Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

Bedankt voor de reactie`s op de kussens, ga van de week wel even zoeken. Heb wel het idee dat tentjes/slaapzakken noem maar op erg verbeterd zijn/ dikker toch kleiner en dergelijke. Maar voor kussens is het dus nog steeds gewoon trui er overheen _O-
 
Mijn Ali luchtbed heeft al een soort van kussen. Ik heb een self inflate kussen, die zelf nog wat opblaas, maar ik heb nu ook van de decathlon een memory foam kussen gekocht. Die kan je klein oprollen in een foudraal.
 
Ben in de markt voor een donzen slaapzak. De mummy die ik heb is te krap en te koud en van de deken is de pakmaat te groot en ik vind hem ook te koud. Allebei polyester. Wil de nieuwe alleen eerst even 'passen' voordat ik koop. Zijn er in het westen van NL nog winkels waar dat kan?
 
Ben in de markt voor een donzen slaapzak. De mummy die ik heb is te krap en te koud en van de deken is de pakmaat te groot en ik vind hem ook te koud. Allebei polyester. Wil de nieuwe alleen eerst even 'passen' voordat ik koop. Zijn er in het westen van NL nog winkels waar dat kan?
Bever bij de Kuip
 
Ben in de markt voor een donzen slaapzak. De mummy die ik heb is te krap en te koud en van de deken is de pakmaat te groot en ik vind hem ook te koud. Allebei polyester. Wil de nieuwe alleen eerst even 'passen' voordat ik koop. Zijn er in het westen van NL nog winkels waar dat kan?
Zwerfkei in Woerden heeft een aardige collectie dons
 
Wat gebruiken jullie voor kussen? Ik had vroeger zo een kleine kussen waar het zakje aan vast zat waar je hem kan in proppen. Maar ben benieuwd wat jullie nu allemaal gebruiken en hoe dat bevalt.
Ik heb (nog) mijn Defensie weekendtas bij, die zet ik aan het hoofdeind van mijn luchtbed met nog een Intex opblaaskussentje van de Action er in, slaapzak is zo lang dat die er overheen valt.
 
Ben in de markt voor een donzen slaapzak. De mummy die ik heb is te krap en te koud en van de deken is de pakmaat te groot en ik vind hem ook te koud. Allebei polyester. Wil de nieuwe alleen eerst even 'passen' voordat ik koop. Zijn er in het westen van NL nog winkels waar dat kan?
Als je de vorm en maten hebt bepaald kijk dan eens bij Cumulus.in Polen.
Topkwaliteit in dons en gebruikte materialen.
Niet meer voor de helft van een Rab of exped maar nog zeker voor een zeer nette prijs.
Heb er een dekenmodel slaapzak laten verlengen en extra laten vullen.
En ben er zeer content mee.
Zelf slaap ik in een mummy cumulus.
Mysterious travellar 700.
Nu 10 jr oud.


En kussens ik had een prachtig kussen van sea to summit.
Sliep echt geweldig.
Tot laatste vakantie zo lek als een mandje.
Op de naden losgelaten.
En maar 2 jr garantie.
Dus voortaan dikke vinger voor seatotsummit en nu gegaan voor een exped kussen.
Zeer licht en klein op te bergen.
Ik kijk op grammen bij mijn bagage.
En 5 jr garantie
 
Ja die van Decathlon is echt geweldig gaat al tijdje mee zelfs naar hotels in Duitsland met hun nep gevulde kussens
Welke heb jij dan als ik vragen mag, deze:

Screenshot_20220808-232531_Chrome.jpg
 
Die chairB heb ik ook maar het frame drukt in mijn zij als ik lekker ga zitten,daarom vind ik mijn Chinese helinox lekkerder zitten.
De Chinese kopie is flink stevig hoor,hij gaat al wat jaren mee.
Ik kreeg vandaag de grote stoel binnen maar ik ga toch voor de rode helinox kopie, zit wat beter voor mij en kleinere pakmaat. Rechts is de chaiRB.
Ik ga vrijdag de 19de naar de Alpen, nu al zin in! 🏍 :]
 

Bijlagen

  • 20220809_172537.jpg
    20220809_172537.jpg
    200,8 KB · Weergaven: 31
  • 20220809_172040.jpg
    20220809_172040.jpg
    67,7 KB · Weergaven: 30
Heb al wel een grof idee waar ik heen wil, Uherský Brod.... twijfel nog over tent of hotelletjes. Heb onderweg nog wat stops in Brno en Strakonice gepland. Alles bij elkaar een dag of 6 onderweg. Iemand enig idee hoe het is gesteld met de campings in Tsjechië? Denk er een overnachting of 2 te moeten doen.

Route is dld, cz, aus, dld en weer thuis
 
Ik heb dit kussen van de Decathlon. Het meest simpele dat je kunt bedenken en goedkoop ook. Houd het langer vol dan mijn Exped kussen waarvan er al twee lek zijn geraakt.

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan