HET grote Husqvarna 610 topic 3

Hmm oke, aangezien dit HÉT grote 610 topic volg ik jullie advies op :Y Als ik een leuke tegenkom zal ik me hier wel weer melden :Y In ieder geval bedankt!
 
Yep Abco is een goede tent zelf kort geleden nog wat oud spul bij ze gekocht vriendelijke gasten en dame en weten waar ze het over hebben.
3,14ter
 
Hmm oke, aangezien dit HÉT grote 610 topic volg ik jullie advies op :Y Als ik een leuke tegenkom zal ik me hier wel weer melden :Y In ieder geval bedankt!

Mijn TE570 model 2001 is wel te koop!
Mag voor een nette prijs weg, omdat ik ermee stop.
Eventueel met complete cross/offroad kleding.
Heb er ook een extra set wielen erbij voor als je een keer een rondje om het dorp wil en je goeie banden scherp wil houden ;)

full


Bij interesse: stuur maar een PB!
 
Laatst bewerkt:
ik had even een vraagje voor mijn 610, de lucht afstelschroef naar welke kant stel je meer lucht toe of naar welke kant minder.
 
mijn motor start slecht als hij warm is dus als ik aan het rijden ben en zet hem af naar verloop van tijd dan krijg ik hem moeilijk aan wat zou dit kunnen zijn?
 
Laatst bewerkt:
schroef in is dicht uit is open
En slecht starten kan vapor lock zijn dus de bezine wordt dan te warm contact uit gas geheel open kleplichterer bij en een paar keer doortrappencontact aan en de normale start procedure als dat niet werkt is dr waarschijlijk wat anders aan de hand ...weke knieeen oid ;-))
 
Ga je er echt helemaal mee stoppen Dick?! :/ :?

Ja, want heb heel veel klussen thuis.
En mijn offroad maat gaat voor een paar jaar naar het buitenland.
En wil dit jaar nog een motorvakantie houden.
Dus het komt er toch niet meer van.
Vandaar dat de motor te koop is!
 
mijn motor start slecht als hij warm is dus als ik aan het rijden ben en zet hem af naar verloop van tijd dan krijg ik hem moeilijk aan wat zou dit kunnen zijn?

Als hij koud wel goed start kan het ook een uitgelopen zuiger zijn.
Start hij wel als je een klein beetje gas bij geeft?

Bougie een keer vervangen kan ook wonderen doen.

Je kan het overigens een zijn of niet, maar uit eerdere postings bleken ook al problemen te zijn met de afstelling van de carb. Hoe vervelend ook zullen die eerst opgelost moeten worden (door een expert of een keer een dyno run) voor je er echt iets zinnigs over kan zeggen. Het blijft dan vooral een hoop prutsen en proberen. Ik kan je echt aanraden om dat eens te doen. Een dyno run incl afstellen kost zo'n €100 bij niet al te veel werk en geeft een compleet andere motor in positieve zin :]
 
Ik heb de carb na laten kijken de chokekabel zat ook niet lekker waardoor hij waarschijnlijk altijd op de choke heeft gestaan, morgen maar eens erop zetten gelijk ook een nieuwe bougie gekocht.
 
kan ik een halve pagina vullen ik heb zes van die krengen.
maar wordt dit zoiets als. ik laat hem zien als jij hem eerst laat zien ;-)
 
Zo de husk start goed loopt goed en rijdt goed, de carb schoongemaakt en opnieuw afgesteld.
De choke zat ook verkeerd zit nu beter en klemt niet meer.

Morgen effe ploegen
 
ik heb mijn koppeling uit het blok gehaald van mijn husqvarna 610 uit 2000 om te inspecteren.

Deze bleek nog gewoon goed.. ( bleek verkeerde olie te zijn )

Dus weer gemonteerd.. maar nu ontkoppeld hij niet en je moet veel kracht zetten wil je hem bedienen :( :(

Hoe kan dit??
 
ik heb mijn koppeling uit het blok gehaald van mijn husqvarna 610 uit 2000 om te inspecteren.

Deze bleek nog gewoon goed.. ( bleek verkeerde olie te zijn )

Dus weer gemonteerd.. maar nu ontkoppeld hij niet en je moet veel kracht zetten wil je hem bedienen :( :(

Hoe kan dit??

Zo te zien omdat jij er aan gezeten heb :+

Als je het kogeltje vergeten bent denk ik dat je dat kan merken aan de slag/aangrijppunt van je koppelingshendel.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan