Het Grote Kawasaki W650 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Eddy.
Goed thuis gekomen gister? :] :] Leuk je weer even te hebben gesproken. :Y :Y Ik heb geweldig genoten daar in Giessen van al die klassiekers. Ik heb ook nog een paar plaatjes geschoten, maar Eddy heeft er nog veel meer.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Het is en blijft mooi vindt ik. Was ik maar rijk dan kocht ik er ook een paar. :9 :9 :9
Kijk Martin heel simpel plaatjes toevoegen aan je documentenlijst ;) ;)
Groet Jan :W
Hoi Jan en Eddy,

Zo te zien was een geslaagde dag 8-) *D :] , ik heb wel 22 km gelopen in de buurt van Ommen 8-) maar heb net wel anderhalf uur lekker wezen :] :] :] langs de Gein en Vecht en was leuk :Y :Y :Y

Jan in de jaren 60" en 70" kon je ze per kilo kopen, zo als HRD Vincent 1000 met Metise frame voor 7000 gulden of MV 750SS 7500 guldens en Engelse spul wat gek voor gaf ;( |( ;( :9~ |(
maar die ruimte :N , straks vragen ze ook aan ons hoe heb je die W650 kunnen betalen _O- _O- _O- *O*
 
Hallo Iwan.
Klopt helemaal een oude motor werd zo op de schroothoop gegooid als oud vuil. '( '( Zo ben ik aan mijn eerste BSA gekomen gratis en voor niks :Y :Y . Jammer genoeg is hij in de fik gevlogen en heb ik hem alsnog weggegooid. :( :( Hij zou nu enkele duizenden Euro's waard zijn :9~ :9~ . Maar ja; niks aan te doen. '( Het was inderdaad een leuke dag. Eddy zal ook nog wel wat plaatjes plaatsen. Hij heeft veel foto's geknipt. :Y :Y Jammer dat je er niet bij was. Mijn motormaat had e.e.a. voor de organisatie gedaan en had enkele VIP kaarten gekregen 8-) 8-) . Dat heeft zo zijn voordelen op een dergelijk evenement :9 :9 .
Groet Jan :W
 
Ja ,Jan , goed thuis gekomen *D ,was wel druk op de weg maar dat zal wel door het mooie weer zijn gekomen .
Gister echt m'n laatste ritje gedaan van dit seizoen :Y , rondje ijsselmeer met de lokale motor club, de BMV, was wel gebroken gisteravond !. :Z :Z :Z :Z :z :z :z
Ik moet dat eigenlijk ook niet doen maar ik ben zo makkelijk te verleiden als het gaat om motorrijden :] :] en het was verschrikkelijk mooi weer en gezellig, maar zo'n afstand op één dag moest ik maar niet meer doen.405KM is gewoon te veel van het goede. :Y :Y
Jan zodra ik de foto's heb verkleind ,qua resolutie , zal ik wat plempen ,en wou ze ook hebben ?
Groet Eddy. :W
 
Ja ,Jan , goed thuis gekomen *D ,was wel druk op de weg maar dat zal wel door het mooie weer zijn gekomen .
Gister echt m'n laatste ritje gedaan van dit seizoen :Y , rondje ijsselmeer met de lokale motor club, de BMV, was wel gebroken gisteravond !. :Z :Z :Z :Z :z :z :z
Ik moet dat eigenlijk ook niet doen maar ik ben zo makkelijk te verleiden als het gaat om motorrijden :] :] en het was verschrikkelijk mooi weer en gezellig, maar zo'n afstand op één dag moest ik maar niet meer doen.405KM is gewoon te veel van het goede. :Y :Y
Jan zodra ik de foto's heb verkleind ,qua resolutie , zal ik wat plempen ,en wou ze ook hebben ?
Groet Eddy. :W

ja Eddy 400 km; moet je niet gaan proberen met een W-tje :N :N Dan moet je een 1400GTR aanschaffen 8-) 8-) dan lukt dat wel. Voor mij is 200 km :] :] de max en dan ben ik ook al aardig gebroken :Z :Z Ik zal mijn foto's naar je mailen.
Groet Jan. :W
 
Hallo Jan,

Als het lukt staat er straks een foto van mijn motor
full






 
Mooi he,

Maar eerlijk gezegd heb ik de motor in deze staat gekocht, de luchtfilterbak is verwijderd en er zijn 2 losse luchtfilters, model pancake, gemonteerd.
De accubak is door de vorige eigenaar zelf gemaakt uit plaatstaal en is, niet omdat het nou toevallig mijn motor is, perfect gemaakt.
Gewoon een heel mooi geheel en afgelopen zondag tijdens een toertocht van plm. 300km weer div.complimentjes gehad over de motor en het geweldige geluid dankzij de megaton dempers.





Hallo Martin.
Dit willen wij nu graag. :Y :Y Plaatjes zeggen immers meer dan praatjes. :9 :9 Je hebt trouwens een mooie bike. 8-) 8-) Ik hou hier wel van. Wat voor schermpjes / kapjes heb jij om het luchtfilter zitten? :?
Groet van een caferacerlover :W :W
 
Hoi Martin.
Ja het is een aparte motor zo. 8-) 8-) Zit er nu een John Tickel stuur :? :? op of wat is dat en de budy vindt ik ook wel apart. :9~ Maar zou bouwt iedereen zijn motor naar zijn eigen wensen. *D Ik zou ook wel een andere budy willen maar ze zijn zo duur. ;( ;( Moet ik thuis toch maar eens overleggen. :X :X Jammer dat je zo ver uit de buurt woont anders zouden we hem nog een keer in het echt kunnen bewonderen :9~ :9~ .
Groet Jan :W
 
Hallo Jan,
Het stuur is van tommasselli en de buddy is origineel met daarover een cover van als ik het goed heb een triumph truxton


gr.Martin


Hoi Martin.
Ja het is een aparte motor zo. 8-) 8-) Zit er nu een John Tickel stuur :? :? op of wat is dat en de budy vindt ik ook wel apart. :9~ Maar zou bouwt iedereen zijn motor naar zijn eigen wensen. *D Ik zou ook wel een andere budy willen maar ze zijn zo duur. ;( ;( Moet ik thuis toch maar eens overleggen. :X :X Jammer dat je zo ver uit de buurt woont anders zouden we hem nog een keer in het echt kunnen bewonderen :9~ :9~ .
Groet Jan :W
 
Wie heeft er toevallig een Cover head; onderdeel nummer:140911078 in de aanbieding. :9 :9 Dit is het deksel dat boven op de cilinderkop zit geschroeft. :Y :Y
Groet van de knutselaar :W
 
Jan ,wat ben je nu toch weer aan het doen? :?
Groet Eddy :W

Ik ben altijd wel wat aan het prutsen met die motor. :) Ik wil graag het betreffende kleppendeksel polijsten, maar ik wil wel graag eerst een reserve exemplaar voor het geval dat; snap je. }) }) Een nieuwe kost €.150,= en dat heb ik er niet voor over. :N :N Als ik nu een gebruikte op de kop kan tikken voor niet al te veel geld dan wil ik het wel proberen. :Y :Y
Dan heb ik nog een andere vraag; :? :? wie heeft ervaring met het vervangen van de veren in de voorpoten, de mijne zijn een beetje slap, '( '( ja van mijn motor dan hé; dat snap je natuurlijk wel :$ :$
Groet Jan :W
 
Jan ,misschien op de sloop ,als je maar een vergelijkbaar stukje hebt is het goed. *D
Heb jij nog belang bij een stuurscherm en originele spiegels,met zwarte rand?
Die kwam ik tegen in de schuur met opruimen en eigenlijk wil ik er wel vanaf,of als er iemand van het forum is die er wat aan heeft is ,geef mij maar even een berichtje .
Groet Eddy. :W
 
Jan ,misschien op de sloop ,als je maar een vergelijkbaar stukje hebt is het goed. *D
Heb jij nog belang bij een stuurscherm en originele spiegels,met zwarte rand?
Die kwam ik tegen in de schuur met opruimen en eigenlijk wil ik er wel vanaf,of als er iemand van het forum is die er wat aan heeft is ,geef mij maar even een berichtje .
Groet Eddy. :W

Ik heb er bij mij de originele spiegels nog op zitten, dus daar heb ik niet direct behoefte aan :N :N . En een scherm is natuurlijk wel heel comfortabel maar in mijn ogen ook verschrikkelijk lelijk ;( :r dus ik ben geen kandidaat voor jou.
Groet Jan :W
 
Ja, dat waren nog eens tijden he Eddy; _O- _O- samen in een innige omstrengeling op de motor *O* *O* tussen de bagage en dan overnachten in een tentje -O- -O-
Groet Jan. :W By the way; waar is Iwan :? :?
 
Gister (zondagmiddag) een W650 gespot in de Korte Steigerstraat te Zaltbommel. Ik heb een vermoeden dat het lang geleden is dat deze motor een poetsdoek heeft gezien. *D *D *D Wie is de eigenaar van die machine. :? :?
Groet Jan :W
 
Tja die goeie ouwe tijd, vroeger gingen we met z'n tweeen op de brommer, tegenwoordig met de kofferbak en de achterbank van de auto vol en dan moet de hond zelfs nog genoegen nemen met minder dan de halve achterbank.
Maar ook dat heeft wel wat, in ieder geval voldoende schone kleren en als het ondanks alle goede voorspellingen toch begint te regenen zitten we in ieder geval droog.
toch gaan we ieder jaar met een groepje liefhebbers op de brommer een paar dagen weg en geloof me dat zijn altijd een aantal van de leukste en gezelligste dagen van het jaar !!!

gr.Martin



Zo dan!
Groet Eddy. :W [afbeelding]
 
Ik heb de hemel gezien. O-) O-) Een van mijn motorvrienden is zelf een trike aan het bouwen. :P Hij heeft een oude Suzuki Alto (auto) geheel gesloopt en de voortrein gebruikt hij als achterdeel voor zijn trike. :Y :Y Nu moest hij ook nog een voorstuk hebben voor die trike hebben en daarvoor had hij een oude chopper in gedachte. Via-via krijg ik een adres van: v.d. Biggelaar Motorservice te Boxtel. Wij dus daar vanmiddag heen gereisd. Wij komen aan in Boxtel in een motorzaakje waar een paar mensen driftig staan te sleutelen aan enkele motoren.
Een aardige man steekt zijn besmeurde hand uit en stelt zichzelf voor als v.d. Biggelaar de eigenaar van de tent. Wat kan ik voor U doen vraagt hij :) :) Wij het verhaal even uitgelegd en hij zegt; kom maar even mee en kijk zelf maar even. Wij komen in een loods van 20x15mtr en die staat 2 hoog helemaal vol; met oude motoren. en jawel ook een oude Suzuki chopper. wat moet dat kosten :? :? 200€. zonder motorblok, inclusief kenteken; perfect precies wat we zoeken. Deal gesloten. Dan zoeken we ook nog een mooi stuur voor de trike. Kijk maar even boven bij de sturen of je iets kan vinden zegt de beste man. Wij beklimmen een laddertje en dan wanen wij ons werkelijk in de hemel. }) }) . Je kan het niet bedenken of het ligt daar wel netjes uitgesorteerd in een rek. :Y :Y Uitlaten, remklauwen, carburateurs, benzinetanks, koplampen banden, wielen, kettingen met tandwielen en ga zo maar door het is er gelijk _O- Als er een hemel op aarde bestaat voor motorliefhebbers dan is het daar. Mooi, Mooi, Mooi. :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Groet Jan :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan