Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

Ik heb de Decathlon variant, maar moet nog even klooien met de pootjes. In zand/gras zakken ze te snel weg voor mij.

Ik las iets over squash ballen. Iemand nog andere tips?
 
Ik heb de Decathlon variant, maar moet nog even klooien met de pootjes. In zand/gras zakken ze te snel weg voor mij.

Ik las iets over squash ballen. Iemand nog andere tips?
Ik had een hetzelfde probleem, misschien nog niet zo gek die squash ballen
 
Beetje gelijkmatig wegzakken lijkt met niet erg toch, staat hij misschien nog wel stabieler.

Maar waarschijnlijk is het probleem dat niet alle pootjes even ver wegzakken...
 
Ja is nogal vervelend als de achterste poten 10cm het grasveld in zakken kan ik je vertellen. Dan heb je bijna een ligstoel
 
  • Leuk
Waarderingen: RWB
Of dit proberen:
1624540003347.png

Busje erin met m8/m10 schroefdraad, onderste deel van de voet is dan rond 30 to 47mm, en de M10 versie is er tot 50mm. Stuk stabieler lijkt me, maar misschien overkill...
 
De Ali stoel met de langere leuning heeft eigenlijk altijd grotere dopjes onder de poten. Geen idee waarom. Lijkt wel wat op de plastic voetjes die je ook onder een tentstok zet om je binnenzeil te beschadigen. Misschien die eens proberen te vinden ergens
 
  • Leuk
Waarderingen: RWB
Gelijk maar even besteld, je kunt tenslotte niet tobben voor dat geld.

Ik ga eerst de Nederlandse TET rijden zodat ik mijn gear en spullen kan uittesten, aan de hand daarvan kan ik spullen die ik niet gebruik weglaten of evt aanvullen :t
Ik gebruik dat tafeltje ook als windschermpje bij het koken. Werkt goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: RWB
Als je Castellane aan doet raad ik je deze camping aan,daar sta ik .
Leuk en bijna in het dorp.
12 Av. Frédéric Mistral, Castellane, 04120, Frankrijk
Wat een dag.... besloten aan het einde van de Route des grandes alpes door te rijden naar Castellane.
Elkaar kwijt gereden (zijn met 2 groepjes van 2) , na 100 km bij toeval bij hetzelfde restaurant weer tegengekomen. 2 uur file aan de kust bij Monaco gehad.
20210625_175321.jpg


70km op reserve gereden (van max 80km) om vervolgens om 22:25 op de camping te arriveren die jij getipt hebt. (Die om 22:30 dicht ging. Aan de telefoon beloofde ze dat er bungalows vrij waren.... maar helaas. Halve camping wakker geschopt door ons. Om 23:00 stonden de tenten. Mocht je er nog zitten, wij zijn met 4 motoren in 1 hoek naast het sanitair gebouw.

Welterusten haha...
 
Laatst bewerkt:
Kut,eigenaar is wel een praatjes maker.
Nee zit alweer boven in Frankrijk.
Maandag thuis.
Doe de groeten aan dat Nederlands stel tegenover het sanitair gebouw ,die met een BMW en een auto Nissan en caravan waar de motor ingaat.
Aardig stel.
Nog veel plezier.
gr Rob.
 
Terug
Bovenaan Onderaan