Het grote leenmotor-topic

}) Zal ik ff mijn rijtje opnoemen? })

- R1100S
- K1200RS
- Fireblade (met 800 km op teller :} )
- FJR1300
- SV650S

OK, ook:
- Fazer600
- Bandit600S
- Div600
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net m'n motor voor z'n 10.000 km beurt weggebracht en kreeg
deze K75 als leenmotor mee.

K752.JPG


K751.JPG


Okee.. 't is niet echt een nieuwe :? maar het rijdt goed en het kost
me helemaal niks. Hoef zelfs de benzine niet te betalen dus wat dat
betreft mag je een gegeven paard niet in de bek kijken toch?

8-)
 
lol @ toerenteller: tussen 5500 en 6000 is het rood, verder maakt niet meer uit...

wel :} voor de hoge km stand
 
Eerste dealer (Klazen, Yamaha Berkel-Enschot)

"Leenmotor? Wa'sda???" helemaal nickxxxxs dus.

Huidige dealer, Geboers Eersel, Suzuki:

GSX 400 Impulse,
GSX 600F,
CB 700 "Nighthawk"

Allemaal categorie "pekelbak". Ach ja, het rijdt..
Meestal gratis (door vergeetachtigheid), in principe 10 euro meen ik.
 
Ik heb net m'n motor voor z'n 10.000 km beurt weggebracht en kreeg
deze K75 als leenmotor mee.

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Okee.. 't is niet echt een nieuwe :? maar het rijdt goed en het kost
me helemaal niks. Hoef zelfs de benzine niet te betalen dus wat dat
betreft mag je een gegeven paard niet in de bek kijken toch?

8-)

Zo te zien istie vaak uitgeleend: km stand 204.458 :]
 
onder het motto.. sorry, ik heb écht niets anders meer staan (was druk, heb ur dan ook 3 :r dagen op rondgereden voor een kleine beurt):
fes125_09_2001_m.jpg


was -uiteraard- m'n eigen motor gaan afzetten in full-combi.. heb me nog nooit zo :+ gevoeld dan toen
 
Vervangmotor is gratis... en al meegehad:

-Fazer600
-XJ600N
-ZZR600
-Bandit 600

Steeds een 600 dus.(ik breng ook een 600 binnen).
 
Altijd gratis :} , zo heb ik ook een keer de gloednieuwe GSXR750 van Jerry Groenewold meegehad om ff in te rijden. Scheelde hem weer wat saaie km's.

Ik heb de volgende motoren meegehad:
- Freewind
- SV650N
- Bandit600
- GSXR750
 
Net gebeld, mijn XJ 600 gaat volgende week voor een grote beurt weg.. krijg dan een bijna nieuwe Burgman 650 mee!! 8-) rockinggg.... haha! Zal m'n kniesliderpak dan ook maar es aantrekken denk ik..
 
Net gebeld, mijn XJ 600 gaat volgende week voor een grote beurt weg.. krijg dan een bijna nieuwe Burgman 650 mee!! 8-) rockinggg.... haha! Zal m'n kniesliderpak dan ook maar es aantrekken denk ik..
hej.. de burgman zou'k ook wel es mee willen rijje hoor. weet niet of je't sarcastisch bedoelt, maar 't schijnt echt wel een scooter met kloten te zijn :)
 
FZR600.jpg


Deze heb ik eens meegehad als leenmotor, een FZR600R. Kostte me (op tankje benzine na) niks.
 
Als je er mee door het weiland gaat crossen is het ook logisch dat je een oud bankstel meekrijgt, Yuri :+

[me]TTeun kreeg een GS500E mee, zgan, maar wel 25kW. Moet je ook een keer meegemaakt hebben. Blijkbaar :P [/me]
 
Een keer een rode Kawasaki Vulcan Drifter 800 met die grote spatborden en treeplanken (durfde bijna geen andere motorrijders meer te groeten, had gelukkig wel een donker vizier op :+ ) Als je daar een bocht mee neemt, drift je zo naar buiten met je achterwiel, vandaar die naam denk.
De laatste keer een Kawasaki ZR7S dat ging nog wel.
Ik breng zelf een Fazer 600 binnen.
 
Wegens opnieuw starterprobleem moest m'n bak een nachtje blijven in de garage.
Kreeg een R 1150 S mee. 2000 km. op de teller.
Leuk ding!
Ik denk dat m'n dealer me wil warm maken voor iets moderner.
 
hej.. de burgman zou'k ook wel es mee willen rijje hoor. weet niet of je't sarcastisch bedoelt, maar 't schijnt echt wel een scooter met kloten te zijn :)
Ja... zo snel trekt ie echt niet. Een deauville is sneller.. :( . Heb er al een klein rondje op gemaakt, rijdt wel relaxt maar echt snel is anders.
 
Van een zekere toko in Loenen kreeg ik 's een Monster M600 mee.
Toppie! Jammer dat ik de keer daarop een oud lijk van een MZ (MZ ja, geen MuZ) meekreeg. Daarbij vergeleken was die Goldwing een beauty! :r
 
Fastcruiser heeft gisteren een nieuwe SV650S meegekregen. Stond nog geen 1500 kilometer op de teller :)
 
Heb altijd zelf aan motor geklooid maar kreeg van een maat ooit een RD250LC voor een week omdat men blok van men Z1000 open lag!

Lacheeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!cool dingetje!!BRéééééééééééééééééééééééép!!!!!
En cool om wheelietjes te doen! })


Ik bracht mijn RD250LC weg voor de 1000 beurt en kreeg een Revere mee, miks mis mee
 
vandaag kreeg ik een boot mee ....

(Afbeelding)


TOEEEEEEET TOOOOOOOOOOEEEEEEEEEET..

Ahoy daar komt de berenboot Met beren dik en klein en groot.. met beren met een Beren snoet ze varen beren goed.. met Brom ( Lukas ) de kapitein weer aan t stuur.. zo varen ze weer naar een ander avontuur.. Ahoy de Berenboot is aan.. nu kunnen we beginnen gaan Ahoy Ahoy Ahooooooooooooooyyyyyyyyyyyy

Toeeeeeeet Toeeeeeeeeeeeetttttttttttt
 
Terug
Bovenaan Onderaan