Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
onderhoud is zeker belangrijk maar ook hoe er mee omgegaan word.Beste Hypers!
ik ben momenteel eigenaar van een GSX-R 750 uit 2009. en wil heel graag overstappen naar een hyper.
Ik heb vroeger als eens een Aprillia SXV 550 gehad en vond het heerlijk!
Wil dus mijn motor verkopen en heb dan niet enorm veel geld om bij te leggen (helaas.. want die nieuwe modelletjes.. ).
Zit te kijken naar een 821 of een 1100.. Liefst een SP natuurlijk (voor de looks eigenlijk..).
Hoe zit dat met onderhoud? Kwa desmo onderhoud enz enz? Waar moet ik op letten?
Is een 821 met 35k op de teller aantrekkelijk?
Zag ook al eens eerder 1 met 55k op de teller..
SP heeft ook lichtere wielen en een 3 spaak, verder wat Carbon delen. Maar dat is het dan ook. Was niet op de hoogte dat het 2022 model een aangepaste versnellingsbak heeft goed om te weten.Denk de RVE , enigste voordeel van de sp is de vering
Voordeel van de RVE dat hij een betere versnellingsbak heeft , geen vals neutrale en heel gemakkelijk in zijn vrij en perfecte quick shifter
En het nieuwe euro 5 blok is wat soepeler onderin
Ik heb geen hyper maar een nieuwe monster , maar heeft het zelfde blok als de hyper en dat blok is perfectSP heeft ook lichtere wielen en een 3 spaak, verder wat Carbon delen. Maar dat is het dan ook. Was niet op de hoogte dat het 2022 model een aangepaste versnellingsbak heeft goed om te weten.
Ik heb destijds voor dezelfde keuze gestaan toen ik een nieuwe Hyper bestelde, of de SP of de RVE.Vandaag bij Ducati Amsterdam geweest voor de hypermotard 950sp die ze 2e hands hebben staan 2019 met 6600 kilometer geheel in standaard trim. Erg mooie fiets en zeer netjes onderhouden. Echter viel mij oog ook op de 2022 RVE deze is qua prijs slechts 1300 euro duurder. Ik ga de motor voornamelijk gebruiken op de openbare weg. Wat is nou de beste keuze in jullie ogen.
Ik heb geen hyper maar een nieuwe monster , maar heeft het zelfde blok als de hyper en dat blok is perfect
Ik heb ook zitten twijfelen over de RVE ( stond of staat een mooie bij hypolitushoef)
Maar mijn kont vond de monster een stuk prettiger
die ketting is wel een beetje wonky of lijkt dat zo?
Beste mensen,
Ik ben op zoek voor de Hypermotard 1100 (S) uit 2008 voor de linkerkap van carbon die onder het zadel zit. Deze is lelijk verkleurd door de jaren heen en ben ik bang niet meer te herstellen (Tenzij iemand hier handige trucjes voor weet)
Kan iemand mij hieraan helpen? Via google kom ik niet ver helaas.
Alvast bedankt!
Als ik Wonky op google opzoek vind ik gammel/zwak.die ketting is wel een beetje wonky of lijkt dat zo?
Goedemiddag Allemaal
Inmiddels heeft de verzekering goedkeuring gegeven voor het vergoeden van alle onderdelen.
Zo ook de CNC rem/schakel set.
Omdat ik geen gezeur in de toekomst wil met de verzekering ga ik ondanks minimale krasjes aan de onderzijde deze toch vervangen.
Voor wie dus voor een mooi prijsje een CNC rem/schakelset wilt hebben voor zijn hyper :
https://www.marktplaats.nl/plaats/m1820448342/view?previousAction=editSyiSuccess
Schakelen gaat nog soepeler dan met de originele set, had dit zelf niet verwacht maar dat was een fijne positieve bonus.
Daarnaast een mooie toevoeging en in allerlei verschillende standen instelbaar
Normaliter kost de set €1130,- nieuw en als het gemonteerd is zie je niks van de krasjes aan de onderzijde. ( enkel wanneer je eronder ligt )
Mag nu weg voor € 800,- en krijg je er een Ducabike heelplate setje bij.
Deze worden namelijk niet standaard meegeleverd als je zo'n set koop.