Het grote Lidl/Aldi/Gamma/Action etc. topic deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand ervaring met de elektrische buikspiertrainer van Lidl?

server


De buik resultaat lijkt mij wel mooi, maar ga ik zo ook al mijn borstharen kwijt raken?
Nederlands folder




:+
 
Laatst bewerkt:
Geen ervaring mee, heb vroeger wel eens zo'n ding gehad. Waardelozer spul is er niet te verkrijgen.

Zou gewoon hier voor gaan, heb je iedere keer weer in no time het gewenste resultaat en zoals je ziet kan je je borsthaar gewoon behouden ;)
full
 
Laatst bewerkt:
Ik snap niet zo goed waarom mensen denken dat het uberhaubt zou kunnen werken:
1. Om spieren te trainen moet je ze belasten.
2. Om (buik)vet te verbranden moet je bewegen.
3. Als je tijdens de 'oefening' een zak chips leeg kan eten, is de oefening fout.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook bij HBM geshopt, super leuke zaak en leuke tools voor niet te duur. Voor de hobbyist is het perfect!

Een micrometer en voelermaten om mijn kleppen te stellen en een schuurtool voor mijn velgen.
full
 
Die jethelm lijkt me ook wel aardig voor ritjes waar je de bebouwde kom toch niet uit komt.
 
Is wel verplicht, zat er gister naar te kijken en zei tegen mn vriendin, toch vertrouw ik het niet. Zo goedkoop! net als die handschoenen, 18 euro per paar.

Dan maar liever meer betalen in de motor zaak ;)
 
Toch eens kijken of er bij die jethelmen een kindermaatje zit, voor onze jongste van vijf, die nu nog met een skihelm op, mee gaat :)
 
Laatst bewerkt:
Die handschoenen zijn prima voor erbij.
Zitten goed en lekker warm.

Alleen in de zomerdag met het uittrekken de vingertoppen goed vasthouden.
De binnenvoering zit namelijk niet (goed) vast en trek je dan mee.
Opnieuw aantrekken met klamme handen is dan praktisch onmogelijk.
 
Een vriend van me heeft trouwens die helm als reserve, zowel de jet als systeem.
Ik moet zeggen dat het voor het geld een prima ding is.
Oogt en voelt gewoon goed.
Je moet het natuurlijk niet gaan vergelijken met een A-merk die het 5 tot 10 voudige kost.
 
Want je kind is de paar euro extra voor een goede helm niet waard?
:^
Bij Polo / Hein Gericke / Louis / Motozoom heb je voor relatief weinig gewoon een prima kinderhelm :Y

Mijn kinderen komen zonder fatsoenlijke integraalhelm echt niet achterop :N
Met een skihelm en dan bij een valpartijtje met het gezicht op straat :X
 
:^
Bij Polo / Hein Gericke / Louis / Motozoom heb je voor relatief weinig gewoon een prima kinderhelm :Y

Mijn kinderen komen zonder fatsoenlijke integraalhelm echt niet achterop :N
Met een skihelm en dan bij een valpartijtje met het gezicht op straat :X

Mijn kinderen gaan sowieso niet achterop.... :N

Je nooit afgevraagd wat een "EZS RX5" is ????
Hint; iets waar mijn kinderen ook nog eens in 4-punts-gordels in zitten.


ik neem aan dat jij je kinderen iig niet met vijf jaar achterop een motor mee neemt ? :X
 
Laatst bewerkt:
Mijn kinderen gaan sowieso niet achterop....

Je nooit afgevraagd wat een "EZS RX5" is ????
Hint; iets waar mijn kinderen ook nog eens in 4-punts-gordels in zitten.


ik neem aan dat jij je kinderen iig niet met vijf jaar achterop een motor mee neemt ? :X
Ik snap best wat dat is, maar ook een zijspan kan omslaan.
Of bij een frontale aanrijding met een jethelm toch nog net een stukje polyester happen.
Ik ken iemand die het gedaan heeft en dan kun je ook gewoon tandjes spugen in het beste geval.

Maargoed, off-topic, blablabla, ieders moet voor zichzelf de juiste afweging maken ;)
 
Ik snap best wat dat is, maar ook een zijspan kan omslaan.
Of bij een frontale aanrijding met een jethelm toch nog net een stukje polyester happen.
Ik ken iemand die het gedaan heeft en dan kun je ook gewoon tandjes spugen in het beste geval.

Maargoed, off-topic, blablabla, ieders moet voor zichzelf de juiste afweging maken ;)
Een gebroken nekje vanwege en topzware helm is een beter idee?
Met jouw redenatie moet je ook in een auto een helm opzetten.
 
Een gebroken nekje vanwege en topzware helm is een beter idee?
Met jouw redenatie moet je ook in een auto een helm opzetten.
Daar heb je ook gelijk, 5 jaar is simpelweg te jong om veilig mee te kunnen, ongeacht motor of zijspan.
Maar daar wou ik niet heen gaan, dan gaan we te ver off-topic.
 
Daar heb je ook gelijk, 5 jaar is simpelweg te jong om veilig mee te kunnen, ongeacht motor of zijspan.
Maar daar wou ik niet heen gaan, dan gaan we te ver off-topic.

dan zou je je kinderen ook niet in de auto mee kunnen nemen ?? :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan