Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

Mwoah, :Z 'k denk dat het (net als TBW) met de onderdelenvoorziening van de Husqvarna Nuda an sich wel zal loslopen. "Problemen" (met betrekking tot het leveren van (Nuda-)onderdelen) zijn in ieder géén zaken waarover ik mij al te veel zorgen zal gaan maken. ;)

Wat rijdt u per jaar zelf zoal weg aan pretkilometers Mark? O-)


ik kende de site wel maar nooit iets besteld. beetje dealer tevreden houden hé ;)
 
Hallo Boxershort,

klopt het dat jou motor inmiddels te koop staat bij André Motors in Ermelo ?


Idem! :Y

Neemt niet weg dat ik deze in real life heb mogen bewonderen (alswel beluisteren). Keurige afwerking en subliem geluid. Mócht ik in de markt zijn voor iets anders, dan staat de bewuste G.P.R. bovenaan het lijstje.…..Aha, op die manier :) …. 

Desalniettemin is het een prettige gedachte, dat het (voorlopig?) met de onderdelenvoorziening wel goed zit. Zou voor markprinsen een geruststellende gedachte kunnen zijn.
 
Is niks geen durven aan :) heb hem na 1 jaar met 3000km op de teller verkocht :) voor de juiste prijs is toch nagenoeg alles te koop of te verkopen :]

Bij mij niet hoor :N

Ben benieuwd of ik net als vorig jaar met de kerst nog een fijn zonnig ritje kan maken op schone wegen :]
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond,

Recentelijk heeft de Nuda mijn interesse gewekt. Ik rij al meer dan 4 jaar met veel plezier op mijn Moto Morini Corsaro 1200. Echter ben ik zoekende naar een passende alternatief (meer plezier, lichtere fiets, betere stuurwerk)

En ja, ik ben misschien geïnteresseerd. Vandaag ook even contact gehad met star-twin in loenen. Ik weet inmiddels weer wat meer van Nuda's in het algemeen.
Erg spijtig dat ze niet meer gefabriceerd worden, echter staat mij dat niet in de weg.


Goedenavond -Stanley-,

…..Nee, dat is niet mijn (ex-)Nuda die u daar op de site ziet staan.

Dit is de Husqvarna die ik reeds eerder in bezit heb gehad, met als bouwjaar 2013.
Mijn huidige Nuda staat (net als die van een x-aantal andere MF-ers) thuis, aan de druppelaar te wachten op het voorjaar van 2015.

U heeft belangstelling voor de motorfiets uit Ermelo?
 
Zijn weinig dingen qua rijdend spul waar ik waarde aan hecht,meestal wisselt dat hier ook binnen een jaar van eigenaar :) voordeel is dat je dan ook veel modellen rijd(lees Ducati *D )zodoende ook bijna alles wel bereden wat men in Bologna maakt *D
Moet wel bekennen dat de Husky me ZEER GOED was bevallen en hem zo weer zou kopen :Y :} SUPER knalijzer *O* maar naast een andere motor zal er ook altijd een duc zijn :)
Qua tijd ontbreekt het me om motor te rijden en om toch het laatste beetje benzine in me bloed te laten bewegen heb ik me geweldige 750Sport nog staan voor een mooi weer ritje :9~ :] *D :]
…..Ben ik de komende tijd ook zeker niet van plan TBW :N …..1. Klopt inderdaad wat u daar zegt luckyducy. 'k Geniet van hetgeen ik heb, maar hecht daar verder geen waarde aan. In feite heb je alles maar tijdelijk.

2. De eerste is er bij mij na 9 maanden uitgegaan. Km.stand op dat moment: ± 4800 km.

3. 'k Zou het niet beter kunnen omschrijven luckyducy.
full
 
Laatst bewerkt:
Gewoon bij Startwin inruilen,die zijn/waren Morini dealer.
Op Japans ijzer zijn ze niet gek,maar een Italiaan inruilen op een Italiaan zal ze aanspreken :]

Helaas is de markt voor de corsaro. Ik heb al contact gehad met startwin en ze staan niet te popelen om in te ruilen.
Vrijdag wil ik er in ieder geval even heen.
 
Helaas is de markt voor de corsaro. Ik heb al contact gehad met startwin en ze staan niet te popelen om in te ruilen.
Vrijdag wil ik er in ieder geval even heen.
Als je daar nu met een Nuda aankomt hoor je wslijk hetzelfde .
Met jouw huidige prijs idee voor de Momo wat ik lees elders gaat daar inruilen het niet worden denk ik.

gr driver
 
Laatst bewerkt:
Als je daar nu met een Nuda aankomt hoor je wslijk hetzelfde .
Met jouw huidige prijs idee voor de Momo wat ik lees elders gaat daar inruilen het niet worden denk ik.

gr driver

Neen inruilen is (nog) geen optie. Gelukkig heb ik de mogelijkheden om eerst een Nuda te kopen en de rest van het jaar de tijd te nemen om de Corsaro te verkopen.
Nogmaals ik heb een VRAAGprijs, dat betekent dat er wel enige onderhandeling plaats kan vinden. Het is naar mijn inziens lastig om voor een dergelijke karakter machine een waarde te koppelen. Ook ik hoop dat mijn motor naar een goed baasje gaat, bij voorkeur iemand van het Forum.

Maar nogmaals, Star-Twin wil eigen geen 2ehands corsaro's hebben.

PS : ik heb via Gebben een inruil-indicatie gekregen voor een nieuwe. (omdat ik gisteren gewoon even op een nuda wilde zitten.) Deze prijs komt al redelijk in de buurt.
Mijn voorkeur gaat momenteel wel uit naar Star-Twin.
 
Laatst bewerkt:
Neen inruilen is (nog) geen optie. Gelukkig heb ik de mogelijkheden om eerst een Nuda te kopen en de rest van het jaar de tijd te nemen om de Corsaro te verkopen.
Nogmaals ik heb een VRAAGprijs, dat betekent dat er wel enige onderhandeling plaats kan vinden. Het is naar mijn inziens lastig om voor een dergelijke karakter machine een waarde te koppelen. Ook ik hoop dat mijn motor naar een goed baasje gaat, bij voorkeur iemand van het Forum.

Maar nogmaals, Star-Twin wil eigen geen 2ehands corsaro's hebben.

PS : ik heb via Gebben een inruil-indicatie gekregen voor een nieuwe. (omdat ik gisteren gewoon even op een nuda wilde zitten.) Deze prijs komt al redelijk in de buurt.
Mijn voorkeur gaat momenteel wel uit naar Star-Twin.
Ik heb bij Gebben toen mijn Corsaro ook ingeruild die ging toen naar een Duitse handelaar net als mijn Buell toen.
Achteraf te snel weggedaan voor te weinig geld maar thats live .

Waarde Corsaro is wat de bekende gek er voor geeft denk ik.
Liefhebbers zijn er ongetwijfeld dus als je kunt wachten zoals jij aangeeft zou ik dat lekker doen.
Dat kon ik toen ook wel maar ja, Ik ben dan te impulsief en alles moet dan gelijk weg .

Ik kijk zelf ook wat rond voor een Nuda maar deze keer heb ik een max . prijs wat ik wil uitgeven en hoger ga ik niet .
Een buitenlandse vindt ik ook prima overigens als de prijs er naar is.
Star Twin is denk ik klaar met Morinies en wil ze niet gebruikt verkopen ivm garantie denk ik en het gedoe er omheen voorheen en nu nog misschien ?

gr driver
 
Laatst bewerkt:
Ik heb bij Gebben toen mijn Corsaro ook ingeruild die ging toen naar een Duitse handelaar net als mijn Buell toen.
Achteraf te snel weggedaan voor te weinig geld maar thats live .

Waarde Corsaro is wat de bekende gek er voor geeft denk ik.
Liefhebbers zijn er ongetwijfeld dus als je kunt wachten zoals jij aangeeft zou ik dat lekker doen.
Dat kon ik toen ook wel maar ja, Ik ben dan te impulsief en alles moet dan gelijk weg .

Ik kijk zelf ook wat rond voor een Nuda maar deze keer heb ik een max . prijs wat ik wil uitgeven en hoger ga ik niet .
Een buitenlandse vindt ik ook prima overigens als de prijs er naar is.
Star Twin is denk ik klaar met Morinies en wil ze niet gebruikt verkopen ivm garantie denk ik en het gedoe er omheen voorheen en nu nog misschien ?

gr driver

Star Twin gaf duidelijk aan dat de markt erg klein is voor de Corsaro, daarnaast ben ik geïnteresseerd in een Nuda die wordt verkocht namen Star-Twin maar is eigenlijk van een klant van hem. Ook die reden zal meespelen om hem niet te willen inruilen.

Wat dat betreft is een jappaner altijd makkelijker om te verkopen en zijn de prijzen iets wat waardevaster. (oho. wat zeg ik nou :r )
 
Terug
Bovenaan Onderaan