Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

Hola Nudisten,
Een maatje van me staat op het punt zijn nuda te koop te gaan zetten. Misschien hier iemand geintereseerd.

Het betreft een gewone, zwarte. 24k gelopen. Al het onderhoud gehad, ook afgestempeld. Het is van oorsprong een duitse motor fiets. Motor fiets verkeerd in nieuwstaat. Banden 500km oud.

Helemaal standaard op handvat verwarming, velgstriping en R&G kentekenplaathouder na.

Begreep dat de vraagrpijs aan 7950 euro zit.

Is dat die ene die nog geen 2 weken in Nederland is :P? Waarom verkoopt ie m al zo snel
 
Goedemorgen allen,

Ben sinds sept vorig jaar ook eigenaar van een nuda 900. Uit 2012 met 8500 km.
Optisch gekocht zoals op de foto.
Heb er zelf een bmc luchtfilter op gezet en heb gisteren een pcv besteld. Twijfel nog of ik er een race spruitstuk van Arrow op zet.
full
 
Welkom bij de club !
Als je overweegt van je brommer een keer uit te laten op circuit (of er een zeer sportieve rijstijl hebt) kan je beter de Arrow collectors niet moneteren.
Deze beperken namelijk de grondspeling.
GPR is beter daarvoor.
 
De Ohlins upgrade achteraan is niet bepaald het geld waard - een goede 2dehands deal buiten beschouwing gelaten.
Beter, maar zeker niet perfect. Ik zou dan eerder opteren voor Wilbers.
Vooraan is de R versie wel een goede upgrade, indien je een sportieve tot race rijstijl aanhoudt.
 
Heb mijn voorpoten lekgereden in de vogezen afgelopen weekend. Morgen maar eens naar de lokale reperateur brengen.
 
Feel good moment;

Daar sta je dan, in Nijkerk, op zaterdagavond met de husky te wachtten voor een rood stoplicht om linksaf te gaan. Beetje ant dagdromen op de muziek in je helm. Tot je uit je roes word gehaald door getoeter.

Rechts naast mij, de baan voor rechtdoor, zat de automobilist ook te dagdromen maar dan kijkend naar de husky. Zich maar weinig aan te trekken van het getoeter achter hem.

Na een 👍 hebben gehad vervolgde hij zijn reis weer. 😊😊😊
 
Ik heb er voldoende liggen, in het correcte materiaal (en zwart :t ) en buitendiameter.
Dikte is perfect voor linkerkant, rechterkant is zelf aan te passen alsook de binnendiameter.
Kan makkelijk met boor / dremel of vijl.
Indien gewenst kan ik dit voor je doen, maar is altijd beter als het op basis van je eigen afmetingen gebeurd.
 
Een jaar terug een filmpje gezien op YouTube van een zelfgemaakte quickshifter op de Nuda, paste op de powercommander....
iemand die dit filmpje kan vinden? was een Duitser / Oostenrijker geloof ik
 
Wie o wie heb ik vandaag bij de TT gespot? Reed volgens mij op een Nuda R in een vrijwel rood pak :+
 
Laatst bewerkt:
Mijn nuda 900r gaat de verkoop in ivm een nieuwe baan waar ik een auto voor nodig heb.

Hij gaat vanavond op marktplaats en zal dan de link hier delen.

Kmstand: 45.000
Bouwjaar: 09-2012
Kenteken: 29-MB-VK

Foto heb ik zo niet (is nogal een gedoe om te uploaden via motorforum) maar zal ik vanavond ook toevoegen.

Opties:

R&G korte kentekenplaathoude (Thanks voor de tip TWAAP :+ )
100th anniversary stickerset
Doorzichtig windschermpje (merk geen idee)
Kofferset (los erbij, past niet met korte kentekenplaathouder, eventueel los te koop)
Tanktas
Zumo 590/595 houder
Leovince sportdemper incl db-killer
Telefoon X-mount
Husqvarna motorhoes(stof)

De motor is in zeer goede staat. Onderhoudshistorie is bekend en aantoonbaar in het boekje die erbij zit. Laatste grote beurt bij 40500 laten uitvoeren, dit was inclusief kleppen stellen (twv 1070 euro), hierbij zijn ook de wiellagers(achter) vervangen
~100km geleden nieuwe voorvorkkeeringen

Achterband aan vervanging toe, voorband is nog nieuw.

Richtprijs: EUR8,000,-

Als iemand interesse heeft hoor ik het graag. Als mijn prijs te laag/hoog is hoor ik dat natuurlijk ook graag :)

En don't worry, als ik bij mijn nieuwe baan aan de slag ben ga ik meteen weer sparen voor een Nuda :+


Edit:
Zie volgende link voor de advertentie

≥ Husqvarna Nuda 900R - Motoren | Husqvarna - Marktplaats.nl
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan