Het grote lessertopic deel 48: Zweten zich kwijt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat lukt er dan eigenlijk niet met die langzame slalom?
Euh, koppeling, voetrem, gas, nja zeg maar alles :+
Ik kijk gewoon niet goed, en weet alles niet op de juiste manier onder controle te houden.

Na 2/3 keer proberen waren we gestopt omdat het echt te warm werd en dat is voor vrijdag :)
 
Mijn ogen gaan altijd vreselijk tranen als ik mijn vizier open laat.
Was het juist gewend met achterop zitten, dat mn vizier open stond, maar dan zit er natuurlijk iemand voor je die de wind vangt :+

:Y
Had ik ook voor het eerst op men scootah.
Maatr je kan dit gewoon trainen door het vaak te doen.
Ik dus al meer dan 2 jaar :P
Heb bijna nooit last van traan ogen *D
alleen als er zoon dikke vlieg in men oog vliegt :N
 
Mijn ogen gaan altijd vreselijk tranen als ik mijn vizier open laat.
Was het juist gewend met achterop zitten, dat mn vizier open stond, maar dan zit er natuurlijk iemand voor je die de wind vangt :+
Ik heb dat zelfs al met fietsen, en als de wind verkeerd staat met lopen ook.
Heb een zonnebril in mijn helm zitten, en als ik die naar beneden doe en vizier open heb ik er ook geen last van :) maar zodra ik enkel mijn bril op heb en dus geen zonnebril uit de helm of vizier erboven heb ik er ook enorm veel last van.
 
Euh, koppeling, voetrem, gas, nja zeg maar alles :+
Ik kijk gewoon niet goed, en weet alles niet op de juiste manier onder controle te houden.

Na 2/3 keer proberen waren we gestopt omdat het echt te warm werd en dat is voor vrijdag :)

Misschien een optie om eerst wat stapvoets te rijden, instructeur loopt naast de motor en jij moet zorgen dat het voorwiel op gelijke hoogte is met hem/haar? Dus zonder pionnen om even te wennen aan koppeling/voetrem etc? Ik heb dat voordat we begonnen met de langzame slalom wel even gehad. Moet zeggen dat het wel iets geholpen heeft :P
Maar het blijft een klote oefening.
 
Laatst bewerkt:
Euh, koppeling, voetrem, gas, nja zeg maar alles :+
Ik kijk gewoon niet goed, en weet alles niet op de juiste manier onder controle te houden.

Na 2/3 keer proberen waren we gestopt omdat het echt te warm werd en dat is voor vrijdag :)

ik had altijd problemen met het gas.
op 1 of andere manier kon ik die nooit constant op 1 toerental laten staan.
hij ging altijd omhoog en dan weer na beneden en dan weer omhoog ect.
van die 10x wou die miss ma 3x lukken. Toen bij avb examen in 1x gelukt en dat was me nog nooit eerder overkomen *O*
 
Die moet je ook ontwijken :Y

ik ben vaak nog verstelt hoe snel mijn ogen dicht gaan uit reflex :O
Vaak zie ik de vlieg zelf niet eens en dan gaan ze nog dicht voor de vlieg in men oog kan komen en dan *pats*.

Best gek eigelijk net alsof het helemaal van zelf gaat :+
 
Misschien een optie om eerst wat stapvoets te rijden, instructeur loopt naast de motor en jij moet zorgen dat het voorwiel op gelijke hoogte is met hem/haar? Dus zonder pionnen om even te wennen aan koppeling/voetrem etc? Ik heb dat voordat we begonnen met de langzame slalom wel even gehad. Moet zeggen dat het wel iets geholpen heeft :P
Maar het blijft een klote oefening.
Stapvoets rijden lukt in princiepe wel, maar ik moet die voetrem gebruiken en dat doe ik niet, met als resultaat dat ik te snel ga.

ik had altijd problemen met het gas.
op 1 of andere manier kon ik die nooit constant op 1 toerental laten staan.
hij ging altijd omhoog en dan weer na beneden en dan weer omhoog ect.
van die 10x wou die miss ma 3x lukken. Toen bij avb examen in 1x gelukt en dat was me nog nooit eerder overkomen *O*
Idd, het gas, en dus vooruit kijken.

Het heeft nog wat oefening nodig maar heb het gevoel dat het gewoon goed gaat komen en dat is ook wat waard vind ik :)
 
Stapvoets rijden lukt in princiepe wel, maar ik moet die voetrem gebruiken en dat doe ik niet, met als resultaat dat ik te snel ga.Idd, het gas, en dus vooruit kijken.

Het heeft nog wat oefening nodig maar heb het gevoel dat het gewoon goed gaat komen en dat is ook wat waard vind ik :)


Met de langzame slalom heb ik nog nooit mijn voetrem gebruikt ..
 
DUS!
Wie komen er allemaal naar de PaprikaBBQ de 17e? :P In het lijstje staan voor zover alleen Paprika en ik, maar volgens mij hebben zich al meer mensen gemeld :+
Nu vind ik het uiteraard enorm gezellig met Paprikaatje, maar da's zo jammer van al die kilo's vlees :+
 
DUS!
Wie komen er allemaal naar de PaprikaBBQ de 17e? :P In het lijstje staan voor zover alleen Paprika en ik, maar volgens mij hebben zich al meer mensen gemeld :+
Nu vind ik het uiteraard enorm gezellig met Paprikaatje, maar da's zo jammer van al die kilo's vlees :+
Ik sowieso. *O*

Als ik geslaagd ben voor AVD kom ik op de motor. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan