Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

Ze hebben zo te zien het advies uit 2015 allemaal opgevolgd, autotrader heeft geen nuda's in .co.uk staan ;)
 
Hallo lieve mensen :),

Is er wellicht iemand die mij kan vertellen/laten zien waar ik de olie plug voor de nuda kan vinden? Tot slot, heeft er ook iemand een tip om de oliefilter te verwijderen? Deze zit bij de nuda wat lastig geplaatst en dit maakt het werken met de oliefiltersleutel moeizaam.

Hoor heel graag!

Groet,

Philippe
 
Hallo lieve mensen :),

Is er wellicht iemand die mij kan vertellen/laten zien waar ik de olie plug voor de nuda kan vinden? Tot slot, heeft er ook iemand een tip om de oliefilter te verwijderen? Deze zit bij de nuda wat lastig geplaatst en dit maakt het werken met de oliefiltersleutel moeizaam.

Hoor heel graag!

Groet,

Philippe

Aan de linker kant van het blok zit helemaal onderaan een stop met een imbus. Daar kun je de olie aftappen.
Filter moet je vervangen door een K&N, daar zit een 6-kant aan die je makkelijk los kunt draaien
 
Hallo lieve mensen :),

Is er wellicht iemand die mij kan vertellen/laten zien waar ik de olie plug voor de nuda kan vinden? Tot slot, heeft er ook iemand een tip om de oliefilter te verwijderen? Deze zit bij de nuda wat lastig geplaatst en dit maakt het werken met de oliefiltersleutel moeizaam.

Hoor heel graag!

Groet,

Philippe
Hallo Philippe, volgens mij is de F800 gelijk aan de nuda qua carter.
Aan dit filmpje zou je genoeg moeten hebben :
Correct me if im wrong :$
 
Hallo lieve mensen :),

Is er wellicht iemand die mij kan vertellen/laten zien waar ik de olie plug voor de nuda kan vinden? Tot slot, heeft er ook iemand een tip om de oliefilter te verwijderen? Deze zit bij de nuda wat lastig geplaatst en dit maakt het werken met de oliefiltersleutel moeizaam.

Hoor heel graag!

Groet,

Philippe

Oliefilterdopsleutel!

lV19CgW.png
 
Inderdaad vervangen door een K&N of Hiflo filter met de handihe 6-kant.
Die laatste is bij mij te koop trouwens (en alle overige onderhoudsartikelen voor de Nuda)

Domi, zijn de pakketjes tijdig aangekomen?
 
Domi, zijn de pakketjes tijdig aangekomen?

Jazeker! En het kleine probleem wat ik nog had met dat alu stukje is ook opgelost :)

Nog 1 vraag;
Ik krijg soms condens in mijn dashboard, heb nu geen problemen meer gelukkig maar dat zal een kwestie van tijd zijn. Iemand een tip om hem beter waterdicht te krijgen? Het "lek" zit waarschijnlijk op de plek waar de 2 delen samenkomen
 
Iemand hier toevallig de 2 rode zijpanelen te koop? In nette staat?

Of iemand die de kleurcodering weet? Dan laat ik de mijne spuiten.
 
The nearest match for the red was Mazda Europe
Panel number 34405

Paint company SPIES

Colour code - 6517

Aldus een ander Nuda forum. Waarom laat je ze niet wrappen?
 
Heeft iemand nog spacers voor de achterbrug liggen of een linkje waar ik ze eventueel kan bestellen?

Merci :)
 
Ik heb ze liggen, in het geschikte materiaal en kleur (zwart).
Buitendiameter is correct, binnendiameter en dikte dien je aan te passen naar jouw noden.
Is makkelijk te schuren en te boren.

Kant en klaar setje (Pere D) is erg duur, OEM is niet altijd correct qua dikte.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ze liggen, in het geschikte materiaal en kleur (zwart).
Buitendiameter is correct, binnendiameter en dikte dien je aan te passen naar jouw noden.
Is makkelijk te schuren en te boren.

Kant en klaar setje (Pere D) is erg duur, OEM is niet altijd correct qua dikte.

Had nog even verder gezocht in de tussen tijd, heb ze besteld in Frankrijk. Toch bedankt :)
 
Laatst bewerkt:
:t Veel plezier met het inbouwen ;)
En kijk zeker ook de lagers even na + alles goed in het vet zetten.
 
De kosten van de verzending/verpakking zijn prima, gezien je ze zelf nog dient aan te passen.
Is zat makkelijk, en ben beschikbaar voor hulp.
Voor €7 stuur ik 4 stuks naar je toe. (5mm dikte).
Zal hier ook nog even wat foto's plaatsen.
 
Ik houd het in mijn achterhoofd. Vanavond even controleren.

Vraagje aan alle nuda rijders hier. Hoe ver zijn jullie voorpoten door de kroonplaat heen gestoken. Bij mij zitten ze aan de kamt van de gleuf(bestuurderskant) tussen de 3 en 4e in. Beetje normaal?
 
Bij mij is de achterbrug in orde.

Vandaag de eerste keer een nuda gespot in het wild, naast mijn eigen. Een zwarte, a50 bij knooppunt Valburg.

Met koffers en passagier volgens mij. Wie???
 
Hola Nudisten,
Een maatje van me staat op het punt zijn nuda te koop te gaan zetten. Misschien hier iemand geintereseerd.

Het betreft een gewone, zwarte. 24k gelopen. Al het onderhoud gehad, ook afgestempeld. Het is van oorsprong een duitse motor fiets. Motor fiets verkeerd in nieuwstaat. Banden 500km oud.

Helemaal standaard op handvat verwarming, velgstriping en R&G kentekenplaathouder na.

Begreep dat de vraagrpijs aan 7950 euro zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan