Het grote Kamperen op je motor deel 4 met je zak op de mat.

Had nog foto's van me eerste kampeer weekend met de motor. Is anderhalve maand terug. En alles goed uitgetest want een hele dag en avond veel regen gehad. Maar beviel goed. Ook de amok fjol winterlight slaapmat beviel goed (en dat van iemand met vaak/snel rugklachten).

Was trouwens op de grens belgie/luxemburg
 

Bijlagen

  • 20220915_084338.jpg
    20220915_084338.jpg
    439,7 KB · Weergaven: 106
  • 20220914_185813.jpg
    20220914_185813.jpg
    534,3 KB · Weergaven: 108
Ik denk Camping International in Ouren. Het bruggetje op de tweede foto komt me bekend voor.
Idd camping international. Was gewoon gaan rijden met enkel een globale richting en kwam daar uit. 1e indruk was wel fijn, rustige camping spontaan plaatsje enz ging allemaal makkelijk. Kon tot laat aankomen.
 
Ik was niet van plan om met mijn 54 jaar nog in de buitenlucht te gaan liggen,
Man, wat loop je nu vreselijk te zeuren.
Je zegt 54. Tsjonge, je komt net kijken! Je maakt vooral jezelf een echte ouwe lul.

Ik ben bijna 15 jr ouder en ik vind 't nog steeds hartstikke leuk op stap met een tentje.
De komende 25 jr blijft voor mij kamperen op nr 1.
Een suffig hotel ga ik mss ooit doen als ik werkelijk oud word. (=> 90+ ? )

In het voorjaar heb ik een georganiseerde reis gemaakt naar Ierland met slapen in hotels.
Nee, het was mij duidelijk dat ik daar niet heel blij van ben.
In de zomer op vakantie gewoon weer op de camping. Dat is toch wel een heel stuk leuker!
 
Laatst bewerkt:
Ieder zijn ding, maar liever een tentje dan zo'n wit glimmend hok met schotel, airco en 2 e-bikes achterop, dat bergop en bergaf nog wordt ingehaald door alles met wielen.
 
Ja 30, da's wel efkes gelede.
Op bezoek bij Jantje en Pieter.
Motor treffen hier en daar.
Op vakantie in Scandinavië.
Werd je weer uitgenodigd op een Laverda treffen in Berlijn.
Ja en om het on topic te houden, altijd ging de tent mee. Zo'n Freetime tent, bruin met oranje deur flappen. En met boven op een strook blauw plastic van 10 cm met in het midden een scheerlijn er over. Als het regende zette de stof uit. Ding gekocht voor bijna niks en heeft jaren dienst gedaan.

Iedereen zag ook aan dat plastic dat wij er waren :Y .
Ja 30 zijn was leuk
 
In een hotel slapen dat zijn de noodzakelijke overnachtingen voor werk.
En ja ook ik wil luxe, maar dan wel in de vorm van een goede exped mat, een donzen slaapzak, een mooie lichtgewicht tent, een (niet replica) Helinox stoeltje.... en tsja... als er op of in de nabijheid van een camping een goede maaltijd en een koud pilsje te krijgen is sla ik dat ook echt niet af.
Mensen die lopen te janken dat ze op hun 54e niet meer in een tent gaan zijn gewoon vroeg oud en saai geworden.
 
M n motormaatje is 72 ikzelf 56
En we rijden vaak samen off road en kamperen.
Dus het kan gewoon.
En wat ik vooral belangrijk vindt.
De overnachtingen in hotel vergeet je vaak.
Maar slapen in tentje of bivakzak is gewoon leuker.
Heb veel met m.n kids wildgekampeerd in Scandinavië.
We hadden het super de luxe.
 
M n motormaatje is 72 ikzelf 56
En we rijden vaak samen off road en kamperen.
Dus het kan gewoon.
En wat ik vooral belangrijk vindt.
De overnachtingen in hotel vergeet je vaak.
Maar slapen in tentje of bivakzak is gewoon leuker.
Heb veel met m.n kids wildgekampeerd in Scandinavië.
We hadden het super de luxe.
Jij bent ook precies zoiemand waarvan ik steeds denk dat die 25 is _O-
 
Van veel M.-F.fers denk ik dat het 20ers zijn, uiteindelijk zijn het veel gewoon vitale ouwe knarren:Y
Ik denk dat de gemiddeld 20-jarige vaker bij de dokter zit dan ik. Deze pensionado komt er nl. NOOIT!
Was iedereen maar zo, dan kon onze zorgverzekering omlaag naar €25/ JAAR!!

Ik voel me idd nog (iets) jong. Helaas zegt de kalender wat anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: JPi
Ik kom regelmatig bij de dokter maar nooit voor mezelf.

Dat is trouwens niet waar, ik ben vorige week nog een keer bij hem langs geweest om samen whiskey te drinken, dat deed ik toch echt voor mezelf.
 
Nou ja jong kreeg net deze door de bus 😁

IMG_20221116_142638_1.jpg

Nog niet geopend maar heb zo.n vermoeden dat zuster Ursula ff aan m.n zaakje wil krabben.
Of netals vroeger op school ff op je pols blazen.
*O*


*O**O**O**O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan