Het grote IDC topic

Eigenlijk wel eens met alle bovenstaande info.

Het voor opstellen is niet iets waar ik me aan stoor maar idd beetje inplannen en je kan meestal gelijk/snel door.

Code60 is een haat-liefde bij iedereen. Je weet niet altijd vantevoren hoe lang het gaat duren dus 1 rondje code 60 is beter dan rood. Maar het onderling dezelfde afstand houden blijkt voor velen moeilijk net als daadwerkelijk 60 rijden.
 
Eigenlijk wel eens met alle bovenstaande info.

Het voor opstellen is niet iets waar ik me aan stoor maar idd beetje inplannen en je kan meestal gelijk/snel door.

Code60 is een haat-liefde bij iedereen. Je weet niet altijd vantevoren hoe lang het gaat duren dus 1 rondje code 60 is beter dan rood. Maar het onderling dezelfde afstand houden blijkt voor velen moeilijk net als daadwerkelijk 60 rijden.

Met alleen een toerenteller op de motor lijkt mij 60km/u ook best lastig
 
Met alleen een toerenteller op de motor lijkt mij 60km/u ook best lastig
Laptimer heeft soms kmh
Even met een navi met 60 over het paddock en toerental+versnelling noteren.
Of met iemand vergelijken die een pitlimiter op 60 heeft.
Opties genoeg. (Edit: Niet ideaal, maar opties genoeg)
 
Laatst bewerkt:
Tja, het is niet ideaal maar werkt beter dan direct rood te geven. Zie het als een soort wedstrijd neutralisatie, daarbij als je sneller bent dan ben je dat ook na de code 60.
 
Eerste wedstrijd van 10 april is gecanceld ivm de huidige Corona maatregelen. Wordt wel gereden maar dan 3 sessies masterclass.
 
Als er nog mensen zijn die willen trainen op Oschersleben voordat de IDC races daar worden gehouden (juni en augustus)... er is nog plek om te trainen op 29 en 30 april. Voor meer info en inschrijving: 2021 DARE Oschersleben - Docshop Racing
DARE Oschersleben 2021.jpg
 
Omdat ik voor komend jaar zit te denken wat ik ga rijden, is er 2 okt iemand bij het IDC aanwezig die tzt meer kan vertellen over 2022?

“Naar aanleiding van legitieme vragen over de situatie paddockservices en Track Support 2022 worden zaterdag 2 oktober in 3 meetings de aanpassingen besproken.”
 
Omdat ik voor komend jaar zit te denken wat ik ga rijden, is er 2 okt iemand bij het IDC aanwezig die tzt meer kan vertellen over 2022?

“Naar aanleiding van legitieme vragen over de situatie paddockservices en Track Support 2022 worden zaterdag 2 oktober in 3 meetings de aanpassingen besproken.”
Ja ik ben er om te racen ,maar ook voor de meting. Ik heb best wat mail contact gehad met hun net zoals anderen om onze zorgen uit te spreken. Ik ben erg sceptisch wat ze gaan vertellen, maar hoop dat ze luisteren naar ons rijders.

Dit jaar zowel zac als idc gereden, beide hebben voor en nadelen. Maar idc is voor mij toch net iets gaver dan zac dus zou er volgend jaar graag blijven rijden
 
Ja ik ben er om te racen ,maar ook voor de meting. Ik heb best wat mail contact gehad met hun net zoals anderen om onze zorgen uit te spreken. Ik ben erg sceptisch wat ze gaan vertellen, maar hoop dat ze luisteren naar ons rijders.

Dit jaar zowel zac als idc gereden, beide hebben voor en nadelen. Maar idc is voor mij toch net iets gaver dan zac dus zou er volgend jaar graag blijven rijden
Ik hoor het graag want ik zit voor volgend jaar echt te dubben wat ik ga rijden.
1. Ik moet en zal gvd die beker met 1 erop krijgen en ik vind het nog steeds leuk rijden bij RSZ (Mocht ik onverwacht dit jaar toch dat bekertje met die 1 krijgen word het sowieso geen vol seizoen RSZ)
2. IDC, niveau is gewoon hoger en ik wil meer uitdaging ik zit bij RSZ aan mijn max
3. Benelux trophy of zelfs IRRC, hoofdzakelijk omdat ik vind dat ze een mooi afgewisselde kalender hebben.
Wat overigens bij alle competities meespeelt.
 
Was een leuke dag vandaag als toeschouwer, lekker rondgebanjerd over het TT circuit en plaatjes geschoten. Was vanaf de tribunes goed te volgen met commentaar erbij. Eerste keer dat ik ging kijken bij de IDC, hoop zelf ook ooit een keer aan de start te komen, one can dream...

1633198269677.jpeg
 
Was een leuke dag vandaag als toeschouwer, lekker rondgebanjerd over het TT circuit en plaatjes geschoten. Was vanaf de tribunes goed te volgen met commentaar erbij. Eerste keer dat ik ging kijken bij de IDC, hoop zelf ook ooit een keer aan de start te komen, one can dream...

Bekijk bijlage 1682188
Toevallig een wit blauwe suzuki met start nummer 134 op de foto staan in de zelfde pro 1000 klasse 😁😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan