Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

Snijkamp

MF veteraan
18 mei 2004
2.015
16
Hengelo Gld.
Dame en Heren!

Het is dan toch gelukt!

Het heeft even geduurd maar we hebben de 100 pagina's vol gekregen met uiterst zinvol on-topic gekeuvel :P

Omdat Heren Boxershort en Ron, bescheiden en beknopt qua woorden zoals altijd, het mij gunden :+ ...

Hierbij het 2e Husqvarna nuda 900 topic!!!! *O*

Deel 1 is hier nog terug te vinden: Husqvarna 900


Ik stel voor dat we allemaal een mooi plaatje posten zodat ik die in de openingspost kan ploffen en het met de vaste stamgasten (en alle toekomstige nudisten) weer een gezellige boel kan worden :Y

tadaaaaa!!!
knip!!!

Geopend!

Snijkamp:



Waynus:



Boxershort:

ogqkngyrwia.jpg


Boomhauer:

20150101_151634.jpg


-XX-:

fgxgo5aoqlq.jpg


Driver:


TBW: _O-

10887086_701095936671661_1850866903455422130_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand bekend met de Nuda die bij André motors te koop staat ?
 
Niet bij mij ieder geval, maar mooi is'ie wel hè? :Y



[afbeelding]
In de advertentietekst staat o.a.:

"Hele mooie en weinig gebruikte 900 Nuda.
Speciaal gemaakt uitlaatsysteem door Mile Pajic,
zwarte DLC coating op voorvork en gehele vering aangepast
door HK suspension, Fatbar stuur."

Keurige fiets, zo op het eerste gezicht. Genoeg extra's voor een hele nette prijs. U bent nog steeds gecharmeerd van het fenomeen Nuda. Is het niet? :)
Al eens een proefrit gemaakt met dit type motorfiets? 'k Zou het gewoon een keer doen. O-)
Deze is mij ook opgevallen. Ik kom alleen een duizend of zeven tekort. Euros welteverstaan.
 
:W Ik tel 13 epistels van mijnheer onderbroek hierboven...

:o

Als de posts op ware boekwerken gaan lijken en ook nog 13 in nog geen uur tijd dan begint mijn afkeer van lezen toch weer op te komen na lange tijd gesluimerd te hebben sinds de Havo :+

Begint op huiswerk te lijken zo :P
ik houd het toch bij de kortere reacties om niet elke avond iedereen met uren leesvoer op te zadelen :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan