Het grote IDC topic

RSZ gaat ook weer wat minder geld in om en willen dus ook minder uitgeven voor de baan.

Daarom denk ik buitenland misschien mee rijden.
Je mag 3x met daglicentie rijden toch? Dan misschien nog een Assen om eens te kijken waar ik daar sta qua niveau.
Ik hoor meerdere rijders die bij meerdere organisaties hun wedstrijden pakken.
Beetje afhankelijk van niveau maar keuze genoeg.
IDC, ZAC, IRRC, Benecup, ProStock 1000 ( voorprogramma IDM) en er zijn meerdere Duitse organisaties die onderlinge wedstrijden organiseren.
 
Il wil dit jaar een seizoen IDC gaan rijden en wellicht een enkele ZAC wedstrijd en natuurlijk de Endurance
 
Komend seizoen ga ik IDC rijden (en af en toe ZAC), ik begrijp dat je een aparte kleur nummersticker per klasse nodig hebt. Waar kun je die bestellen in de juiste grootte en kleur?
 
Nice!
Oke samengevat dus geen 4 dagen maar 3 met:
Vrijdag:
15m VT
20m Q1
Dan 2e dag:
20m Q2
25m Race 1
3e dag:
10m Warm up
35m Race 2

Nog ff over nadenken of de reis de rijtijd waard is. Nurnbergring is een stuk dichterbij en wss met vergelijkbare rijtijd.

Keuzes keuzes!
Beter kan je dan ook de vrij sessies erbij boeken van de organisatie welke die dag organiseert. Dan heb je tenminste goed rijtijd die dagen. Anders kan er wel 4 uur tussen de sessies van idc zitten.
 
Beter kan je dan ook de vrij sessies erbij boeken van de organisatie welke die dag organiseert. Dan heb je tenminste goed rijtijd die dagen. Anders kan er wel 4 uur tussen de sessies van idc zitten.
Zit ik idd al naar te kijken. Maar in je eentje niet echt interessant ivm de spreiding.
Maar komt wellicht goed!
Nurnbergring is een stuk dichterbij en vind ik weinig rijden minder een probleem.
 
Zit ik idd al naar te kijken. Maar in je eentje niet echt interessant ivm de spreiding.
Maar komt wellicht goed!
Nurnbergring is een stuk dichterbij en vind ik weinig rijden minder een probleem.
En het is een leuke baan. ;) (Behalve in de regen :()
 
Klopt, maar als je meer voorin kunt rijden, doordat je eerst 2 dagen hebt kunnen trainen, dan vind ik het de moeite waard😁
Dan zouden we elkaar kunnen zien op de ring daar🙂
Oh als ik idc competitie zou rijden zeker! Maar in dit geval is het voor mij voor de leuk dan is het de uitgave niet waard.

Nurnburgring ook net de daglicentie betaald dus good to go! Benieuwd waar ik op deze voor mij nieuwe baan ga uitkomen in de race.
In ieder geval weer genoeg snelle mannen (en vrouwen) voor me om van af te kijken.
 
Is geen makkelijk baantje om te leren, maar wel fun, zeker de lange layout die we rijden. Welke klasse rij je in? Check anders mijn site en de videos die ik vorig jaar onboard heb gemaakt, kun je vast de baan leren😉
 
Is geen makkelijk baantje om te leren, maar wel fun, zeker de lange layout die we rijden. Welke klasse rij je in? Check anders mijn site en de videos die ik vorig jaar onboard heb gemaakt, kun je vast de baan leren😉
Supersport 600.
Zit op Assen op 1:47.6.
Ga voor die tijd zeker ff digitaal leren en baan layout erbij pakken.
Pak over het algemeen een baan vrij snel op dus ben benieuwd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan