Het grote "Ik ben stoer en het ging mis" topic

k kan r over meepraten O-)

kzag te laat dat er ene auto stilstond (!!) in een toch niet al te flauwe bocht (toen ik neer kwam idd)

vol in de remmen, achterkant slippen, en ik zag die auto al komen.. dan maar rechtdoor over de stoeprand een plein op (dat leeg was overigens)

alleen vond mn voorvork dat niet zo prettig... gelukkig geen asfalt/stenen/tegels oid een kusje gegeven..
 
een nieuwe soes, een nieuw bijpassend dainese pak, een nieuwe bijpassende shark helm en niet in staat je schaamranden weg te poetsen, telt dat ook? :+
 
een nieuwe soes, een nieuw bijpassend dainese pak, een nieuwe bijpassende shark helm en niet in staat je schaamranden weg te poetsen, telt dat ook? :+

Ik kan in ieder geval nog zeggen dat ik wel plat ga, niet door de bochten maar dat vertel ik er dan niet bij :+
 
k kan r over meepraten O-)

kzag te laat dat er ene auto stilstond (!!) in een toch niet al te flauwe bocht (toen ik neer kwam idd)

vol in de remmen, achterkant slippen, en ik zag die auto al komen.. dan maar rechtdoor over de stoeprand een plein op (dat leeg was overigens)

alleen vond mn voorvork dat niet zo prettig... gelukkig geen asfalt/stenen/tegels oid een kusje gegeven..

er zijn in ieder geval nog mensen die wat toe durven geven. Heb je daar verder geen erge schade aan over gehouden??
 
Motorrijden is voor een groot gedeelte ook posen (voor de meesten dan), logisch dat er wel eens een actie mislukt. Spiegelvizier is niet voor niks uitgevonden. ;) Heb zelf ook genoeg momenten gehad dat ik blij was met die helm op mn kop (al waren de blunders niet van dit kaliber). 8-)

Waar ik een sch*thekel aan heb is mensen die aan komen kakken met het meisje op d'r roze fietsje. Oorzaak en gevolg kun je eindeloos blijven beargumenteren, de waarheid zal er niet tussen zitten. Ik kan immers met evenveel geldigheid beweren dat TS door zijn actie dat meisje gered heeft! Dat meisje fietste misschien wel een kilometer verderop en stak gevaarlijk over, maar de auto die haar zou aanrijden werd opgehouden omdat ie keek naar een motorrijdende poser die onderuit ging. Met andere woorden, al die 'als' commentaren zijn kansloos...

@ TS: Koele actie! En je doet precies het juiste...je leert van je fouten, kan er (inmiddels) om lachen en laat anderen erin meedelen. Goed idee om eens bij RWP te informeren, zat zelf ook al te denken eens een lesje te doen. :]
 
heb zelf ook een spiegelvizier.. Dus ik voelde me nog een beetje gered daarmee aangezien er toch wel wat autos stonden te wachten na mijn val.. Gelukkig denk je dan alleen was deze bij de val zo goed als van de helm af.. |(
 
Motorrijden is voor een groot gedeelte ook posen (voor de meesten dan), logisch dat er wel eens een actie mislukt. Spiegelvizier is niet voor niks uitgevonden. ;) Heb zelf ook genoeg momenten gehad dat ik blij was met die helm op mn kop (al waren de blunders niet van dit kaliber). 8-)

Waar ik een sch*thekel aan heb is mensen die aan komen kakken met het meisje op d'r roze fietsje. Oorzaak en gevolg kun je eindeloos blijven beargumenteren, de waarheid zal er niet tussen zitten. Ik kan immers met evenveel geldigheid beweren dat TS door zijn actie dat meisje gered heeft! Dat meisje fietste misschien wel een kilometer verderop en stak gevaarlijk over, maar de auto die haar zou aanrijden werd opgehouden omdat ie keek naar een motorrijdende poser die onderuit ging. Met andere woorden, al die 'als' commentaren zijn kansloos...

@ TS: Koele actie! En je doet precies het juiste...je leert van je fouten, kan er (inmiddels) om lachen en laat anderen erin meedelen. Goed idee om eens bij RWP te informeren, zat zelf ook al te denken eens een lesje te doen. :]

Jupz, helemaal mee eens! :^
 
ook zo'n moment B|
sta op school met de CB, wil ik weg rijde en daarna moest ik een beetje remmen, dus ik remmen blokkeerd de voorrem :X en dat op natte rottende bladeren B| dus ik ga op mn bek :( het enige wat zeer deed was mn ego -O-
 
er zijn in ieder geval nog mensen die wat toe durven geven. Heb je daar verder geen erge schade aan over gehouden??

nee.. alleen een lekkende voorvork, keerringen vervangen en het was over :)
hij is gelukkig niet krom (iig, als ik met losse handen rij gaat ie gewoon rechtdoor :))
 
Wheelie les bij da liks.

Na een mislukte wheelie poging snel ff een stoppie maken terwijl mn rechterhandpalm het gas nog opendrukt. :o
Kon de motor nog net onder controle houden, maar mn weg was op.
Over een stoep gereden, over het gras. Over een heuveltje paar meters door de lucht gevlogen. 'Zachte' landing gemaakt. en heel rustig tot silstand gekomen.

De motor had gelukkig niets, geen deuk in velg/voorvorken etcetra. *O*

En verder... vlak voor een kleine tunnel teruggeschakeld, daarna de koppeling ingeknepen en lekker met het gas zitten spelen. :]
Gelijk daar achterna heb je een bocht. Opeens, zonder nadenken laat ik mn koppeling los. in de 1ste versnelling, terwijl ik nog op ~12k toeren reed terwijl de motor al is ingestuurd. :o :o

Wil je echt niet meemaken. Werd net niet van mn motor afgeslingerd.

Eerlijk gezegd, vond ik het wel stoer dat ik nog klein beetje controle had. :+



Daarna bij spaklerweg in de buurt van Duivendrecht, 2 baans weg.
Had daar een wheelie gemaakt, maar dan verkeerd neerkomen met je ballen tegen de tank. Bij de stoplicht nog even echt hard staan vloeken en schreeuwen.
Merk je opeens dat er keihard wordt gelachen uit de stilstaande auto rechts van je. |( |( Duhhh je helm is geluidsdicht. |( Met een rood gezicht snel opgetrokken. :X

Zo kan ik nog wel ff doorgaan. :+
 
Laatst bewerkt:
Wheelie trekken, vol op een agent af sjezen die de straat komt oprennen, met een blauwe wolk achter je van een blokkerend achterwiel. Dat is me vandaag gebeurd :X -O-
 
Laatst bewerkt:
Alvast succes met het armpie!

Sommige reacties vind ik nogal erg 'moraal-ridderig'.
We blijven ten slotte mannen, en die doen nu eenmaal dingen impulsief(helemaal als het gaat om bekenden imponeren ;)

Ik vind het in ieder geval wel kunnen dat je die wheelie daar deed, jammer die inschattingsfout, dat wel.
Het punt is.......... iedereen doet wel eens iets impulsiefs zoals de besproken wheelie van TS, als hij er maar van leert en het de volgende keer dus op een industrieterrein o.i.d. doet.

Diegenen die nog nooit iets impulsiefs hebben gedaan........... Hypocrieten!!

Mannen??? alleen kinderen doen toch nog van die domme dingen?






:+
 
Laatst bewerkt:
Wheelie trekken, vol op een agent af sjezen die de straat komt oprennen, met een blauwe wolk achter je van een blokkerend achterwiel. Dat is me vandaag gebeurd :X -O-
Heb je in ieder geval een reden om de noodstop weer eens te gaan oefenen :W
 
Wheelie trekken, vol op een agent af sjezen die de straat komt oprennen, met een blauwe wolk achter je van een blokkerend achterwiel. Dat is me vandaag gebeurd :X -O-

je snapt nu waarschijnlijk wel meteen waarom ze zeggen dat je op dat moment je voertuig niet helemaal onder controle hebt.. (lees in staat bent om een noodstop uit te voeren)

Hoe pijnlijk is het afgelopen? (voor de portemonnee) O-)
 
je snapt nu waarschijnlijk wel meteen waarom ze zeggen dat je op dat moment je voertuig niet helemaal onder controle hebt.. (lees in staat bent om een noodstop uit te voeren)

Hoe pijnlijk is het afgelopen? (voor de portemonnee) O-)


Hmm, misschien moet ik het wat beter uitleggen O-)
[me]k-R1-m is vandaag staande gehouden :X :X [/me]


Reed vanaf de smittenbergstoplicht richting woeste hoeve. net als je BB uitrijdt krijg je een heuveltje en flauwe lange bocht naar rechts en daarna flauwe lange naar links. (ligt eraan hoe hard je hem neem he :+ )Daartussen zit klein stukkie rechtdoor, echter met een dubbele doorgetrokken streep...

Er reed een kraanwagen voor me dus ik dacht ik zallem ff inhalen :P

Hoppa, daar ging ik en voorwiel kwam flink stuk los in de 1 8-)


WOW IN DE ANKERS :o agent in de berm. Ik dacht: Nu ga ik dood. RBW kwijt natuurlijk.

Dus ik rij al behoorlijke snelheid richting die linkerbocht die omhoog gaat en ze springt op de weg en geeft me een stopteken. Ik met een dikke rookwolk van me achterband richting die agente :X Kon haar ontwijken en einde bocht stond een politie auto.

Afijn. Ik mocht stoppen. Hij zegt; "mijn collega zag je wat doen dat niet door de beugel kan, rij maar ff terug." Hij had het gelukkig niet gezien, hij was te druk bezig met de vrachtwagen die in de berm stond aan de linkerkant...

Met kloppend hart in de keel naar dat vrouwtje en begint achter uit haar keel van: wat zijn dat voor fratsen bladiebla, je had me nog bijna geraakt ook dit en dat. Waarop ik ietwat bijdehand en adrem reageerde met: "Je springt ook zo de weg op :( "

"JA" zegt ze: "waarom maak je dat soort manouvres??? :( :( "

Tsja, snelle motor en ik gaf redelijk wat gas O-) duurt een eeuw voor die kraanwagen eens op gang is dus voor een motorrijder erg irritant. Er kwam ook geen tegengesteld verkeer aan dus ik kon er met gemak langs.

Waarop ze zegt: "je hebt mazzel, rij maar door maar rij volgende keer wat minder snel oke ? B| "

" O-) O-) Ja, madame O-) O-) "


maar rustig weggereden :X

Misschien zo wat duidelijker :P ? het was niet zo omdat ik die "wheely" maakte geen controle had... Ik kwam erna neer en reed 50 meter verder en ineens zag ik die agente en komt de weg opgesprongen ---> van schrik noodstop ---> heel erg oepsmoment O-)

Kostte dat nou? })


Waarschuwing O-)
 
Laatst bewerkt:
Was afgelopen week ook weer lekker aan het "spelen" en het ging weer buitengewoon goed. Heb m niet meer laten vallen sinds het ongelukje en het "stoer"doen gaat al stukken beter. :+
Reed op een gegeven moment door een lege( voor de moraalridders) dorpstraat en trok m een goed stuk op het achterwiel.
Afijn tijdje gespeeld en weer terug naar huis, kom ik onderweg nog een maatje tegen.
Sta 10 min. met m te praten en vervolgens komen ze voorbij op de fiets mannelijke en vrouwelijke politieagent, reden in 1e instantie gewoon verder maar de vrouwlijke keek om zei wat en ze draaiden om en reden terug naar me.
Me hartje begon al stiekem wat harder te kloppen en de agent begint:

Zo, jongeman..
We zagen je net rijden in de dorpstraat, op 1 wiel, je kwam ons nog een x voorbij met een te hoge snelheid en associaal geluid.

Ik: sorry

hij: niet meer doen, fijne avond.

Ik: bedantk tot ziens.

Al met al is het allemaal goed afgelopen en is me al weer een x voorgekomen dat ik op me achterwiel langs 2 politieagenten te fiets ging :9

Word echt soort van oppassen nu kan dat papiertje zo kwijt zijn en dat zou |( zijn.
 
Ik baal wel een beetje van al die hypocrieten hier!

volgens mij gaat iedereen wel eens iets te hard, maakt een wheelie of iets anders wat niet helemaal *correct* is. als het dan fout gaat zijn er echte mannen (of vrouwen) die dan voor zichzelf opkomen en er later om kunnen lachen. en er zijn de hypocrieten die dan noooit zelf iets fout doen.

ik ben het er idd mee eens dat je zulke praktijken beter op een industrieterrein of iets dergelijks kan doen, maar als ik hier sommige preken lees...

in ieder geval, beterschap, en veel succes met het wheelyen!
 
Je moet ook altijd zeggen dat je het niet was :)

vooral als het al 10 minuten geleden was...... 'er rijden wel meer oranje motoren' zal het toch wel doen dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan