Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

Nou dan blijf ik voorlopig toch maar bij mijn 3p-tentje.
Voor 3 personen? Laat me niet lachen! Enkel voor alleen is prima geschikt.
Mijn luchtbed/ slaapzak past prima en heb dan ook nog plek voor de spullen, waaronder motorkleding en helm.
In het mini-voorportaal is plaats voor de kook en eetspullen. De laarzen krijgen ook een plekkie aan de zijkant in het voorportaal.
 
Nee, die Toucan dat is dus nix.
Alleen zeer geschikt als je een nieuwe en heel leuke vriendin hebt. (wel een veldje verder gaan staan voor de bijgeluiden)

Maar tjonge jonge dat ding weegt 12.5kg. 😲
Ik heb mijn shelter niet speciaal uitgezocht op gewicht. Maar van deze tent heb ik dan 3 stuks!
 
Nee, die Toucan dat is dus nix.
Alleen zeer geschikt als je een nieuwe en heel leuke vriendin hebt. (wel een veldje verder gaan staan voor de bijgeluiden)

Maar tjonge jonge dat ding weegt 12.5kg. 😲
Ik heb mijn shelter niet speciaal uitgezocht op gewicht. Maar van deze tent heb ik dan 3 stuks!

Laat @JasperMT toch gewoon blij zijn met zijn tent.
Dat het niet jouw eerste keus is betekent niet dat een ander er geen plezier van kan hebben. :t
 
Ik heb een Synmat 9LW die erg veel lawaai maakt bij het bewegen, iemand hier die daar ook last van heeft? Ik sta op het punt om een andere mat te kopen van een ander merk, omdat ik er slecht van slaap. Wellicht een Thermarest. Heeft iemand een tip voor een goede mat?
 
Meestal zorgt de combi slaza en matje ook voor veel geluid.heb nu een fleeceslaza laten ombouwen tot hoes voor over het matje.stiller en warmer.
Neemt niet weg dat het geluid van de chips matje blijft.bij mijn terma rest camper sv ook hetzelfde..
 
Ik heb een Exped Megamat 12LXW. Lekker dik, lekker lang, lekker breed.
Comfort tot -19'C (maar bij deze temp zit ik al lang op mijn hotelkamer)
En deze knispert niet!
 
Het is de combi slaapmat met tentgrondzeil wat het lawaai maakt. Handoek, laken, oid er tussen en geen gekraak meer.
Probeer maar thuis op een kleed of vloerbedekking. Daar heb je dat geluid met een Exped niet.
 
Ik heb met mijn Exped UL ook geen probleem met het geluid, maar heb het hier al vaker voorbij horen komen. Gebruik hem direcht op de bodem van mijn tent. Misschien is de UL net anders qua materiaal? Of heb ik gewoon geluk met de combinatie matje <-> tent?
 
Ik heb met mijn Exped UL ook geen probleem met het geluid, maar heb het hier al vaker voorbij horen komen. Gebruik hem direcht op de bodem van mijn tent. Misschien is de UL net anders qua materiaal? Of heb ik gewoon geluk met de combinatie matje <-> tent?
Hier ook een Downmat UL, naast meerdere Downmat en Synmat en ook daar gekraak mee. Met name in onze Vango Galaxy tent. In andere tenten veel minder. In de vouwwagen, wanneer de kinderen de matjes gebruiken op het opengeklapte deksel, nergens last van.
 
Met name in onze Vango Galaxy tent. In andere tenten veel minder.

Vreemd!
Als het dan aan aan het onderzeil van de tent zou liggen wat ik wel eens lees................... :?

Ik heb een Vango Omega en een Vango Alpha.
Bij beide met mijn Exped Megamat12LXW geen gekraak!

Is dan materiaal van de Megamat of van mijn Vango tentjes dan toch van ander materiaal:?
 
Vreemd!
Als het dan aan aan het onderzeil van de tent zou liggen wat ik wel eens lees................... :?

Ik heb een Vango Omega en een Vango Alpha.
Bij beide met mijn Exped Megamat12LXW geen gekraak!

Is dan materiaal van de Megamat of van mijn Vango tentjes dan toch van ander materiaal:?
Ik heb een megamat lite in een vango tentje.
Kraakt wel wat, maar niet zo erg dat het enorm stoort..
 
Ik heb ook een Vango Omega, misschien dat het dan toch daar aan ligt. Iniedergeval ben ik een beetje huiverig geworden voor een Exped wat wel echt jammer is, want het ding ligt prima en houd de koude goed tegen.

Ik denk dat ik een Thermarest ga proberen. Iemand een tip voor een mat die de koude goed tegenhoud, een kleine pakmaat heeft en niet kraakt ;).
 
Terug
Bovenaan Onderaan