Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

Dat er wat minder verkeer over die klinkerweg rijd. 🙃

Maar los van dat zeker een leuke plek!
Tsja, zo heb je overal wat. Het blijft Nederland, dus bijna op iedere camping hoor je wel iets, auto’s, treinen, vliegtuigen of industrie, helemaal stil is het bijna nergens. Ik sta nooit direct langs de weg, dan stoort het me niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: KvM
Je moet ze importeren met een bepaald programma, tenminste bij Garmin werkt dat zo, Garmin POI loader. Het bestand gewoon zomaar op de geheugenkaart zetten werkt (bij Garmin) niet.
Dan deed ik dat verkeerd denk ik.. Het ging hier om een Igo chinanavi..
 
Ik heb bij Motorflo een nwe besteld. Mijn oude is brak. Ze scchijnen er al op te staan.. Of indien ook alle landen weet ik niet.
 
Tsja, Het blijft Nederland, dus bijna op iedere camping hoor je wel iets, auto’s, treinen, vliegtuigen of industrie, helemaal stil is het bijna nergens.
Zelfs de hierboven geroemde camping Westerwolde ligt aan de spoorlijn Amersfoort-Deventer-Twente.
Maar naast de voorbij razende treinen is 't daar wel heel rustig.
 
Misschien staat hier wat tussen aan rustige campings , zelf hier geen ervaring mee. 😁





 
Laatst bewerkt:
Voila, ben er eindelijk helemaal klaar voor, dik een maand na mijn oorspronkelijke vertrekdatum. Morgen trap ik Fifty Shades in gang richting Zuid Portugal en Gibraltar. En als t goed is sta ik begin november terug thuis.
Vroemm... 8-)

vertrek.JPEG
 
Voila, ben er eindelijk helemaal klaar voor, dik een maand na mijn oorspronkelijke vertrekdatum. Morgen trap ik Fifty Shades in gang richting Zuid Portugal en Gibraltar. En als t goed is sta ik begin november terug thuis.
Vroemm... 8-)
Kennelijk heb je afscheid genomen van de Pan? Veel plezier in ieder geval.
 
Voila, ben er eindelijk helemaal klaar voor, dik een maand na mijn oorspronkelijke vertrekdatum. Morgen trap ik Fifty Shades in gang richting Zuid Portugal en Gibraltar. En als t goed is sta ik begin november terug thuis.
Vroemm... 8-)

Bekijk bijlage 1661159
Dat zijn aardig wat dagen van huis weg, respect hoor. Is het idee om niet te lang op 1 plek te blijven? Of juist wel? Veel plezier in ieder geval!
 
Even zijsprong voor als je naar Frankrijk gaat. De vroegere AREA tolbadge heet nu Mango. Als je de files zag, dan is het heerlijk als je bij de peage zonfer geklooi kunt doorrijden . Ik heb al jaren zo'n dingetje, kost een tientje per jaar en de tol is hetzelfde. Het scheelde me een keer met de auto trouwens zeker een half lf uur vanuit Parijs naar Lille .
Tweede tip : de franse flitsmeister heet Coyote, en die kun je 14 dagen gratis uitproberen, op je smartphone. . Dit is in Frankrijk legaal trouwens en kan je veel geld schelen.
 
Ik vind het gewoon dikke prima om na een tolpoort ff naar rechts te gaan om eea op te bergen (ticket of cc). En wees eerlijk: hoeveel keer betaal je deze superieure wegen, of ticket ophalen, bijv naar Lyon? En welke gladiool-motorrijder rijdt dit overdag tijdens zwarte zaterdag? Kwestie van time-management vind ik.

Even de benen strekken en weer door. Just my 2 cents.
 
Ik vind het gewoon dikke prima om na een tolpoort ff naar rechts te gaan om eea op te bergen (ticket of cc). En wees eerlijk: hoeveel keer betaal je deze superieure wegen, of ticket ophalen, bijv naar Lyon? En welke gladiool-motorrijder rijdt dit overdag tijdens zwarte zaterdag? Kwestie van time-management vind ik.

Even de benen strekken en weer door. Just my 2 cents.
Ik rij niet vaak peage, maar als je het kaartje een beetje strategisch opbergt hoef ik daarna niet eens te stoppen. Altijd in dezelfde zak, dan hoef je bij de volgende ook niet te zoeken. Die 10 seconden die het kost om de handschoenen weer aan te trekken wachten ze maar even. Bij betaling even de creditcard er doorheen, zonder code en dergelijke, ben je binnen een paar seconden ook door.

Er zijn trouwens wel trajecten, richting Normandië bv, waar wel een stel van die poortjes kort op elkaar zitten. Dat vind ik wel irritant.
 
Ik rij niet vaak peage, maar als je het kaartje een beetje strategisch opbergt hoef ik daarna niet eens te stoppen. Altijd in dezelfde zak, dan hoef je bij de volgende ook niet te zoeken. Die 10 seconden die het kost om de handschoenen weer aan te trekken wachten ze maar even. Bij betaling even de creditcard er doorheen, zonder code en dergelijke, ben je binnen een paar seconden ook door.

Er zijn trouwens wel trajecten, richting Normandië bv, waar wel een stel van die poortjes kort op elkaar zitten. Dat vind ik wel irritant.
Wel eens in de regen geklooid met je handschoenen terwijl je je pas of geld vanonder je regenpak of zeiknatte tanktas wilt pakken en er een hele roedel auto's achter je staat die ook net een dik uur vertraging hebben door een file ? Is geen plezier hoor
 
Wel eens in de regen geklooid met je handschoenen terwijl je je pas of geld vanonder je regenpak of zeiknatte tanktas wilt pakken en er een hele roedel auto's achter je staat die ook net een dik uur vertraging hebben door een file ? Is geen plezier hoor
Als ik @Frazer een beetje inschat maakt het niet uit of de koning achter hem staat, ze wachten maar even.
 
Het is ook ruk in de regen, dat is alleen maar een extra reden om langer onder de overkapping te blijven staan ;)

Denk dat @Clank het redelijk goed inschat, als ze last van mij hebben moeten ze niet achter een motorrijder gaan staan, of zelf zo’n badge aanschaffen.

Maar peage rijden doe ik toch niet voor mijn plezier, dus zovaak zien ze mij daar niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan