Het grote kleine zxr 400 topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dennis, afplakken is niet verplicht voor zover ik weet :Y

wel aan te raden :Y

stel dat je valt... en je lampen zijn afgeplakt dan blijft het glas bij elkaar ;)
dat is de hoofdreden liet die man van CRT mij toen weten.


even posen hoor:

[afbeelding]

Ok, dat hoef ik dan dus niet te doen. 8-)
Dankjewel voor de info.
 
nja, je hebt slicks, een 1.52-er moet wel lukken hoor :Y


:+


ik had me ook voorgenomen om niet te gaan pushen toen maar als je eenmaal bezig bent dan is het toch lekker om gewoon los te gaan O-) })

afgetrapte slicks ja, kun je echt niet vol mee gaan :P
ja weet ik wel, maar als ik los ga weet ik dat ik nog veel harder kan en ja dat doe ik dus niet :P
 
ga geen onnodige risico's nemen, niet met deze fiets iig

kut van je uitlaat trouwens :X

jaah ziet er beroerd uit he.. heel mijn kuip is weggesmoltenook onder.. ff kijken wat ik ermee gaan doen.. mss toch maar een ander paintjob dan?? Dan wordt ie parelmoer wit met gouwe velgen :P .. staat ook wel dik denk ik :P


maar mss rij ik er ook nog wel ff mee rond zo.. en dat lijkt me verstandiger :P
 
jaah ziet er beroerd uit he.. heel mijn kuip is weggesmoltenook onder.. ff kijken wat ik ermee gaan doen.. mss toch maar een ander paintjob dan?? Dan wordt ie parelmoer wit met gouwe velgen :P .. staat ook wel dik denk ik :P


maar mss rij ik er ook nog wel ff mee rond zo.. en dat lijkt me verstandiger :P

dat lijkt me inderdaad verstandiger :+
 
ik ook, je schrikt je kapot als iemand vlak voor je onderuit schuift :Y

Kan ik me voorstellen! Heb het nog niet meegemaakt en hoop zelf ook nooit onderuit te gaan. Lullig voor je motor en vooral voor jezelf... Gaan we dinsdag maar gewoon niet doen dacht ik zo.
 
Kan ik me voorstellen! Heb het nog niet meegemaakt en hoop zelf ook nooit onderuit te gaan. Lullig voor je motor en vooral voor jezelf... Gaan we dinsdag maar gewoon niet doen dacht ik zo.

kerel zal wel gedacht hebben, hij loopt zo te pushen laat ik maar wat harder gaan rijden en hops, daar lag ie :P
 
kerel zal wel gedacht hebben, hij loopt zo te pushen laat ik maar wat harder gaan rijden en hops, daar lag ie :P

Lijkt me ook lastig om je niet gek te laten maken. Ook voor het stoplicht wordt ik zo vaak uitgedaagd.. wie ben ik nou om daar nee tegen te zeggen? 8-)
Ik zie wel wat ik aandurf dinsdag en als iemand het niet snel genoeg vindt gaan, haalt ie me maar lekker in. Liever geen grindbakgeknuffel voor mij.
 
Lijkt me ook lastig om je niet gek te laten maken. Ook voor het stoplicht wordt ik zo vaak uitgedaagd.. wie ben ik nou om daar nee tegen te zeggen? 8-)
Ik zie wel wat ik aandurf dinsdag en als iemand het niet snel genoeg vindt gaan, haalt ie me maar lekker in. Liever geen grindbakgeknuffel voor mij.

haha inderdaad

je zit in groep 1 neem ik aan?
 
Geen idee eigenlijk. Volgens mij wordt iedereen pas naderhand ingedeeld, afhankelijk van prestaties. Maar zou ook heel goed kunnen dat ik al ben ingedeeld, staat alleen niks over op mijn inschrijvingsbewijs :$
 
Laatst bewerkt:
Zo dat wordt weer lekker circuit rijden voor wat mensen? *D

Wees voorzichtig op die mooie fietsen :Y

@ Flying K, mooi klote van je fiets hoor :(

Morgen er ook nog ff op uit op de dijk hiero :]
 
Vandaag heerlijk gereden samen met mijn vriendin...

van Almere naar Lelystad, Leylystad naar Dronten, Dronten naar Zwolle en terug naar Almere.

Hele dag zon en geen druppeltje regen 8-)
 
[afbeelding]

was mergelland route aan het doen.. op een gegeven moment vlakbij het plaatsje Noorbeek.. kom je bij een stukje 10% daling.. met zno mooie bocht.. dus hup linksom schraap... zit er meteen een hele korte rechtse na... dus ik flink remmen en lang niet zo plat (want die bocht is echt krap) en veel zachter erdoorheen... hoor ik iets schrapen?? Dus ik schrik... en zet m in noorbeek aan de kant.. hangt mijnuitlaat op half 11.. is de ophaning doorgescheurd.. kut aluminium :P
*proest* _O- sorry hoor maar ziet er wel komisch uit O-)

en de 27e ben ik er waarschijnlijk wel bij, weet het ergens die week zeker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan