Als je de Ducabike Heelplates ook los verkoopt, wil ik ze wel overnemen.
Al snap ik uiteraard ook als je dat niet doet.
Kopieer volgende keer ff een link vanuit MP zonder dat je bent ingelogd
![]()
≥ CNC rem schakel set Hypermotard 950 — Accessoires | Overige — Marktplaats
Te koop aangeboden : CNC rem/schakel set voor de Ducati Hypermotard 950.De set heb ik 2 weken geleden laten monteren door Ducati Amsterdam en nieuwwww.marktplaats.nl
Thanks
Ik dacht even dat door mijn originele link dat je nu de adv. kon aanpassen![]()
Hey mensen. Weet niet of iemand mij nog weet te herinneren, maar ik leef nog en de Hyper is nog steeds in mijn bezit.
Ondertussen woon ik in Duitsland, maar mijn Hyper staat nog in Nederland. Heeft nu ongeveer een jaar of anderhalf stilgestaan, riemen zijn 4~5 jaar oud (qua KM goed maar ja, niet te vertrouwen). Heeft denk ik wel weer een grote beurt nodig afgezien van remblokken en banden. Ik vroeg me af of er goede adressen zijn waar ik ergens in Noord-Brabant hiermee terecht kan? Voorvork olie en keerringen waren 1,5 jaar geleden vervangen omdat ze lekten.
Ik wil waarschijnlijk een lichter vliegwiel erin laten zetten want ik heb de orginele altijd maar te zwaar gevonden.
Daarnaast heb ik ook problemen met een uitgezette tank (bekend probleem bij deze modellen) die bij een van mijn kappen het ophangpunt heeft afgebroken. Ik weet niet of dat weer vast te lijmen is of te plastic lassen?
Daarnaast vroeg ik me af of iemand hier ervaring heeft met het invoeren van een motor uit Nederland naar Duitsland. Hier hebben ze de TüV en die zijn best strict over wat er op een motor mag zitten. Ik heb bijv een katvervanger, mijn db dempers zijn uitgeboord (kan ik er wel weer inzetten met schroeven), wielen hebben niet meer de orginele kleur, remhendels met china hendels vervangen, rearsets zijn aftermarket van een Italiaan die ze in z'n schuur bouwt, aftermarket drukplaat en carbon koppeling cover. Orginele spul heb ik al een tijdje niet meer en ik ben bang dat het me een hoop gaat kosten om dat weer goed te krijgen, maar ik ben zo aan deze motor gehecht dat ik 'm niet wil verkopen om in Duitsland weer een soortgelijke te bouwen. Dan moet ik namelijk ook weer met vering, mapping en een hoop andere zooi lopen kloten. Advies is welkom![]()
ben je veel gecontroleerd op je E-keur met je reizen?He getver, wat aanlokkelijk....
Zo jammer dat hier geen e-keur opzit![]()
Die zard dempers zijn zeker mooi voor de 950Ik nog nooit. Maar enkel aangehouden in NL, DE en BE.
Maar ik moet eerlijk zeggen, ik ga in Mei naar Noorwegen met de hyper en daarom zit m'n Zard er weer onder. Die is stiller en stiekem vind ik underseat toch mooier.
En dat is mijn probleem ga niet zo vaak naar het buitenlandQua sound en looks ben ik erg gecharmeerd van die volledige Termignoni.
Ik wil echter niet het risico nemen om in het buitenland aan de kant gezet te worden ervoor en dan heb je gewoon een probleem..
Als er een e-keur op had gezeten was je er vanaf![]()
thnx voor je reactieJa het is lastig en denk afhankelijk net wie je tref bij staandehouding.
Maat van mij heeft een Superduke 1290R met een volle titanium Akra set erop.
Maar die heeft de einddemper vervangen met een demper met een e-keur erop.
Dus goeie kans dat je er daarmee doorheen komt bij een controle, maar als je de verkeerde treft en die een volledig blauw gekleurde pijp ziet van spruitstuk tot einddemper, die geloof er geen knikker van naar mijn idee.
Als die dan een DB meeting gaat doen heb je alsnog een probleem.
Ik hou het lekker enkel op mijn Termignoni dempertjes met originele katalysator eronder.
Geluid is niet verkeerd maar kan zonder zorgen overal rijden![]()
![]()
Nice , een echte sp of alleen de kappen ?Per zaterdag 2 april mag ik officieel met jullie mee doen!
Dit prachtplaatje is het geworden :D
Zit nog een standaard uitlaat op.. stiekem al op marktplaats aan het kijken ..
Loud pipes saves lifes toch?
Alleen de kappenNice , een echte sp of alleen de kappen ?