Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

Aangezien mijn vakantie er aan zit te komen (hopen dat het door gaat) wil ik graag mijn TomTom aansluiten op de accu van mijn Nuda.
Ik hoor verschillende mogelijkheden voorbij komen.
Schijnbaar zit er onder de airbox een plug waar iets op kan worden aangesloten, maar ik zou het ook gewoon op het contact kunnen doen.

Wat hebben jullie/is jullie advies?
Ik heb de voeding voor de TomTom van het achterlicht af gehaald. Deze staat altijd aan op contact.
 
Lekker hoor!!

ik wacht tot ik een R tegenkom met de Leovince (dat is echt een must)
Mocht het te lang duren ga ik kijken naar een alternatief, misschien de ktm duke 790..
Ik zie aan je profielfoto dat je inmiddels een Nuda hebt gevonden? *O*
 
Zijn er nog liefhebbers voor een origineel uitlaatsysteem van een Nuda 900?
Is zo goed als nieuw, ligt hier te verstoffen en wil er wel graag vanaf.

De Nuda is al eventjes weg namelijk....

 
Laatst bewerkt:
Mochten er nog liefhebbers voor zijn, heb dus nog een compleet originele uitlaatsysteem te koop.
 
- Ik ben sinds een paar maanden trotse bezitter van een Nuda 900 R en ben nu op zoek naar een origineel ergo seat (voor de lange afstanden) en een zadel met wit achterkantje (voor de looks)

Op Nudaparts zie ik alleen een origineel zadel voor de 900 en een origineel zadel voor de 900 R. Maar een plaatje staat er niet bij.
H8000H7595 - 127 euro (900)
H8000H3321 - 115 euro (900 R)

- Ook vraag ik me af of het mogelijk is om het service sleuteltje zelf te resetten op het dashboard.

- Ik heb mijn Nuda gekocht met een Remus demper op de standaard headers. Ik zie dat de klep op de uitlaat en lambda sensor nog geïnstalleerd is. Ik zou het geluid nog mooier willen hebben dan het nu al is. Zou het verwijderen van de cat of een andere header ve uitmaken ?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.
(Foto's volgen nog)

:]
 
Laatst bewerkt:
- Ik ben sinds een paar maanden trotse bezitter van een Nuda 900 R en ben nu op zoek naar een origineel ergo seat (voor de lange afstanden) en een zadel met wit achterkantje (voor de looks)

Op Nudaparts zie ik alleen een origineel zadel voor de 900 en een origineel zadel voor de 900 R. Maar een plaatje staat er niet bij.
H8000H7595 - 127 euro (900)
H8000H3321 - 115 euro (900 R)

- Ook vraag ik me af of het mogelijk is om het service sleuteltje zelf te resetten op het dashboard.

- Ik heb mijn Nuda gekocht met een Remus demper op de standaard headers. Ik zie dat de klep op de uitlaat en lambda sensor nog geïnstalleerd is. Ik zou het geluid nog mooier willen hebben dan het nu al is. Zou het verwijderen van de cat of een andere header ve uitmaken ?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.
(Foto's volgen nog)

:]
Origineel is het mooiste geluid.
 
- Ik ben sinds een paar maanden trotse bezitter van een Nuda 900 R en ben nu op zoek naar een origineel ergo seat (voor de lange afstanden) en een zadel met wit achterkantje (voor de looks)

Op Nudaparts zie ik alleen een origineel zadel voor de 900 en een origineel zadel voor de 900 R. Maar een plaatje staat er niet bij.
H8000H7595 - 127 euro (900)
H8000H3321 - 115 euro (900 R)

- Ook vraag ik me af of het mogelijk is om het service sleuteltje zelf te resetten op het dashboard.

- Ik heb mijn Nuda gekocht met een Remus demper op de standaard headers. Ik zie dat de klep op de uitlaat en lambda sensor nog geïnstalleerd is. Ik zou het geluid nog mooier willen hebben dan het nu al is. Zou het verwijderen van de cat of een andere header ve uitmaken ?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.
(Foto's volgen nog)

:]
Gefeliciteerd met de aankoop! Een fotootje is altijd leuk! :)

Als je verder gaat dan alleen de demper vervangen moet je ook denken aan een Powercommander. Ik vind persoonlijk een Remus demper met standaard cat al mooi klinken. O-)
 
Heb deze week een Nuda opgehaald in Frankrijk!!
Geen R helaas en ook best veel gelopen (72000)
Was maar €3000,- (??????) en ziet er heeeel netjes uit!
Balhoofdlager moet vervangen worden en de voorpoten zijn lek, voor de rest is ie prima.
Ff een tail tidy en het Arrow uitlaatsysteem bestellen en gaan!

Iemand een linkje voor de juiste balhoofdlagers en voorvorkkeerringen?


Ohja en op kenteken zetten

Edit:
En de velgen zwart laten spuiten..
 

Bijlagen

  • 520D39ED-6E63-4518-B716-156F67B38AFF.jpeg
    520D39ED-6E63-4518-B716-156F67B38AFF.jpeg
    389 KB · Weergaven: 77
  • FACDA928-F094-41F3-9FC0-8D514989D6FD.jpeg
    FACDA928-F094-41F3-9FC0-8D514989D6FD.jpeg
    184 KB · Weergaven: 71
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met de aankoop! Een fotootje is altijd leuk! :)

Als je verder gaat dan alleen de demper vervangen moet je ook denken aan een Powercommander. Ik vind persoonlijk een Remus demper met standaard cat al mooi klinken. O-)
Een powercommander zit er al op. Moet ik hier dan nog iets op aanpassen of doet hij dit automatisch ?
 
Ik had er een (niet origineel) koffersetje bij gekregen. Iemand interesse? Gratis af te halen als het voor eigen gebruik is :)

Ik wou de arrow uitlaatset bestellen maar vind de einddemper echt een doorn in het oog. Iemand een tip voor een mooie demper met een goed geluid? Wil het liefst de Leo maar die is niet te krijgen :(
 
Ik had er een (niet origineel) koffersetje bij gekregen. Iemand interesse? Gratis af te halen als het voor eigen gebruik is :)

Ik wou de arrow uitlaatset bestellen maar vind de einddemper echt een doorn in het oog. Iemand een tip voor een mooie demper met een goed geluid? Wil het liefst de Leo maar die is niet te krijgen :(
Ik ben zeer geïnteresseerd. Kun je mij een bericht sturen over de kofferset?

Ik vind de Remus demper er wel mooi uit zien maar die heeft een wat blikkerig geluid vind ik.


Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Mede forumleden!

Mijn Nuda heeft velgen in de kleur Arctic White. Is er toevallig iemand die hiernaar op zoek is en wil ruilen voor hoogglans zwart? Anders ga ik ze laten coaten
 
Beste mede Nudisten,
In het voorjaar kan ik mijn eerste motor ophalen, jawel de Nuda 900 R. Echter vroeg ik mij af of deze over clutchless shifting beschikt. Daarnaast nog mensen die van hun leovince uitlaat af willen 😅 er zit nu Remus onder 😎.
Mochten jullie nog tips of handige accessoires weten let me know 😁.

Alvast bedankt
 
Beste mede Nudisten,
In het voorjaar kan ik mijn eerste motor ophalen, jawel de Nuda 900 R. Echter vroeg ik mij af of deze over clutchless shifting beschikt. Daarnaast nog mensen die van hun leovince uitlaat af willen 😅 er zit nu Remus onder 😎.
Mochten jullie nog tips of handige accessoires weten let me know 😁.

Alvast bedankt
Clutchless shifting is een optie joh?!
 
Als je een quickshifter wil zul je dat via een rapid bike of power commander moeten doen, alleen het inbouwen van de sensor is lastig omdat er geen stangen stelsel is om hem tussen te zetten
 
Terug
Bovenaan Onderaan