Het Grote KTM topic deel 6, waar framen spontaan breken

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisscross

MF veteraan
28 okt 2003
21.394
6
Noord-Holland
Ja, Framen. :9 Omdat wij dit natuurlijk nog nooit met eigen ogen hebben gezien. O-)

full


Het grote KTM topic !!
Het Grote KTM Topic 2!
Het Grote KTM Topic III
Het Grote KTM Topic IV
Het grote KTM topic deel V

http://www.ktm.nl (KTM - READY TO RACE)

Dealers

André Motors – Uw KTM en Kawasaki dealer
Verpalen Auto en Motor
Home - Brouwer Motors BV
Hannamax Motorsport
Home | WPM Motors Lochem - KTM dealer
::Paashuis motoren Lichtenvoorde::
Dealer van motoren van KTM, offroad en street | JTX Racing in Cuijk, dealer van KTM motoren

KTM webshops

Home | WPM Motors Lochem - KTM dealer
KTM shop.nl | KTM shop.nl, de meest uitgebreide online shop voor KTM onderdelen
http://www.brouwermotors.nl/shop


KTM Fiches


SX : (off-road competitie motoren zonder kenteken)
EXC :(off-road competie motoren met kenteken)
De Supermoto's: de SMR serie ( pure supermoto competitie motoren dus zonder kenteken).
(Super)Duke serie: Motoren puur voor het straatgebruik.
Superenduro's/Adventures: All road motoren.

Modellen met een eigen topic:
Ervaringen KTM 690sm
# KTM 690 smc 2008 #
Ktm 690 Duke topic
KTM 950 SM en meer lc8 Deel II
KTM Superduke 990 hangout
KTM RC8 Topic
KTM-RFS-4-takt-topic~
 
Laatst bewerkt:
Enkel de 450 SMR is zonder kenteken..... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil even laten weten dat ik vanavond met een maatje naar deze ktm ben wezen kijken http://link.marktplaats.nl/600847558



Tevens waarschuw ik wederom voor de verkoop praat van deze vriendelijke man.
Net nieuwe big end,nieuwe tandwielen van bepaalde versnelling bla bla.
Gebreken aan deze motor: Optisch kapwerk oud,lijkt nu wat door silecone spray,achterschijfrem op,remblokken voor en anchter op, voorvork keeringen niet best(zitten sokken omheen dus kon niet kijken maar vering erg slap) pds lager speling, lekkage vermoedelijk midden onder het carter, uitgaandeas kering is zowiezo lek!,aftap plug hing druppel aan, voorband op, blok loopt onregelmatig + licht tik tussendoor ( distributie ketting?) MOET 2400 minimaal opleveren

Hij heeft ook nog een andere staan met zwarte wielen komt eerdaags op mp word eerst klaar gemaakt zegt die.
ook net nieuwe big end en cilinder,nieuwe tandwielen van bepaalde versnelling bla bla.
Dit blok liep wel goed!.
Maar ook deze motor heeft speling, goed gebruikte kappenset,accu slecht of leeg?wilde geen 2e keer starten elektrisch te weinig spanning maar verder opzich redelijk.
(Volgens verkopen had die PDS lager,veertje van uitlaatbocht en rem pedaal besteld, word gemaakt voor verkoop)

Deze verkoper handeld al even in ktm 520/525's onder verschillende namen,woonplaatsen,achtergrond (foto's). Ik heb mijn motor daar 2jr geleden vandaan ook nieuwe big end bla bla ( had mijn twijfels maar motor was verder wel in orde en prijs redelijk)
MOET 2500€ opleveren.



OP BEIDE MOTOREN GEEN TESTRIT GEMAAKT! gevoel was niet goed genoeg om tot koop over te gaan
 
Laatst bewerkt:

Modbreak:

El Snorro en Makrolon, stop eens met dat ouwehoeren...daar hebben we offtopic voor.

Jullie zijn al gewaarschuwd en toch gaan jullie door maar nu in een ander topic, ik zou daar mee uitkijken.

 
Ja..
Nouja ik zal verder commentaar maar achterwege laten voordat ik weer een ban aan mn broek heb.

laat ik het zo zeggen, er zijn leukere (gezelligere) tijden op mf geweest.
 
Eindelijk een ingreep van een mod, die gasten werken echt bij iedereen op de zenuwen! :(
 
Ik vind het eerlijk gezegd best komisch :$ Weet alleen niet wat bart had gezegd dat door Ruud is weg gehaald
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan