Het grote KTM topic !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W kheb een ktm lc4 400 alleen nog niet egt poserpics worden binnenkort wel gemaakt dus dan zet ik ze hier wel een x neer(batterijlader is kwijt van de camera:S)
kben morgen ook@arnhem...
als het niet regent iig (vorige x met sneeuw wel gegaan) is niet egt fijn een uur erheen rijden door de regen en een uur terug
gelukkig was de vorige de terugweg in de vrachtwagen -O-
 
Voeg mij ook maar toe. Heb eeb KTM 620 LC4. Pics komen nog wel als Snelwagen die batterij lader heeft gevonden. :X
 
Maar heb dr veel zin in... Is het nou om 13:00, bij de mac in duiven?

Luie supermobart :z
[/quote]

Ja om 13.00. Eerst lekker uitslapen. :z

Voeg mij ook maar toe. Heb eeb KTM 620 LC4. Pics komen nog wel als Snelwagen die batterij lader heeft gevonden. :X

Ben morgen ook in Arnhem
 
meld me ook

Ktm 300 gs supermotard


info:
-320mm zwevende schijf van moto-master
-Brembo p4 klauw
-16mm radiale rempomp
-Zwarte kappen :P

ktm-300exc-96-bikepics-466630.jpg
 
Leuk topic! 8-)

Ik zal binnenkort ook eens foto's gaan maken van mijn KTM LC4 400 Enduro en KTM
LC4 620 SuperMotard, en dan hier laten zien. De motoren die hierboven al geplaatst werden zijn super! :9~

In de tussentijd heb ik ook nog een (dringende) vraag, maar daar heb ik al een
apart topic voor gemaakt:

KTM 620 stottert!

Hopelijk kan iemand me helpen, want ik ben echt wanhopig aan het worden. ;(
Alvast heel erg bedankt!
 
Ik zal ze vandaag even op een andere site neer zetten!! Maar eerst weer aan de studie.. '(
 
Hierbij meld ik mij ook aan 8-)

full



Oké.. ik rij er meestal mee in de blub... maar aan de stickers wordt gewerkt ;)
Het duurt even maar dan wordt het ook wel iets
 
dit moet wel de mooiste motor op dit forum zijn. :} :} :}
damn.
ik ben nu ook in de markt voor een KTM en ik weet waar ik me op kan richten...

Tussen welke zit je te twijfelen? Misschien als je vertelt waarvoor je hem wilt gebruiken, kunnen we je helpen met een keuze maken :)
 
ktm..net gekocht begin steeds tevredener te worden ermee.. tis ff wenne in vergelijking met een 4 takt maar dit geeft veel meer snelheidsgevoel die krijsende twee takt..en mooiste motoren ook kwa model die ktms.. toch?

Bijlage: ktm 250.jpg
 
ktm..net gekocht begin steeds tevredener te worden ermee.. tis ff wenne in vergelijking met een 4 takt maar dit geeft veel meer snelheidsgevoel die krijsende twee takt..en mooiste motoren ook kwa model die ktms.. toch?

full

kijkt iets makkelijker :) Maar mooi ding man, ik wil er ook graag nog een 2 takt bij :9 Ik zit ook te kijken voor zo`n zwart achtervlak met een nummer er op. Hoe zit dat bij sm traingen/ amateur klasse, moet je daar ook je nummer afplakken zoals bij de off the road ritten?
 
Laatst bewerkt:
Heb je er dit jaar al ritten mee gereden? Jammer dat het pas weer in september van start gaat het off road/ enduro gebeuren.
 
heb nog geen ritten gereden dit jaar, heb hem nog maar 2 weken ook. maar kan hier in de omgeving mezelf genoeg uitleven in de bossen. })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan