Het grote Husaberg topic 2

full

:]
 
waar halen of bestellen jullie meestal de husaberg onderdelen, mis wat delen die ik graag wil bestellen en die zijn wel te vinden maar niet op een plek, bestellen jullie via de dealer of is er een goede webshop.
 
waar halen of bestellen jullie meestal de husaberg onderdelen, mis wat delen die ik graag wil bestellen en die zijn wel te vinden maar niet op een plek, bestellen jullie via de dealer of is er een goede webshop.

De Doelen Zaandam , of Taffmeister website
 
Stickers zitten erop

Altijd ff afwachten hoe het uitpakt, maar ik ben erg tevreden met het resultaat.

vytdsg.jpg



1z4ak9i.jpg
 
nice ziet er goed uit.

vandaag naar robbemotoren geweest, heeft veel op voorraad liggen voor een husaberg dus was mooi geholpen *D
 
Die heeft een heel mooi plekje gekregen Ray:

w1u5gw.jpg



En nee, de sticker zit niet onderste boven :+
 
Laatst bewerkt:
Schippersbotje? Heb ik ook gebrolen gehad een kaar geleden. Nog.elke dag last van


Gun m goed rust. Liever iets langer in.t gips
 
Schippersbotje? Heb ik ook gebrolen gehad een kaar geleden. Nog.elke dag last van


Gun m goed rust. Liever iets langer in.t gips

:^ :^

Ik mijne 1,5 jaar geleden nu, ik heb 4 maanden gips gehad. Nu nauwelijks last meer van (gelukkig). Liever een maand langer gips dan snel eruit in dit geval!
 
Ohja afgelopen week met mijn jaarlijkse circuit tripje gehad met de husa. Ging weer mooi

965416_448241498606600_1901536977_o.jpg


Voor de rest van afgelopen jaar is hij niet buiten geweest -O-
Ben wel van plan het ONK in valkenswaard mee te rijden, dus tegen die tijd komt hij wel weer buiten :)
 
Als we dan toch aan het posen zijn :P :P
Kon op het oude hok nog best meekomen tegen de nieuwere 570's, vermogen van een 570 komt alleen veel soepeler, die 550 is echt bokkig alles of niks.
Vind de 550 wel leuker om op te rijden dan een nieuwe 570.

1146665_448241535273263_1490425865_n.jpg


1085191_448241495273267_818848383_o.jpg
 
Kom me hier ook effe melden, heb 2 weken geleden een Husaberg FS570 gekocht..
Vorige week heb ik hem meteen uitgeprobeerd op de Erzgebirgsring...
Wat een heerlijke machine :} :} en wat een verschil met m'n DRZ.

Filmpje van Erzgebirgsring klik

Hier nog wat plaatjes van erzgebirgsring:

Dinsdag-124_zpsd760b3e9.jpg


Dinsdag-132_zps3decb6b1.jpg


IMG_8416_zps9be19a82.jpg


dsc8919_zps214f63db.jpg


dsc5636_zps5fea4695.jpg


Ow en als ik jullie was zou ik niks bij taffmeister bestellen... Heb ongeveer 4 maanden geleden een bestelling geplaatst en heb nog steeds niet alles binnen, ook al een paar spullen terug gestuurd die die verkeerd geleverd had en hij blijft rare verhalen verzinnen omdat die de spullen nog niet binnen heeft ofzo, dan zegt hij dat hij de spullen morgen opstuurd, krijg je een week later een email dat het onderdeel nog gemodificeerd wordt...
 
Laatst bewerkt:
Ow en als ik jullie was zou ik niks bij taffmeister bestellen... Heb ongeveer 4 maanden geleden een bestelling geplaatst en heb nog steeds niet alles binnen, ook al een paar spullen terug gestuurd die die verkeerd geleverd had en hij blijft rare verhalen verzinnen omdat die de spullen nog niet binnen heeft ofzo, dan zegt hij dat hij de spullen morgen opstuurd, krijg je een week later een email dat het onderdeel nog gemodificeerd wordt...

:^ :^ :^ :^

Die man is zo fucking warrig dat hij zelf niet meer weet wat voor of achter is heb ik het idee.
Toch heeft hij wel spullen die je husa écht beter maken, dat is het jammere.
Ik voelde me ook een redelijke zeikerd om steeds weer te moeten mailen waar het bleef of wat er fout was, tegenwoordig zoek ik liever andere adressen op.
 
Ohja afgelopen week met mijn jaarlijkse circuit tripje gehad met de husa. Ging weer mooi

[afbeelding]

Voor de rest van afgelopen jaar is hij niet buiten geweest -O-
Ben wel van plan het ONK in valkenswaard mee te rijden, dus tegen die tijd komt hij wel weer buiten :)

Vliegen :o :} :}
Uber Stoer })

Is dat een 2002 ivm dopje op je ontstekingsdeksel
 
Terug
Bovenaan Onderaan