Het grote Lidl/Aldi/Gamma/Action etc. topic deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ton-up

MF veteraan
13 mei 2004
11.359
61
Lelystad
Hier kunnen we verder om elkaar te tippen voor motorgerelateerde speciale aanbiedingen.


Voor wie niet altijd ducttape of tiewraps mee heeft :

http://www.action.nl/products/view/id/11547/-p/viewid/10/favoritelistid/1

23784-342-342-fit.png


RITS REPARATIEKIT 8DLG
4xgroot en 4xklein

0.79
 
Laatst bewerkt:
Iemand enig idee of er ergens goedkope regenpakken voor op de motor te koop zijn?

Ik ga hem nodig hebben van de week maar verwacht hem daarna (bijna) nooit meer nodig te hebben.

:W
 
Iemand enig idee of er ergens goedkope regenpakken voor op de motor te koop zijn?

Ik ga hem nodig hebben van de week maar verwacht hem daarna (bijna) nooit meer nodig te hebben.

:W
Mijn man heeft een fietsregenbroek bij Bristol gekocht voor op de motor, ook met het idee hem 1x ofzo te gaan gebruiken. Goedkoop en weegt niks...
 
Iemand enig idee of er ergens goedkope regenpakken voor op de motor te koop zijn?

Ik ga hem nodig hebben van de week maar verwacht hem daarna (bijna) nooit meer nodig te hebben.

:W

10.95 combi bij de action,dus geen overall :) .
Gisteren gekocht :]
 
Ik probeer het gewoon hier ik ben op zoek naar een werkoverall voor niet te veel geld voor de hobby klussen wel graag eerst kunnen passen of het goed zit, omgeving den haag ideeën?
 
Ik probeer het gewoon hier ik ben op zoek naar een werkoverall voor niet te veel geld voor de hobby klussen wel graag eerst kunnen passen of het goed zit, omgeving den haag ideeën?

Werkman op het Torenplein (centrum den Haag) kan je meteen een ijsje eten bij Florencia.
 
Regenpakken van Action zijn behoorlijk waterdicht maar wat minder stevig...moet dus weer een andere broek hebben ;)
Die van de Hema schijnen erg slijtvast te zijn (weet iemand die er een schuiver mee maakte en broek kwam er goed vanaf).
Het schijnt dat de defensie camouflage regenpakken van Gore-tex ook erg goed zijn..dat ga ik in elk geval een keer uittesten :]
En over de de Action olie gesproken...ook maar eens proberen in de Beemer 8-)
Mzzzlllss,Rob.
 
Heb ik al een tijdje liggen. Werkt prima, sinds ik ze heb geen zipper meer afgebroken })
dus het helpt: pakketje kopen, en je hebt nooit meer problemen.
Niet kwijtraken, want zodra je m kwijt bent zal er een rits breken...
 
Vanochtend een mooie aankoop gedaan bij de Action voor € 0,79 , beter dan die standaard plastic-doppie's .
Mooie Alu ventieldoppen (5-stuks in blister) diverse kleuren te verkrijgen (blauw, goud , groen , en deze zwarten met zilverkl.ringen) :} :}

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan