Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

Geen idee waar jij het over hebt.
Ik heb gewoon op Citeer dit bericht gedrukt.
En het bericht wat ik nu citeer is ook hetgene wat ik wil citeren dus wat mij betreft is alles in orde
 
Ja kinderen mogen zeer zeker geluid maken (verwacht ook niet anders), na 22uur verwacht ik wel rust op het terrein. Het is soms hetgene wat ze uitkramen en het met name disrespect voor andermans spul wat mij irriteert.

Voorbeeld: afgelopen 4 dagen kind van 6 wat hele dagen zonder moeder alleen op de (boeren)camping was (moeder typetje hippy) was de hele dag met de auto weg. Kind mocht met de boer mee en drukt op alle knopjes in traktor en bezigt taal wat mijn 11jarige niet waagt om uit zijn mond te laten komen. Kind ging later dan ons naar bed (na 23uur dus)..... ja dat noem ik gebrek aan opvoeding. En ja daar vinden ik en mijn vrouw wat van.
 
Ontopic dan maar weer, vorig jaar op camping du nord in Luxemburg.
20200912_093926.jpg
 
Ik heb een sigg firejet brander waarvan het pompje, dat je in de fles schroeft, kapot is. Het gat waar het regelknopje in zit is gescheurd, de benzine loopt er zo uit.

1267910310-2a-jpg.87824


Ik kan er echter geen vervangende spullen voor vinden, te oud denk ik.
Iemand een idee of tip waar dit misschien wel te krijgen is?
Of heeft iemand nog zo een pompje op zolder liggen en doet hij/zijn er niets meer mee.
 
Ik heb een sigg firejet brander waarvan het pompje, dat je in de fles schroeft, kapot is. Het gat waar het regelknopje in zit is gescheurd, de benzine loopt er zo uit.

1267910310-2a-jpg.87824


Ik kan er echter geen vervangende spullen voor vinden, te oud denk ik.
Iemand een idee of tip waar dit misschien wel te krijgen is?
Of heeft iemand nog zo een pompje op zolder liggen en doet hij/zijn er niets meer mee.
Je zou Qvist een keer kunnen proberen
 
@bommes vraag het eens aan @Dhr. Bosso hij weet veel van dit soort spul af.

Valt wel mee hoor. Ik heb een paar benzine branders waar ik af en toe graag mee mag prutten. Toevallig ook een Coleman met hetzelfde systeem, losse fles en brander. En die vertoond ook lekkage, genoeg om 'm niet meer te gebruiken.
Vervangende delen voor ouder spul is wel vaker moeilijk aan te komen. Maar ik kijk eerst op Marktplaats, en dan pas op www.qvist.nl .


Je zou Qvist een keer kunnen proberen

Buitenkoken - Qvist Outdoor Cooking is zelf ook met vakantie t/m 16 augustus, ik kan nergens iets van Sigg vinden bij hun.

Misschien ff bij Online Outdoorwinkel | Klimmen, Wandelen & Trekking | Bergfreunde.nl vragen?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een sigg firejet brander waarvan het pompje, dat je in de fles schroeft, kapot is. Het gat waar het regelknopje in zit is gescheurd, de benzine loopt er zo uit.

1267910310-2a-jpg.87824


Ik kan er echter geen vervangende spullen voor vinden, te oud denk ik.
Iemand een idee of tip waar dit misschien wel te krijgen is?
Of heeft iemand nog zo een pompje op zolder liggen en doet hij/zijn er niets meer mee.
Op Facebook zit een Coleman gebruikers NL groep. De jouwe is wel geen Coleman maar daar zitten wel een aantal fanatiekelingen die niks anders doen dan oude Coleman's opknappen. Die weten misschien ook wel waar voor de jouwe onderdelen te krijgen zijn.
 
Weet er nog iemand een camping in de Achterhoek vergelijkbaar met landgoed camping Westerwolde? Gewoon een natuurcamping met niet te veel poespas en een eerlijke prijs.

Als ik Archies open gooi verzuip ik in het aantal campings. Misschien dat iemand nog een goeie tip heeft.
 
Weet er nog iemand een camping in de Achterhoek vergelijkbaar met landgoed camping Westerwolde? Gewoon een natuurcamping met niet te veel poespas en een eerlijke prijs.

Als ik Archies open gooi verzuip ik in het aantal campings. Misschien dat iemand nog een goeie tip heeft.
In het algemeen: als je verzuipt in de campings, zoek er eentje die wat meer los ligt van de rest. Net buiten het echt toeristische deel. Meestal zijn die goedkoper en rustiger.
 
Weet er nog iemand een camping in de Achterhoek vergelijkbaar met landgoed camping Westerwolde? Gewoon een natuurcamping met niet te veel poespas en een eerlijke prijs.

Als ik Archies open gooi verzuip ik in het aantal campings. Misschien dat iemand nog een goeie tip heeft.
Wat is Archies? Een camping zoekmachine ofzo?
 
Wat is Archies? Een camping zoekmachine ofzo?

Een initiatief om informatie over campings te verzamelen. Via de website kun je POI bestanden downloaden waar al die campings op staan, geschikt voor de meeste gangbare navigatiesystemen. Daarnaast is er sinds een paar jaar ook een app voor op je telefoon. Kun je zoeken naar campings en filteren op een aantal dingen. Ik filter zelf altijd op "kleine campings". Zie je een camping kun je ook makkelijk doorgaan naar een eventuele website om wat meer informatie te vinden. Verder staan er ook openingstijden bij.

Met alleen de POIs op mijn Garmin was ik voorheen al erg blijk. Ook omdat je ze makkelijk zichtbaar maakt op het scherm en je dus vrij snel ziet of er in de buurt een camping zit. Met de app erbij is het helemaal ideaal. Zie verder de website.

 
Ik kreeg die poi voor 1 lang niet op mij navigatie. Ik had 'm op de geheugenkaart gezet maar er werden geen campings in de navigatie aangegeven..
 
Ik kreeg die poi voor 1 lang niet op mij navigatie. Ik had 'm op de geheugenkaart gezet maar er werden geen campings in de navigatie aangegeven..
Ik heb er geen enkel belang bij en ik ben al jaren niet meer op zoek naar campings, maar het zou zomaar kunnen dat het met een Garmin of Tomtom wel werkt.
 
Ik kreeg die poi voor 1 lang niet op mij navigatie. Ik had 'm op de geheugenkaart gezet maar er werden geen campings in de navigatie aangegeven..
Je moet ze importeren met een bepaald programma, tenminste bij Garmin werkt dat zo, Garmin POI loader. Het bestand gewoon zomaar op de geheugenkaart zetten werkt (bij Garmin) niet.
 
Een initiatief om informatie over campings te verzamelen. Via de website kun je POI bestanden downloaden waar al die campings op staan, geschikt voor de meeste gangbare navigatiesystemen. Daarnaast is er sinds een paar jaar ook een app voor op je telefoon. Kun je zoeken naar campings en filteren op een aantal dingen. Ik filter zelf altijd op "kleine campings". Zie je een camping kun je ook makkelijk doorgaan naar een eventuele website om wat meer informatie te vinden. Verder staan er ook openingstijden bij.

Met alleen de POIs op mijn Garmin was ik voorheen al erg blijk. Ook omdat je ze makkelijk zichtbaar maakt op het scherm en je dus vrij snel ziet of er in de buurt een camping zit. Met de app erbij is het helemaal ideaal. Zie verder de website.

Ik gebruik het ook al jaren, eerst alleen op de Navi en sinds een jaar of 2/3 ook de app. Prima programma, lekker basic maar toch zit alles erin. Pas nog opnieuw gekocht (3 euro) omdat de switch van Android naar IOS helaas niet ging zonder betaalde apps opnieuw aan te schaffen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan