Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

Gisteren een tarpje besteld bij DeWit in Schijndel, ik zag ''m al uitverkocht bij diverse shops dus alvast maar besteld voordat ik niet meer aan kan komen

Bekijk media item 1328071
Geeft net dat beetje meer onderdak als ik het nodig heb...
 
Heel slim! Wij maken gebruik van tarpen.
SAM_0077.JPG
 
Laatst bewerkt:
iemand die deze pan
heeft lijkt me wel handig voor te koken en gas besparend door dat het deksel dicht kan en dat ook de aroma's niet verloren gaan. mvg
 
iemand die deze pan
heeft lijkt me wel handig voor te koken en gas besparend door dat het deksel dicht kan en dat ook de aroma's niet verloren gaan. mvg


heb enkele weken geleden een joetoep filmke gezien van een engelse motor kamper die hem ook gebruikt , en die leek me er tevreden over , ik zal de link eens opsnorren Mario
 
Laatst bewerkt:
@ Wouwer hier de link , op min 25 en min 28 en 29 gebruikt hij die pan en verderop in het filmpje nog meerdere keren .( krijg al honger als ik het zie :9 )
 
Laatst bewerkt:
Ja door hem heb ik het leren kennen kijk naar al zijn vlog filmpjes. Ben bezeten van zo'n kampeer filmpjes
 
@ Wouwer hier de link , op min 25 en min 28 en 29 gebruikt hij die pan en verderop in het filmpje nog meerdere keren .( krijg al honger als ik het zie :9 )

Leuk filmpje; zijn ontbijt doet me denken aan mijn ontbijt:" the full monthy sir? Yes please....". Ook Ben Nevis beklommen, maar dan midden in de winter. Ook gaaf.
 

Bijlagen

  • GroteFoto-EDR4LBNW.jpg
    GroteFoto-EDR4LBNW.jpg
    686,6 KB · Weergaven: 35
Ach... het kleinst mogelijke bakpannetje.. maar lekker dat het was... Biefstuk met Ravioli in saus met tomaatjes... standaard campinghap.

5oOmAFl.jpg


FcS3ZA4.jpg
 
Fantastisch (licht en klein opvouwbaar) spul. Van beker, bord, koekepan tot ketel. We hebben het allemaal.
Zelfs opvouwbaar afdruiprek, maar die gaat niet mee op motorvakanties.
 
Zo vandaag in drie kampeerzaken geweest bij de wit bij bever en bij de witte frans om een hoge kampeer tent te zoeken maar is niet echt veel keuze die toch ook redelijk licht is heb een tipi tent gezien die ruim is en hoog en de vango galaxy 300 zijn kans hebbers. Maar ga nog is naar obelink en outdoor xl. Heb wel een nieuwe therma-rest xtherm gekocht voor het elefanten treffen en mijn toekomstige trip naar de noordkaap heeft een r-waarde van 5,7 dus lijkt me wel goed voor de winter en er ging ook nog eens 20% af van black friday dus koste nog maar 171€ En camping bestek gekocht van sea to summit.
 
Zo vandaag in drie kampeerzaken geweest bij de wit bij bever en bij de witte frans om een hoge kampeer tent te zoeken maar is niet echt veel keuze die toch ook redelijk licht is heb een tipi tent gezien die ruim is en hoog en de vango galaxy 300 zijn kans hebbers. Maar ga nog is naar obelink en outdoor xl. Heb wel een nieuwe therma-rest xtherm gekocht voor het elefanten treffen en mijn toekomstige trip naar de noordkaap heeft een r-waarde van 5,7 dus lijkt me wel goed voor de winter en er ging ook nog eens 20% af van black friday dus koste nog maar 171€ En camping bestek gekocht van sea to summit.

Outwell Vigor 4 is een vergelijkbare tent met de Galaxy 300. Galaxy 300 hebben wij gehad, niet echt bevallen. Vigor 4 gekocht, zal mij benieuwen of het volgend jaar beter gaat bevallen.
 
Zo vandaag in drie kampeerzaken geweest bij de wit bij bever en bij de witte frans om een hoge kampeer tent te zoeken maar is niet echt veel keuze die toch ook redelijk licht is heb een tipi tent gezien die ruim is en hoog en de vango galaxy 300 zijn kans hebbers. Maar ga nog is naar obelink en outdoor xl. Heb wel een nieuwe therma-rest xtherm gekocht voor het elefanten treffen en mijn toekomstige trip naar de noordkaap heeft een r-waarde van 5,7 dus lijkt me wel goed voor de winter en er ging ook nog eens 20% af van black friday dus koste nog maar 171€ En camping bestek gekocht van sea to summit.
vango 300 Galaxy zit een partij bij met slechte stokken (breken ) weet ik al uit ervaring
 

Bijlagen

  • IMG_20180706_203652.jpg
    IMG_20180706_203652.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 37
@ Treebouncer:

Vango Galaxy 300 niet bevallen? Behalve genoemde breek-stokken, wat was het euvel?
Ikzelf heb goede ervaringen met mijn 2 Vango's (andere types). Ook het stoeltje op de foto bevalt prima!
 
Ja ben ook wel beetje benieuwd naar de negatieve bevindingen? Want voor zo'n prijskaartje verwacht je toch beetje kwaliteit. Just my 2 cents
 
Wij hebben een Redverz. Groot voordeel: stahoogte. Verder mooi afgewerkt, incl. zakjes voor de scheerlijnen. Weegt wel wat: 6 kg en ook niet heel kleine pakmaat. Maar voor langere reizen ideaal. En hij zit bij mijn vrouw op de motor 🤣
Zelfde idee is de tent van lonerider-motorcycle.com. Die hebben ook een black friday aanbieding.
 
@ Treebouncer:

Vango Galaxy 300 niet bevallen? Behalve genoemde breek-stokken, wat was het euvel?
Ikzelf heb goede ervaringen met mijn 2 Vango's (andere types). Ook het stoeltje op de foto bevalt prima!
fijn stoeltje is inderdaad wel fijn als je heel de dag gereden hebt , tafeltje is ook wel fijn
 

Bijlagen

  • IMG_20180325_113840.jpg
    IMG_20180325_113840.jpg
    882,1 KB · Weergaven: 25
  • IMG_20180325_114023.jpg
    IMG_20180325_114023.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 24
Terug
Bovenaan Onderaan