Het Grote Hypermotard Topic deel 6!

Ja onderhoud is gedaan maar niet zeer recent.
Iemand had het al over de TPS idd.
Bougiedop controleren kan idd geen kwaad.

Bij de dealer hadden ze het al over een lekkage bij een vacuum slangetje..

En over iets leukers, iemand ervaring met sc project demper onder de 821?
Misschien een stomme vraag, maar hoe cool is een andere uitlaat onder je machine?

Afhankelijk of je ook de Katalysator vervang.
Ik heb wel is een Hyper 821 gehoord met zo'n klein blikje van SC Project, komt echt wel bak herrie af.
Ik hou het lekker op mijn Termignoni dempertjes met Katalysator ertussen, kan ik zonder moeite naar het buitenland ook :)
 
Op de Hyper 796 van @Rob Troost zit een QD

Mooi diep geluid, niet te hard, ingetekend in het (Duitse) kenteken, dus geen probleem als je eens naar D wilt om te touren.

IMG_1076.JPEG
 
Afhankelijk of je ook de Katalysator vervang.
Ik heb wel is een Hyper 821 gehoord met zo'n klein blikje van SC Project, komt echt wel bak herrie af.
Ik hou het lekker op mijn Termignoni dempertjes met Katalysator ertussen, kan ik zonder moeite naar het buitenland ook :)
Waar zit eigenlijk die kat?
 
Heeft er iemand met een rode Hypermotard interesse in een voorkuip ruil? Ik heb geen Hypermotard 1100 evo sp corse (waar deze voorkuip op zit) dus wil graag de originele rode voorkuip.

Smetteloos exemplaar, bestickering zit onder de blanke lak. Durf niet te garanderen dat het een originele 1100sp evo corse kuip is maar het is geen hobby projectje.
 

Bijlagen

  • DSC_1002.JPG
    DSC_1002.JPG
    168,7 KB · Weergaven: 14
Heeft er iemand met een rode Hypermotard interesse in een voorkuip ruil? Ik heb geen Hypermotard 1100 evo sp corse (waar deze voorkuip op zit) dus wil graag de originele rode voorkuip.

Smetteloos exemplaar, bestickering zit onder de blanke lak. Durf niet te garanderen dat het een originele 1100sp evo corse kuip is maar het is geen hobby projectje.
Volgens mij geen Evo Sp neus....Anders dip je hem toch...? Zoveel mogelijkheden.
Zie fsb-dip.nl | Water transfer printing of op Insta Brian_hydrodipping_nl
Succes
 
Evo SP Corse

1654443480667.png


Bedankt voor je linkjes, komt voor andere onderdelen wel van pas! Omdat de stickers onder de blanke lak zitten zal je deze blijven zien bij dippen/wrappen etc. Kaal maken en spuiten is een optie maar wellicht vind iemand het gaaf, dan is een ruil goedkoper en gemakkelijker.
 
Evo SP Corse

Bekijk bijlage 1768565

Bedankt voor je linkjes, komt voor andere onderdelen wel van pas! Omdat de stickers onder de blanke lak zitten zal je deze blijven zien bij dippen/wrappen etc. Kaal maken en spuiten is een optie maar wellicht vind iemand het gaaf, dan is een ruil goedkoper en gemakkelijker.
My pleasure.
Aha ok, succes met ruil....
 
Goedemorgen iedereen,
Sinds enkele dagen ook in het bezit van deze mooie Hypermotard.

Ik rij in de omgeving van het Gooi/Amsterdam, dus als er mensen zijn die graag willen touren dan ben ik graag van de partij

Mocht er iemand nog wat onderdelen over hebben of een paddock dan hoor ik het graag.
 

Bijlagen

  • 20220602_143242.jpg
    20220602_143242.jpg
    442 KB · Weergaven: 26
Kent iemand een adresje waar ik goedkoop een desmoservice kan laten uitvoeren? Misschien een monteur die in de weekenden bijklust..
 
Beste lezers, ik was benieuwd of iemand meer weet over het plaatsen van een K&N filter op een hypermotard 1100S. Moet ik dan hele verhouding aanpassen? In combinatie met een ZARD uitlaat. Bedankt alvast!
 
Goedemorgen iedereen,
Sinds enkele dagen ook in het bezit van deze mooie Hypermotard.

Ik rij in de omgeving van het Gooi/Amsterdam, dus als er mensen zijn die graag willen touren dan ben ik graag van de partij

Mocht er iemand nog wat onderdelen over hebben of een paddock dan hoor ik het graag.
Ook heel gaaf in het wit! Zo zie je ze niet vaak. Veel veilige km's en fun.
 
Vanavond even m'n favoriete gemaal opgezocht, lekker weer!

Bekijk bijlage 1760100
Van het weekend komen er nieuwe spiegels op het stuur. De klapspiegels zien er erg gaaf uit maar zijn super onpraktisch, iedere ritje weer stellen en naar voren rijden bij het stoplicht zit er ook vaak niet in.
Heb jij toevallig een link waar je die adapters kan kopen voor bij de koppeling- en rempomp?
En welke spiegels ga je er dan opzetten??
 

Bijlagen

  • IMG-20220517-WA0030.jpeg
    IMG-20220517-WA0030.jpeg
    302,9 KB · Weergaven: 21
Beste lezers, ik was benieuwd of iemand meer weet over het plaatsen van een K&N filter op een hypermotard 1100S. Moet ik dan hele verhouding aanpassen? In combinatie met een ZARD uitlaat. Bedankt alvast!
Wat bedoel je met hele verhouding? Ik zou hem wel even opnieuw af laten stellen als je de lucht mengsel verhouding bedoelt. De hieperdepieper ademt nu veel makkelijker.
 
Bedoel je deze toevallig kwa spiegels:


En die link die jij stuurt is het juiste product voor adapters?
Bij deze de exacte linkjes, uit mijn bestelling gekopieerd:

LSL Spiegelhouder set uitvoering: Hydraulic Pump

 
Ik vond juist die stuureind spiegels erg fraai, en ook dat ze automatisch inklappen als je door de file heen rijdt _O-
 
Ja onderhoud is gedaan maar niet zeer recent.
Iemand had het al over de TPS idd.
Bougiedop controleren kan idd geen kwaad.

Bij de dealer hadden ze het al over een lekkage bij een vacuum slangetje..

En over iets leukers, iemand ervaring met sc project demper onder de 821?
Misschien een stomme vraag, maar hoe cool is een andere uitlaat onder je machine?

Ik heb een sc project demper eronder. Maar ik zie online vaak juist een kleinere demper die anders loopt?
Heb de motor pas een paar weken, en heb dus ook geen vergelijk voor je. Geluid is echt subliem. Of het minder/meer vermogen maakt: geen idee.
 

Bijlagen

  • IMG_4800.jpg
    IMG_4800.jpg
    428,5 KB · Weergaven: 17
Meer mensen van hier een leuk weekend Assen meegemaakt? Zag wel wat nieuwere Hypers maar de 1100 kom ik helaas niet zo vaak tegen. Is het dan echt zo'n zeldzame verschijning aan het worden??
 
Goedemorgen iedereen,
Sinds enkele dagen ook in het bezit van deze mooie Hypermotard.

Ik rij in de omgeving van het Gooi/Amsterdam, dus als er mensen zijn die graag willen touren dan ben ik graag van de partij

Mocht er iemand nog wat onderdelen over hebben of een paddock dan hoor ik het graag.
Je naam komt me bekend voor maar weet niet of ik je nou al een bericht had gestuurd haha. Ik rijd iig in Amsterdam rond, zijn er nog wel een paar uit de regio in de whatsapp groep.
 
Terug
Bovenaan Onderaan