Het Grote KTM topic deel 6, waar framen spontaan breken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ktm 380 lopen wel bloed hard


ja dat zijn toch die kanonnen, Die de klinkers doen omdraaien als je te hardt gas geefd op een stoepje _O- _O- _O- _O- _O- _O-


_O- _O- << is de vervanger voor hehehe ;) :] :]


p.s. ik zeg altijd je moet doen waar je je goed bij voelt als jij je goed voelt bij deze motor dan gewoon er voor gaan.
waarom jezelf dan moeilijker maken door andere hun mening te geven(het is toch nooit goed);)

tuurlijk kan ik me er wel bij inzien dat je eerst info zoekt,vooral of er veel min punten en of onderhoudsgevoelige dingen aan zitten ;)
Ik heb er geen verstand van ik rijdt liever dan sleutelen |(
 
Laatst bewerkt:
Het enige goede aan zon 380 is eigenlijk het blok... verder is alles drama aan die dingen, van vering tot plastic.
 
Lopen hoog lekker door inderdaad!

Iemand nog een ovale teller, vandaag binnen gekregen maar kan er door omstandigheden even niets mee, 510 km staat erop.

KTMteller.JPG
 
Komt ie weer aan met zn 128 :')

Hahaha Mark, doe dan 130 of 125, dit kan gewoon niet. Totaal statusloos
 
heren, ik heb een prachtige nieuwe stickerset binnen en de meeste zitten erop, maar ik heb er 2 over en geen idee waar die dingen moeten komen.

stickersb.jpg


Betreft een EXC 08 model.
 
Dat moet voor de voorvorkprotector zijn.. De linker op het plaatje komt op de linker voorvorkprotector (uitsparing voor de remkabelgeleider). Kan haast niet missen :)
 
Ja is idd voorvork protector, maar welke heb je dan daar op geplakt? Toch niet die met Renthal rn RK erop? Die hoten op de achterbrug volgens mij..
 
Ik denk echt niet dat ze voor de voorpoot kappen zijn.

Hierbij een foto gevonden van de daadwerkelijke set:
$(KGrHqRHJEkE+RYyOsjHBP3!,mOg1!~~60_12.JPG


De sticker in het midden onderin is voor de linker voorpoot, met de kabelgeleider opening erin. (als je op de motor zit) en die helemaal rechts bovenin is voor de rechter voorpoot. Dan blijven die gekke vierkantige over (met Dunlop erop)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk echt niet dat ze voor de voorpoot kappen zijn.

Hierbij een foto gevonden van de daadwerkelijke set:
[afbeelding]

De sticker in het midden onderin is voor de linker voorpoot, met de kabelgeleider opening erin. (als je op de motor zit) en die helemaal rechts bovenin is voor de rechter voorpoot. Dan blijven die gekke vierkantige over (met Dunlop erop)
Klopt... :Y Voor op luchtfilterbak/achterkappen misschien? Geen idee.
Zoals je ze nu hebt zitten ze goed idd.
 
Ik denk echt niet dat ze voor de voorpoot kappen zijn.

Hierbij een foto gevonden van de daadwerkelijke set:
[afbeelding]

De sticker in het midden onderin is voor de linker voorpoot, met de kabelgeleider opening erin. (als je op de motor zit) en die helemaal rechts bovenin is voor de rechter voorpoot. Dan blijven die gekke vierkantige over (met Dunlop erop)

volgens mij zijn dit stickers voor verschillende modellen voorvork protectors.
 
volgens mij zijn dit stickers voor verschillende modellen voorvork protectors.

:} :} correct dat wou ik ook net gaan zeggen O-)

je kunt er 2 modellen op hebben zitten Bij die van bj t/m 2007 kun je ook de nieuwe schildjes erop zetten.

vandaar,Je kunt er zoiezo vrij veel andere kappen op doen ik zelf heb bouwjaar 2004 met de hele voorkant van 2008 dus ook koplamp ;) vooral die doorlopende groeg in het voorspatbordt vindt ik mooier dan die oude orginele van 2004 zelf ;) en de lamp ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan