Het grote kleine zxr 400 topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ook niet, heb er superveel zin in...
voor de eerste sessie ben ik super zenuwachtig weet ik nu al :P

Ben nog niet zenuwachtig, maar ik kan je ook wel zeggen dat dat wel weer gaat komen als ik bij de start sta. Heel gezond, al die adrenaline ;)
 
Ben nog niet zenuwachtig, maar ik kan je ook wel zeggen dat dat wel weer gaat komen als ik bij de start sta. Heel gezond, al die adrenaline ;)

haha ik nou ook niet hoor, komt maandag pas, vlak voor het begin, dan hoef ik ook niks te eten enzo :P

van die adrenaline ga je harder rijden :Y
 
Dennis, afplakken is niet verplicht voor zover ik weet :Y

wel aan te raden :Y

stel dat je valt... en je lampen zijn afgeplakt dan blijft het glas bij elkaar ;)
dat is de hoofdreden liet die man van CRT mij toen weten.


even posen hoor:

bikepics-1778743-full.jpg
 
ik ga niet pushen, laatste circuitdag wil ik er niet af gaan.
maar wil wel onder de 2:10 komen :Y
nja, je hebt slicks, een 1.52-er moet wel lukken hoor :Y


:+


ik had me ook voorgenomen om niet te gaan pushen toen maar als je eenmaal bezig bent dan is het toch lekker om gewoon los te gaan O-) })
 
Foto-7DHSN8CI.jpg


was mergelland route aan het doen.. op een gegeven moment vlakbij het plaatsje Noorbeek.. kom je bij een stukje 10% daling.. met zno mooie bocht.. dus hup linksom schraap... zit er meteen een hele korte rechtse na... dus ik flink remmen en lang niet zo plat (want die bocht is echt krap) en veel zachter erdoorheen... hoor ik iets schrapen?? Dus ik schrik... en zet m in noorbeek aan de kant.. hangt mijnuitlaat op half 11.. is de ophaning doorgescheurd.. kut aluminium :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan