Het grote KTM topic !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben dus bezig om mijn ktm een beetje op te leuken.
Nu heb ik er een tank op zitten van een 520 maar die komt net tegen de koelvloeistof slangen aan.
full

Ik den dat de slang ongeveer 20% is ingedrukt. zou het kwaad kunnen om zo te gaan rijden?

greets Roel.
 
Ik ben dus bezig om mijn ktm een beetje op te leuken.
Nu heb ik er een tank op zitten van een 520 maar die komt net tegen de koelvloeistof slangen aan.
(Afbeelding)
Ik den dat de slang ongeveer 20% is ingedrukt. zou het kwaad kunnen om zo te gaan rijden?

greets Roel.

Op den duur kan de slangtule aan de radiateur gaan scheuren. of de slang slijt door, maar dan is de motor ook al naar de eeuwige jachtvelden ben ik bang. Maar die radiateur zit ik meer over in.
 
Ik ben dus bezig om mijn ktm een beetje op te leuken.
Nu heb ik er een tank op zitten van een 520 maar die komt net tegen de koelvloeistof slangen aan.
(Afbeelding)
Ik den dat de slang ongeveer 20% is ingedrukt. zou het kwaad kunnen om zo te gaan rijden?

greets Roel.
Zou een wat langere slang kunnen? Eéntje die een stukje om de tank loopt? dus ietsje meer naar links of rechts. Ik denk dat je met 2 of 3 cm langere slang goed uitkomt.
 
Sub frame en lucht filter gaan niet passen met mijn nieuwe achterkap.
t Zit allemaal nog niet helemaal perfect maar van de winter word alles nog eens extra overgedaan.
full
 
He, Dat is mijn tank en zadel :) mooi project man, ga zo door!

EDIT: Ik heb ook nog een 2001 subframe met luchtfilter kast liggen. Dus mocht je de achterkant ook willen omtoveren *D

eej is dat voor met die korte zijkappen :? zelfde als 2006 plastick zeg maar?

ik wil wel nieuw plastick achter maar mot ik ook subframe hebben... weet jij het zo, ik zal morgen anders ook ff belle of dat past met het laatste plastick

wat is de prijs voor dat spul en isset een beetje netjes?
 
In de tussentijd heb ik ook nog een (dringende) vraag, maar daar heb ik al een
apart topic voor gemaakt:

KTM 620 stottert!

Lekker dan, net met dit mooie weer heb ik exact hetzelfde probleem terug! |(
Het probleem was eerst opgelost door de bobine te vervangen, maar nu doet m'n
KTM weer helemaal niks meer.

Ook nu begon het weer met stotteren, en uiteindelijk kreeg ik 'm niet meer aan de
gang terwijl ik 'm zelf nog werkend uit had gezet :? . Zou 't aan de ontsteking kunnen liggen, of misschien iets anders?

(zie bovenstaande link naar het topic)

Wie o wie helpt mij met dit drama, ik vind dit echt verschrikkelijk en kan niet leven zonder m'n KTM ;( . Aangezien hier zowat alle KTM-ers zitten en jullie allemaal experts zijn op technisch gebied kan ik 't beter hier ook maar vragen ;) . Alle hulp wordt zéér op prijs gesteld, alvast heel erg bedankt! :}
 
met jouw verhaal zou ik de vonk controlere en sowieso boegie kap vervangen en boegie uiteraard totdat je een constante vonk hebt.

als je dat niet krijgt je cdi nalopen, doormeten vervangen
 
Op den duur kan de slangtule aan de radiateur gaan scheuren. of de slang slijt door, maar dan is de motor ook al naar de eeuwige jachtvelden ben ik bang. Maar die radiateur zit ik meer over in.


Wat bedoel je met, de radiateur zit ik meer over in. ?
maar zou het kwaad kunnen om er zo een km of 10 mee te rijden?
 
beetje dealer doet daar niet al te moeilijk over....
of heb je hem bij een dozenschuiver gekocht?

Edit; Guz was me net voor alleen zou ik waarschijnlijk niet dezelfde bewoording hebben gebruikt.

Suc6 ermee Fred

Dick
 
subframe van 660 is van alu, als je alu kan lassen , moet je al redelijk goed kunnen lassen
nou volgens mij kan je dat gewoon een lasser met een beetje ervaring laten dicht vloeien met een Tig apparaatje, kan ook wel met Mig Mag alleen dan kan je niet zo mooi vloeien
 
Nee dat gaat niet passen
Als je het nieuwe type kappen wilt zetten zul je ook een nieuw type subframe en luchtfilterbak moeten zetten
Maar er is nog een andere optie,bij WPM motoren kun je terecht met je subframe van 1999 tot 2003 (oud type) en zij verlassen dat subframe en je krijgt er dan wel een andere luchfilterbak bij en het nodige plastic (Achter spatbord)en dat voor 250 euro
Maar dat kun je op hun webside na lezen
Ik ben nu ook bezig om mijn ktm 520 van 2001 om te bouwen naar een nieuwere type
Foto's volgen nog


eej is dat voor met die korte zijkappen :? zelfde als 2006 plastic zeg maar?

ik wil wel nieuw plastick achter maar mot ik ook subframe hebben... weet jij het zo, ik zal morgen anders ook ff belle of dat past met het laatste plastick

wat is de prijs voor dat spul en isset een beetje netjes?
 
vanmiddag de ktm van en duderuud zelf ontmoet... :W
mooie motor !
nu mijn xt total loss is, hoop ik asap ook op te kunnen stappen...
 
Ja ik leef nog wel maar zit een beetje in de ziekemand ,dik knie en al de 2 enkels dik ,maar dat gaat ook weer over.
Ik ben de ktm aan het ombouwen naar type 2005 het is alleen wachten op wat onder delen
Groeten




ey kodo leef jij ook nog?
 
kun je de originele ktm naven ook laten anodiseren?
of moet je dan toch aan de talon naven?
ik heb het gevoel dat de originele gespoten zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan