Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

Vandaag met mijn buurman richting onze zuiderburen.
Wel met een opmerking van zijnt vanochtend, ik moet rond 16:00 thuis zijn vanwege BBQ.

Dat maakte de mogelijkheden wat kleiner🙃.

Richting de Butte de Lion, leuk om even te kijken maar erg commercieel en geld betalen om een trap op te lopen beginnen we niet aan!

20220522_104530.jpg





Daarna richting de sluizen, Navi van mijn maat was dronken dus af en toe even puzzelen, maar fijn binnendoor gereden.

20220522_115613.jpg



Daarna helaas al snel richting de beschaving van het landelijk gelegen Spijkenisse.

Het viel me allemaal niet tegen qua omgeving daar in de regio onder Brussel, leuk voor een dagritje.

Overigens heb ik de Tiger nu een paar maanden, en wat een heerlijk motor is dat!
Heb enkel pijn in mijn reet van het zitten.😆
 
Zo 2de camping is een feit. Maar ik moet wel ff wat kwijt…….. wat een ongelofelijk pleuris eind zeg😣 dat te weten dat ik niet eens op een kwart ben. En het feit dat ik zown ongelofelijke heimwee heb naar m’n kinderen. En vrouw ook natuurlijk 🫣
 

Bijlagen

  • 779B73BB-2EB4-408A-A749-FA9C6DA48783.jpeg
    779B73BB-2EB4-408A-A749-FA9C6DA48783.jpeg
    424,1 KB · Weergaven: 119
  • 91A6156D-7CF3-4CEE-9733-95E18B2D9D98.jpeg
    91A6156D-7CF3-4CEE-9733-95E18B2D9D98.jpeg
    304,2 KB · Weergaven: 120
Zo 2de camping is een feit. Maar ik moet wel ff wat kwijt…….. wat een ongelofelijk pleuris eind zeg😣 dat te weten dat ik niet eens op een kwart ben. En het feit dat ik zown ongelofelijke heimwee heb naar m’n kinderen. En vrouw ook natuurlijk 🫣
Hoeveel KM's heb je per dag tot nu toe gereden?
 
Zo 2de camping is een feit. Maar ik moet wel ff wat kwijt…….. wat een ongelofelijk pleuris eind zeg😣 dat te weten dat ik niet eens op een kwart ben. En het feit dat ik zown ongelofelijke heimwee heb naar m’n kinderen. En vrouw ook natuurlijk 🫣
Hallo zeg je weet toch dat je naar de NK minimaal 3700 km moet rijden.!! Das geen kleinigheid.
 
Zo 2de camping is een feit. Maar ik moet wel ff wat kwijt…….. wat een ongelofelijk pleuris eind zeg😣 dat te weten dat ik niet eens op een kwart ben. En het feit dat ik zown ongelofelijke heimwee heb naar m’n kinderen. En vrouw ook natuurlijk 🫣

Zou me er zeker niet voor schamen.

Nu zou ik God op mijn blote knieën danken als de laatste spruit hier het huis verlaat, dus daar weinig heimwee naar 🙃.

Ik zou mijn vriendin ook wel missen denk ik, niets geks.
 
En anders omdraaien en nach Hause. Ben op een acht daagse kampeertrip in Zuid-Frankrijk ook wel eens op dag 7 in 1 lange streep naar huis gereden. Maar goed, dat was pas a h einde v d week...

Enne, als ik op peage een afstanden-bord in de verte zie verschijnen, kijk ik soms bewust de andere kant op. Anders denk ik "jeeemig, wat een takke eind nog". Maar als je er eenmaal bent (op de geplande eindbestemming van die dag)...glimlach van oor tot oor!
 
Laatst bewerkt:
Zo 2de camping is een feit. Maar ik moet wel ff wat kwijt…….. wat een ongelofelijk pleuris eind zeg😣 dat te weten dat ik niet eens op een kwart ben. En het feit dat ik zown ongelofelijke heimwee heb naar m’n kinderen. En vrouw ook natuurlijk 🫣
Eerste stuk is ook saai om te rijden. Straks als je van het ene mooie uitzicht naar het andere mooie uitricht rijd dan wordt het misschien anders....
 
Ziet er goed uit, en het wordt nog mooier (heb ik me laten vertellen ;) ), Ik ga namelijk 4 juni ook, voor het eerst, 10 dagen naar Noorwegen . Ik ga echter wel met de Boot. Dus ik volg je vorderingen met veel plezier (is ook een beetje voorpret voor me:t)
 
Terug
Bovenaan Onderaan