Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

Ik was er gister en eergisteren, erg rustig nog overal en heerlijk te rijden, weg meestal alleen.
 
Ik weet wel een goede hoerentent....

Veel regen? Wij gaan morgen.

Ben niet zo van de hoerententen, ik pak vrouwen met mijn charmes in😆.

Wel wat buitjes gehad, maar geen stortbuien gelukkig.

Ik kon het niet laten, maar moest even een @bommes maken😁
IMG-20220707-WA0011.jpeg
 
Ik kan je uit vrij betrouwbare bron vertellen dat ik net 200 lek heb betaald voor een dubbele. 1,80 dus ofzo... Eurotje voor een enkele ofzo. Die gasten zijn ook niet gek natuurlijk. En de weg is inmiddels totaal geasfalteerd. Wel als een biljartlaken dus geen straf om te rijden, maar de charme is er inderdaad wel vanaf. Denk ik tenminste, want ik ben er voor het eerst, maar het is niet wat ik ervan verwacht had. Ik had verwacht in een oud ongerept dorpje terecht te komen, maar het hele dorp is een guesthouse/restaurant/terras. En met de fantastische afvalzorg in Albanië dus één grote teringzooi. De eerste decadente mega hotels staan al langs de inmiddels verharde weg, en gezien de bouwputten blijft het daar niet bij. Weer een natuurgebied naar de klote. Voor de bewoners natuurlijk top, want het levert een hoop inkomsten op, maar het is wel jammer. En ja natuurlijk ben ik er zelf ook deel van, maar voor mij de eerste en laatste keer. Ben blij dat ik niet op een camping in het dorp zelf sta. Vanmiddag wel het hele dorp zonder stroom, dus een beetje primitief blijft het wel.

Gelukkig is de weg aan de andere kant nog wel erbarmelijk, en daar heb ik me goed vermaakt vandaag. Maar wat maken die Albanezen een teringzooi van dat land zeg, denk je in een mooi stuk natuur te rijden, struikel je over de blikjes, flesjes en vuilniszakken. Ik durf met goed fatsoen niks meer weg te gooien hier.
Bekijk bijlage 1775126
Bekijk bijlage 1775127
Erg leuk om te zien, daar reed ik twee weken geleden ook. Vorig jaar de makkelijke kant op en neer gereden, nu de lastige omhoog en makkelijk naar beneden. Leuke piste.
 
Laatst bewerkt:
Veul plezier allebei🍻.

Hier ook een weekendje weg....in een huisje....met het koekblik....anyway, niet het vermelden waard dus in dit topic:NB|
je vermeld het omdat het waarschijnlijk toch een beetje wringt ;)
Men kan en mag hier ook best even zijn of haar hart luchten hoor ;)
alleen mensen die de topic titel interpreteren als "met je zak op je mattie" verwijs ik door naar het MF date topic :P

maar van je eigen huis naar een ander huis waar je voor betaalt dat het leeg is klinkt als op visite gaan waarbij je dan zelf moet gaan praten met dezelfde mensen als anders maar dan nog zelf je drinken moet inschenken en erger nog, van te voren zelf moet halen.
Idee van de vrouw zeker ? ;)
 
je vermeld het omdat het waarschijnlijk toch een beetje wringt ;)
Men kan en mag hier ook best even zijn of haar hart luchten hoor ;)
alleen mensen die de topic titel interpreteren als "met je zak op je mattie" verwijs ik door naar het MF date topic :P

maar van je eigen huis naar een ander huis waar je voor betaalt dat het leeg is klinkt als op visite gaan waarbij je dan zelf moet gaan praten met dezelfde mensen als anders maar dan nog zelf je drinken moet inschenken en erger nog, van te voren zelf moet halen.
Idee van de vrouw zeker ? ;)
Och, zo erg is het niet hoor, zat te geinen:9

Maar inderdaad met m'n vrouw weekendje op de Veluwe. Lekker rustig hier:t
 
Heeft iemand suggesties voor een gezellige motorcampings in het Nederlandse/Vlaamse kustgebied? De komende maand of wat heb ik de luxe van driedaagse weekenden en daar wil ik eigenlijk wel even lekker van genieten :)
 
..Losvast plan is om mt omweggetje (want eerst dat Duitsland doorheen is zooo saai) richting Slovenië te gaan op een traag barrel. Misschien eerst Ardennen-Camping halliru in Bouillon pakken (en daar 2 nachten blijven ipv 1) Dan richting Vogezen en dan door Oostenrijk en/of Zwitserland? terugweg misschien Noord-Italië pakken.
Campingtips welkom maar..

Herkennen jullie indien campingtip dat er een soort 'stress'is deze dan ook te vinden/bereiken?
 
Terug
Bovenaan Onderaan