Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

2 weken geleden geweest. Hoek van Holland naar Newcastle. Voor de Corona 480 euro 2p met 2 motoren en binnenhut en retour. Nu in 2023 was het480 euro per persoon voor hetzelfde. Belachelijk.
 
Hoe zou dat toch komen? met de TT op de Isle of Man die momenteel aan de gang is, zitten de boten vanaf Europoort ramvol...
Oh, geen idee, sport boeit me werkelijk geen meter dus ik weet echt niet wanneer zoiets is. Maar dat zal waarschijnlijk wel de reden zijn waarom daar geen enkele optie naar voren kwam.
 
Oh, geen idee, sport boeit me werkelijk geen meter dus ik weet echt niet wanneer zoiets is. Maar dat zal waarschijnlijk wel de reden zijn waarom daar geen enkele optie naar voren kwam.
Zeg Satan, je zit hier nu natuurlijk wel een ultiem MF event te verloochenen.. he,,

iu
 
2 weken geleden geweest. Hoek van Holland naar Newcastle. Voor de Corona 480 euro 2p met 2 motoren en binnenhut en retour. Nu in 2023 was het480 euro per persoon voor hetzelfde. Belachelijk.
Bijna alles is sindsdien 1,5 tot 2x duurder geworden.
 
Bijna alles is sindsdien 1,5 tot 2x duurder geworden.
Voor veel dingen zou je dat wel zeggen.......................ja.

Tot ca 1jr terug kocht ik vaker pakken limo: 3 pakken voor €2.00 (0.67€)
Onlangs zag ik weer een 'aanbieding' (nou ja) 2 pakken voor €3.00 (1.50€)
Meer dan verdubbeld.
 
Die A merken zijn inderdaad idioot duur geworden. In België kunnen ze er ook wat van trouwens. Borrelworstje voor €7,50.
PPFFFFF...
 
Is wel in Fahrenheit ipv Graden of kun je dat instellen?
Ja, ik weet kun je omrekenen ( 1F is 0,56 C ) maar vind ik niet handig :)
Als je een (gratis) account aanmaakt kan je een profiel aanmaken waarin je je voorkeuren instelt.
 
Iemand nog een goede tip voor een camping voor viertal paar dagen volgende week. Ergens Zuid-Duitsland, Moezel, Eiffel, of ergens anders waar t leuk sturen is op een paar uur vanaf Deventer?

Een paar wensen:
-Leuke omgeving
-Kampvuur toegestaan
-Niet te druk / massaal
-Hapje eten op / bij de camping is mooi meegenomen
 
Iemand nog een goede tip voor een camping voor viertal paar dagen volgende week. Ergens Zuid-Duitsland, Moezel, Eiffel, of ergens anders waar t leuk sturen is op een paar uur vanaf Deventer?

Een paar wensen:
-Leuke omgeving
-Kampvuur toegestaan
-Niet te druk / massaal
-Hapje eten op / bij de camping is mooi meegenomen
Waldcamping Prum
 
Iemand nog een goede tip voor een camping voor viertal paar dagen volgende week. Ergens Zuid-Duitsland, Moezel, Eiffel, of ergens anders waar t leuk sturen is op een paar uur vanaf Deventer?

Een paar wensen:
-Leuke omgeving
-Kampvuur toegestaan
-Niet te druk / massaal
-Hapje eten op / bij de camping is mooi meegenomen
Camping Historische Muhle Vogelsang (vlak bij Cochem). Camping in een vallei met achterin groot tentenveld zonder afgekaderde plaatsen, fikken mag, riviertje erbij om je bier te koel te leggen, TOP restaurant van de camping, leuke routes daar te rijden langs en rondom de Moezel.
 
Camping Historische Muhle Vogelsang (vlak bij Cochem). Camping in een vallei met achterin groot tentenveld zonder afgekaderde plaatsen, fikken mag, riviertje erbij om je bier te koel te leggen, TOP restaurant van de camping, leuke routes daar te rijden langs en rondom de Moezel.
Klinkt goed! Mag de motor bij de tent blijven dat je weet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan