Het Grote KTM Topic III

Status
Niet open voor verdere reacties.
He Harry.
Had Gerard je al verteld van onze drie dubbele wheelie van Gerard, David en mij op de (volgens mij) N206. Was echt te goed voor woorden! Gerard is er ook echt goed in. Die gast trekt echt overal een wheelie!
 
Is dit plat gaan of niet!
full
 
Hey, wie kan mij helpen met het volgende probleem.
Ik heb een 525 die bij gesloten gas zeer een paar loei harde knallen geeft, niet leuk meer zo hard. De uitlaat lekt niet en aan de bougie te zien is het mengsel in orde. Vanavond ga ik hem wel wat rijker zetten, misschien dat dat helpt, maar zijn er meerdere die dit hebben en wat kun je eraan doen?
 
Hey, wie kan mij helpen met het volgende probleem.
Ik heb een 525 die bij gesloten gas zeer een paar loei harde knallen geeft, niet leuk meer zo hard. De uitlaat lekt niet en aan de bougie te zien is het mengsel in orde. Vanavond ga ik hem wel wat rijker zetten, misschien dat dat helpt, maar zijn er meerdere die dit hebben en wat kun je eraan doen?
Klappert ie met gesloten gas of geeft ie 1 harde klap?
 
Haha tof :) Ik heb er niet echt opgelet hoeveelste je gefinished was. Trouwens die andere KTM kon ook aardig meekomen met de Ducati's!

Ik ben 21e geworden van de 48 rijders in de Ducati Open B.
Die Duitser rijdt al jaren mee. Hij reed vrijdag ook op een standaard Duke en toen was ik een seconde sneller in de rondetijd. Zaterdag en zondag reed hij op zijn wedstrijdmachine die veel lichter was (SMC 660 met veel carbon) en flink getuned. Toen kon ik hem niet meer bijhouden met m'n zware Duke met 54 pk ;)
Volgend jaar maar een Duke 3 denk ik })

Hier beelden van de laatste trainingsronde op vrijdag:

vrijdagtraining DCR2008
 
hee ik wil op mijn ktm lc4 620 van 1999 een kappenset+tank van een ktm lc4 400 zetten kan iemand mij zo vertellen of het past en of het wel eens eerder gedaan is?(mij lijkt op de foto's dat het namelijk het zelfde frame is)
 
Heb nou eindelijk een beetje fatsoenlijk bedrag bij elkaar, en morgen ga ik kijken voor een '06 640 sm met nog maar weinig km's :)

Hoe vaak doen de meeste de olie/filter vervangen bij een 640...om de 5000km toch ?

nog speciale dingen waar ik op moet letten ? (behalve verkeer van rechts)
 
Heb nou eindelijk een beetje fatsoenlijk bedrag bij elkaar, en morgen ga ik kijken voor een '06 640 sm met nog maar weinig km's :)

Hoe vaak doen de meeste de olie/filter vervangen bij een 640...om de 5000km toch ?

nog speciale dingen waar ik op moet letten ? (behalve verkeer van rechts)

Volgens het handboek kan het om de 5000km, ikzelf doe het om de 2500km..heb iets met over-maintenance :+
 
He Harry.
Had Gerard je al verteld van onze drie dubbele wheelie van Gerard, David en mij op de (volgens mij) N206. Was echt te goed voor woorden! Gerard is er ook echt goed in. Die gast trekt echt overal een wheelie!

Tja...Gerard kan er wat van.
De pliesie weet dat echter ook hier.
Hoop dat ie z'n RBW nog behoudt in de toekomst.
 
Ik heb sinds kort een tuningneedle van Sommer in m'n lc4 zitten icm een ander luchtfilterdeksel, ik heb nu echter het idee dat ie een beetje rijk loopt...knalt aardig uit de uitlaat en m'n choke hoef ik al helemaal niet aan te raken (nu is het ook niet echt koud buiten), terwijl ik m voor die tijd altijd op de helft zette bij het starten.
De gasrespons is nu redelijk, alleen tot "half-gas" lijkt het ie een beetje gesmoord..en bij volgas gaat ie als de brandweer..

Heeft iemand dit eerder meegemaakt en wat is er aan te doen? eventueel de luchtschroef verstellen? of een andere sproeier?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan