Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

Hou moet je anders kijken of het de juiste voor jou is (oke, behalve dan fysiek in de winkel)
In de winkel zag ik hem al opgezet staan en in principe staan de afmetingen ook online. Tja het was niet heel duidelijk voor mij, hun voorwaarden. Maar het is nu in ieder geval opgelost allemaal en ik heb er een mooi tentje voor terug
 
Graties afhalen of tegen verzendkosten, werkt goed!
1627557162668.png
 
Assen is voor mij niet echt dichtbij, maar volgende week vrijdag ga ik richting slovenië en kan er nog wel een gebruiken!

Is deze nog beschikbaar en wil je hem evt verzenden?
Hij is er en kan evt verzenden. (dan haal ik 'm ook van MP af)
Slovenië of Frankrijk zou 't ook voor mij worden, neig - weer- naar de eerste maar.. weet niet of ik deze zomer wel weg ga.. raar weer, weet niet wat covid nog gaat brengen etc..
 
Mag ik hier met mensen sparen sammie deze zomer wel/niet op verkaansie?
Twijfel om; covid gedoe (is het nu echt over of?) instabiel weer, heb ik wel puf? Evt opvangbeest in huis en geen oppas meer etc..
Iets van; Laat mij maar hier blijven en sporten (sport nu eigenlijk dagelijks, heb het mentaal nodig) etc..
 
Sammie: wat je misschien wel nodig hebt is er gewoon even tussenuit. Een andere omgeving is altijd goed om weer energie en creativiteit op te doen voor het najaar. Start bijvoorbeeld met Luxemburg (dichtbij), en als je je daar goed voelt, rij je verder of verblijf je daar een paar dagen. Zo niet, dan kachel je weer naar huis. Enne, wel een reisverslag van jouw Enfield (toch?) avontuur plaatsen hoor!.
 
Ik ga dit jaar denk de landsgrens niet over (denk ik nu), maar wel over n week op vakantie. Eerst maar eens een weekje kamperen in Nederland, en misschien een paar weken later nog wel een week of twee.

Heb gewoon geen zin in t gezeur, in Nederland kan je ook een andere omgeving dan thuis zijn, en ben het wel met James Bond eens, er even tussenuit en je hoofd leeg is altijd goed.
 
Ik zit nu met het gezin in Denemarken, mijn vrouw en ik hebben beide onze vaccinaties minder dan 2weken en een geel boekje. We merken hier weinig van beperkingen, dus laat je niet bang maken, corona kun je ook in Nederland krijgen.......;)
 
Covid krijgen is wat dat betreft idd niet mijn zorg, wel als een land op slot gaat of ik niet in mag of ander gezeik. Daar heb ik nu echt even geen zin in.
 
Ik heb na het lezen van dit forum door aanraden van onder andere Frazer een nacht geboekt samen met mijn vrouw op landgoed camping Westerwolde. Midden op de Veluwe. Wat een pracht plek. 2 uurtjes rijden van huis en 1 nacht weg geweest maar toch het gevoel hebben dat je er echt uit geweest bent. Ik had het ook even nodig en het deed mij echt goed. Kamperen is zo tof. Je kan daar nog vrij fikken, scharrel je hout zelf uit het bos waar je met je tent tegenaan staat. Een vuurschaal huren kost 1.50 per dag. En wat me ook opviel was dat de sfeer echt goed was. S'avonds liepen de wilde zwijnen in het bos. Ik ga hier zeker vaker heen.
 
Ik heb na het lezen van dit forum door aanraden van onder andere Frazer een nacht geboekt samen met mijn vrouw op landgoed camping Westerwolde. Midden op de Veluwe. Wat een pracht plek. 2 uurtjes rijden van huis en 1 nacht weg geweest maar toch het gevoel hebben dat je er echt uit geweest bent. Ik had het ook even nodig en het deed mij echt goed. Kamperen is zo tof. Je kan daar nog vrij fikken, scharrel je hout zelf uit het bos waar je met je tent tegenaan staat. Een vuurschaal huren kost 1.50 per dag. En wat me ook opviel was dat de sfeer echt goed was. S'avonds liepen de wilde zwijnen in het bos. Ik ga hier zeker vaker heen.
En hoe smaken die wilde zwijnen?
 
Ik heb na het lezen van dit forum door aanraden van onder andere Frazer een nacht geboekt samen met mijn vrouw op landgoed camping Westerwolde. Midden op de Veluwe. Wat een pracht plek. 2 uurtjes rijden van huis en 1 nacht weg geweest maar toch het gevoel hebben dat je er echt uit geweest bent. Ik had het ook even nodig en het deed mij echt goed. Kamperen is zo tof. Je kan daar nog vrij fikken, scharrel je hout zelf uit het bos waar je met je tent tegenaan staat. Een vuurschaal huren kost 1.50 per dag. En wat me ook opviel was dat de sfeer echt goed was. S'avonds liepen de wilde zwijnen in het bos. Ik ga hier zeker vaker heen.
Die kende ik nog niet maar nu wel even in de favorieten opgeslagen !
 
Ik heb hem ook opgeslagen, hoewel ik nog wel de ambitie heb in september een paar weken te gaan kamperen ergens in Zuid-Europa. En volgende week een lang weekend Duitsland, maar dan in een hotel.
 
..... samen met mijn vrouw op landgoed camping Westerwolde. Midden op de Veluwe.
Het is dat ik zelf op de Veluwe woon, dat ik daar niet ga kamperen. Een mooie plek daar is het zeker!
Ja, die zwijnen die zien wij dus liever weer niet in de achtertuin. Die woelen in een paar tellen alles onderste-boven.
 
Je mag het product uitpakken en bekijken. Dat is geen gebruik.
Mooi dat het is opgelost.
Dat geldt alleen bij kopen op afstand (WKOA), bij een winkel aankoop geldt dat niet. Retourneren is dan puur een service van de winkelier, waaraan zij ook voorwaarden mogen stellen (zoals tegoedbon i.p.v. geld terug). Daar kan je tenslotte het product voor aankoop beoordelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan