het grote LELIJKE fighter en onderdelen topique

flyingdutchy

MF veteraan
6 okt 2004
9.301
1
de naam zegt het al, plaats hier alle lelijke fighters en onderdelen.

is het gewoon een bij elkaar geraapt zooitje, zit er geen enkele lijn in of is de techniek om te huilen dan past het in dit topic!

om te beginnen dit kuipje, je ziet het vaak op fighters in aanbouw en heb nog geen fiets gezien waar die mooi opstond.
14300106%5B1%5D.jpg


ik begin met deze :
gsxnitr03maxx2002.jpg
wel een turbo maar dat voor de rest


let op ! dit gaat om persoonlijke smaak, het is niet de bedoeling dat iemand zich beledigt voelt, als jou fiets als voorbeeld gebruikt word bedenk dan dat meningen kunnen verschillen.

kijken of het aanslaat :9
 
smaak is persoonlijk dus uiteindelijk staan alle fighters hierop omdat er altijd wel iemand is die iets anders niet zijn smaak vind..............
en ik ken nog niemand die opzettelijk zn best doet om de lelijkste streetfighter te bouwen.
Niemand wordt blij zijn/haar project hier te zien dus ONZINTOPIC (vind ik persoonlijk naar mijn mening en smaak, niet persoonlijk bedoeld of zo)
:W


ben trouwens erg benieuwd naar een foto van jouw fighter.....
 
Laatst bewerkt:
schrappen dit topic.

wat een gelul zeg. het gaat over smaak, niet over wat JIJ of IK vind. maar over wat iemand anders van zijn eigen motor vind.

misschien vind iemand anders hem ook mooi, dat is dan leuk om te horen. maar het gaat toch PUUR om wat je zelf vind.

* waar is jou fighter ? kan me niet herinderen dat jij die ooit gebouwd heb. doe dat eerst maar eens en kom dan maar terug om te zeiken.

Gr. steven
 
helemaal mee eens steven, waarom zou je de fighter van een ander als lelijk bestempelen. Hij of zij heeft er veel tijd en energie in gestoken om iets moois naar eigen smaak te maken. Laten we dat respecteren en er iets van opsteken.
Het meeste commentaar krijg je van de mensen die het verschil niet eens weten tussen een ringsleutel en een tandwiel en het werk aan de motor door de dealer laten uitvoeren........
(zij dromen er wel van iets te bouwen maar durven/mogen vaak niet)

Jammer hoor....
 
geen fighter...wel een halve caferacertje in onderdelen met grootse plannen :Y

en dat zeg ik toch in de beginpost het is je eigen smaak van de bouwer, maar dan mag ik niet zeggen dat ik er 1 lelijk vind? je hoeft niet alles mooi te vinden en dat mag je hoef je ook niet te verbloemen door mooi weer te spelen.
 
Over smaak blijven de meningen altijd verdeelt, wat de een lelijk vindt kan een ander geweldig mooi vinden.
Ik bouw een fighter voor mijzelf, naar mijn eigen smaak.
Heb onderweg altijd veel bekijks, dus veel mensen vinden hem mooi!
En als er mensen zijn die het niet mooi vinden: SO BE IT!!


Grt Bob
 
Laatst bewerkt:
er is ook een topic met lelijke motoren (dus standaard) en dat kan wel? Daar hebben toch ook hopen mensen hun hart en ziel in gelegt om te maken. en zo zijn er meer dingen. je eigen smaak blijft het belangrijkst, maar ook je eigen mening over dingen.

btw als gixxer fighter hierboven in zijn eigen topic een nieuw uitlaat systeem aan ze motor toevoegt en ik vind het niet mooi, dan mag ik dat toch zeggen "dat vind ik niet mooi" maar je mag niet zeggen "ik vind jou fighter" lelijk? (in tegendeel maarja)
het gaat dan nog steeds om vinden toch. maar vervolgens zijn foto in een topic plaatsen is dan ongepast?
 
Laatst bewerkt:
met muziek mag je toch ook zeggen dat het lelijk is? (mits je argumenten geeft, wat ik ook niet heb gedaan in de openingspost) dan niet bij fighters?

vertel dan iig jullie mening over de fighter uit de 1ste post.
hij is naar ik weet niet van dit forum, ziet er al vrij oud uit, eventueel brits?
dus kleine kans dat je de orginele bouwer/ eigenaar ermee schaad.
 
met muziek mag je toch ook zeggen dat het lelijk is? (mits je argumenten geeft, wat ik ook niet heb gedaan in de openingspost) dan niet bij fighters?

vertel dan iig jullie mening over de fighter uit de 1ste post.
hij is naar ik weet niet van dit forum, ziet er al vrij oud uit, eventueel brits?
dus kleine kans dat je de orginele bouwer/ eigenaar ermee schaad.


1) Iets IS niet lelijk, iets VIN(D)(T) :? je lelijk
2) die eerste is mijn oude 25kW fiets dus ik voel me nu zwaar gedupeerd, heb dat ding met veel bloed zweet en tranen opgebouwd :(
3) kijk eens bij zieke ninja in zn topic, daar staat het stuurkuipje WEL mooi op, VIND ik.
4) Ik heb 10min. naar een foto van jouw fiets gezocht, maar kon hem nergens vinden :P post je hem zelf ff?? _O-


EDIT:
5) is het voetballen alweer begonnen?? :?
 
met muziek mag je toch ook zeggen dat het lelijk is? (mits je argumenten geeft, wat ik ook niet heb gedaan in de openingspost) dan niet bij fighters?

Je hoeft je niet te verdedigen; Een ieder mag een mening hebben over wat hij/zij we en niet mooi vindt, kan leuke discussies opleveren. Staat het iemand niet aan, bezoek dan niet dit topic :W
 
ik heb iig een gevoelige snaar geraakt :9 kom je bij het choppersubforum word daar gewoon een mening gegeven door bral en concorten zonder een blad voor de mond te nemen, waar fighterbouwers juist erg aardig zijn onder elkaar. waar komt dat verschil vandaan?

en geen foto's zoals ik al zei, of je wilt fotos van een half gestripte motor en een kist onderdelen :9
 
denk niet dat het een gevoelige snaar is, maar vindt het een beetje zinloos allemaal.. elke fiets heeft minpunten.. die van mezelf vindt ik ook steeds lelijker worden.. smaak verandert, stijlen veranderen, er komen steeds andere onderdelen..

en idd de fighters zijn aardig voor elkaar.. :Y
dacht al wel dat die chopperaars dat wat minder zijn..ze zwaaien namelijk ook nooit }) O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan