Het grote lessertopic deel 48: Zweten zich kwijt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze net weer even wezen kden.
Gaat steeds beter kan nu ook al best lange kds maken *O*

De sliders *D

2 dagen geleden:
214txy.jpg



Nu:
hum90h.jpg


Morgen maar weer even trainen :]
 
Gvd je maakt me jaloers:P

Ik ga btw zometeen ff rijden, ff kijken of mijn favo bocht(tevens de enigste goede kd bocht in de buurt) vrij is :P
 
Vandaag ander helmpie gescoord, die ik gekregen had als cadeautje van de rijschool blaast mn kin nogal omhoog bij hoge snelheden B| Dus nu deze:

TR1RED.JPG
 
Zo, ik ook weer terug van mijn lesje!

Het ritje naar de parkeerplaats ging niet lekker -O-
Op het parkeerterrein de snelle slalom gedaan, deze is voldoende *O*
De precisiestop is ook voldoende *O*
De halve draai ging goed, en is veeeel minder moeilijk dan ik dacht :+
Het 8tje ging ook goed
Langzame slalom is gewoonweg klote :') en lukt ook voor geen meter

Naderhand nog een rondje stad gedaan. Op een stuk van 70 had ik maar me vizier naar beneden gedaan omdat het beetje te veel waaide en suisde in me oren. Bij het stoplicht kreeg ik m gewoon niet meer omhoog :')
Stoplicht op groen, doorrijden en bij t volgende stoplicht weer proberen. Weer niet.
Stoplicht weer op groen en een stoplicht verder lukt t niet steeds niet. En mijn instructeur mij maar aankijken en lachen omdat t niet lukte :')

Inmiddels terug bij de rijschool, handschoen uit en gewoon met blote hand geprobeerd, en toen ging t wel *O* met de handschoen had ik blijkbaar niet genoeg grip :+

Maar over de oefeningen was ie tevreden *O* vrijdag mag ik weer *O*
 
Zo, ik ook weer terug van mijn lesje!

Het ritje naar de parkeerplaats ging niet lekker -O-
Op het parkeerterrein de snelle slalom gedaan, deze is voldoende *O*
De precisiestop is ook voldoende *O*
De halve draai ging goed, en is veeeel minder moeilijk dan ik dacht :+
Het 8tje ging ook goed
Langzame slalom is gewoonweg klote :') en lukt ook voor geen meter

Naderhand nog een rondje stad gedaan. Op een stuk van 70 had ik maar me vizier naar beneden gedaan omdat het beetje te veel waaide en suisde in me oren. Bij het stoplicht kreeg ik m gewoon niet meer omhoog :')
Stoplicht op groen, doorrijden en bij t volgende stoplicht weer proberen. Weer niet.
Stoplicht weer op groen en een stoplicht verder lukt t niet steeds niet. En mijn instructeur mij maar aankijken en lachen omdat t niet lukte :')

Inmiddels terug bij de rijschool, handschoen uit en gewoon met blote hand geprobeerd, en toen ging t wel *O* met de handschoen had ik blijkbaar niet genoeg grip :+

Maar over de oefeningen was ie tevreden *O* vrijdag mag ik weer *O*

is dit je eigen helm of van die rijschool ?
als het je eigen is zal ik maar een andere kopen of een pa goede oordoppen :P
want als je het bij 70 al erg vind moet je maar eens half uur 120 rijden :+


edit:
Laat maar zitten niet goed gelezen :$
 
Laatst bewerkt:
is dit je eigen helm of van die rijschool ?
als het je eigen is zal ik maar een andere kopen of een pa goede oordoppen :P
want als je het bij 70 al erg vind moet je maar eens half uur 120 rijden :+


edit:
Laat maar zitten niet goed gelezen :$
Is me eigen helm, en shark staat er wel om bekend dat het suizen gewoonweg heel erg aanwezig is. De helm was duur zat, en als ik me rijbewijs heb/of al bijna dan schaf ik wel een set goede oordoppen aan, maar nu voor die stadse ritjes laat ik t even voor wat het is.
 
Met dit weer rijd ik 70 ook met de helm helemaal dicht. Is toch wat prettiger en het scheelt vliegjes eten. :P

Ik rij meestal met vizier open tot 70-80 km per uur
Vind ik fijner op 1 of andere manier :+
Lekker dat windje op je gezicht heerlijk :D
Zal wel zijn dat ik 2 jaar lang met cross helm heb gereden op scootah.
wel af en toe een vlieg in je oog maar dat hoort er bij :Y
maarjah dan doe je je leren combi uit met een tshirtje der onder kan je bijna je tshirt uitwringen :+ hele rug onder het zweet heerlijk :P
 
Is me eigen helm, en shark staat er wel om bekend dat het suizen gewoonweg heel erg aanwezig is. De helm was duur zat, en als ik me rijbewijs heb/of al bijna dan schaf ik wel een set goede oordoppen aan, maar nu voor die stadse ritjes laat ik t even voor wat het is.

tja met vizier open doet elke helm dat wel :P
 
Zodra ik stil sta of binnen de bebouwde kom rijd, dan gaat mijn hele helm zelfs open. *O*

Maar door de bossen rijden met 70/80 is echt vliegen eten hier, dus dan maar helm dicht.
 
Zo, ik ook weer terug van mijn lesje!

Het ritje naar de parkeerplaats ging niet lekker -O-
Op het parkeerterrein de snelle slalom gedaan, deze is voldoende *O*
De precisiestop is ook voldoende *O*
De halve draai ging goed, en is veeeel minder moeilijk dan ik dacht :+
Het 8tje ging ook goed
Langzame slalom is gewoonweg klote :') en lukt ook voor geen meter

Naderhand nog een rondje stad gedaan. Op een stuk van 70 had ik maar me vizier naar beneden gedaan omdat het beetje te veel waaide en suisde in me oren. Bij het stoplicht kreeg ik m gewoon niet meer omhoog :')
Stoplicht op groen, doorrijden en bij t volgende stoplicht weer proberen. Weer niet.
Stoplicht weer op groen en een stoplicht verder lukt t niet steeds niet. En mijn instructeur mij maar aankijken en lachen omdat t niet lukte :')

Inmiddels terug bij de rijschool, handschoen uit en gewoon met blote hand geprobeerd, en toen ging t wel *O* met de handschoen had ik blijkbaar niet genoeg grip :+

Maar over de oefeningen was ie tevreden *O* vrijdag mag ik weer *O*

Dat AVB examen wordt dus een makkie? Op die langzame slalom na dan :P
 
Zodra ik stil sta of binnen de bebouwde kom rijd, dan gaat mijn hele helm zelfs open. *O*

Maar door de bossen rijden met 70/80 is echt vliegen eten hier, dus dan maar helm dicht.

hehe ja daar kan ik het wel begrijpen :Y
Ik zelf rij meestal wel in de gebied van een stad dus daar valt het wel mee.
Wat ik al weer heeel vaak heb gehad is bijna een vogel tegen men helm/motor of der net voor vliegen enzo.

Net nog ik zette de bocht in voor een kd vliegt er een kraai bijna tegen men kuip ruitje aan ik zag het gwn gebeuren :N

kut vogels :+
 
Ik laat het vizier zoveel mogelijk dicht. Alleen bij een stoplicht wil hem wel eens op zetten. Maar zodra ik optrek gaat dat ding meteen weer dicht :P Ik probeer het vizier soms open te laten tot een wat hogere snelheid maar dan komt de eerste de beste vlieg langs en die komt meteen in mijn mond terecht dan ben ik voor de eerst komende tijd weer compleet genezen van het vizier open houden :P Ik vind het echt niks.
 
Mijn ogen gaan altijd vreselijk tranen als ik mijn vizier open laat.
Was het juist gewend met achterop zitten, dat mn vizier open stond, maar dan zit er natuurlijk iemand voor je die de wind vangt :+
 
Mijn ogen gaan altijd vreselijk tranen als ik mijn vizier open laat.
Was het juist gewend met achterop zitten, dat mn vizier open stond, maar dan zit er natuurlijk iemand voor je die de wind vangt :+

Achterop heb je er inderdaad minder last van :P Tenzij je groter bent dan de berijder. Heb 1 keer achterop gezeten bij iemand die kleiner was dan ik, naja... er zijn er wat dat betreft maar weinig groter dan mij :'), die vond het nodig om de motor maar "even" open te trekken tot de 200 km/h. Dat was niet tof.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan