoger snelheden (snelweg 140/150) dat ik wat last krijg van de wind op mijn boveven arm.
 
Voor mij ook de handhoek de belangrijkste reden.
Extra kroonplaat met stuur bevestigings beugels.
En natuurlijk het stuur zelf.
 
Mijn zadeltassen gaan ook mee, moet echt een topkoffer bij.

Verder: een geniaal antwoord! ;-))

full
Ik heb het zo opgelost
 
Gloeiende gloeiende :X
Zou ff met mijn vrouw naar museum, op de plof. Vrouw museumkaart vergeten -O- Dus terug. Thuis wil motor niet meer starten :N Accu 11.5V Accu maar aan lader gelegd
Pak nu eerst een biertje. Hopen dat ze Maandag weer start; dan begint mijn dienst om 4:50 en om die tijd heb ik echt geen zin om te fietsen :N
Morgen maar eens nagaan of het 'm in de dynamo of in de spanningsregelaar zit; Accu is pas 1,5 jaar oud, dus ik denk dat die nog goed moet zijn...
 
Dat kom ik in mijn werkplaats ook vrij regelmatig tegen. Veel mensen denken dat ze die boutjes met een schroevendraaier vast genoeg zetten, maar met een dopsleutel (of ringsleutel) blijft het toch echt veel langer een goed contact geven......
 
Er zat ook helemaal geen veerring onder of wat voor borging ook. Het is dat ik een accu-conditioner heb, en dan ook nog de gebruiksaanwijzing gelezen, anders had het een hele tijd geduurd voor ik achter de fout kwam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan