Het grote Lidl/Aldi/Gamma/Action etc. topic deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is t kwalitatief iets?

Ik heb er 1 een paar jaar geleden gekocht. En je kan er leuke filmpjes mee maken. (staan er ook nog genoeg op youtube en in het actioncam-topic alhier)
Beeldkwaliteit vind ik niet eens onaardig.
 
Ik heb er ook al jaren een. Nooit gebruikt, want het steuntje brak al bij de montage af.
Echte troep voor een gezwollen prijs dus.
 
Laatst bewerkt:
Zelfs bij een GoPro montage wordt aangeraden om een extra vangtouwtje te gebruiken voor als het steuntje loskomt.
En aangezien het bij RR al fout ging bij de montage lijkt me niet dat zijn camera over de snelweg heeft gerold.
 
Ik heb zelf vorig jaar zo'n actioncam gekocht bij de action. Voor mij nog steeds een hele goeie koop. In vergelijking met de Go-Pro series, merk je wel qualiteitsverschil. Maar dat mag (volgens mij) ook wel voor dat prijsverschil. Beeld is goed (voor die prijs) en je kunt er leuke filmpjes mee maken. Het is mij wel heel erg opgevallen dat er wel groot verschil zit in waar je de camera, hoe goed beeld je krijgt (trillingen).
 
En aangezien het bij RR al fout ging bij de montage lijkt me niet dat zijn camera over de snelweg heeft gerold.
En dat had ik dan ook niet erg gevonden, was ik gelijk van het prul af geweest.
Nu moet ik hem naar het afvaldepot brengen, samen met wat oude olie en een versleten accu.
 
En dat had ik dan ook niet erg gevonden, was ik gelijk van het prul af geweest.
Nu moet ik hem naar het afvaldepot brengen, samen met wat oude olie en een versleten accu.

Maar hoe gaan we dan bewijs verzamelen voor mijn elbow downs?!?
 
Ik heb zelf vorig jaar zo'n actioncam gekocht bij de action. Voor mij nog steeds een hele goeie koop. In vergelijking met de Go-Pro series, merk je wel qualiteitsverschil. Maar dat mag (volgens mij) ook wel voor dat prijsverschil. Beeld is goed (voor die prijs) en je kunt er leuke filmpjes mee maken. Het is mij wel heel erg opgevallen dat er wel groot verschil zit in waar je de camera, hoe goed beeld je krijgt (trillingen).

En daarom heb ik net een SJ4000 kloon in China besteld. Compleet met een berg steuntjes en een waterdichte case. Alles bij elkaar 17$...En gratis verzending uiteraard.
 
En dat had ik dan ook niet erg gevonden, was ik gelijk van het prul af geweest.
Nu moet ik hem naar het afvaldepot brengen, samen met wat oude olie en een versleten accu.
Neem gelijk ff die acht liter van mij mee.
Ik ben wat laks met wegbrengen en spaar zo maar op.. (wel eens tot 35 liter..)
 
Laatst bewerkt:
Neem gelijk ff die acht liter van mij mee.
Ik ben wat laks met wegbrengen en spaar zo maar op.. (wel eens tot 35 liter..)

Ik heb een houtkacheltje omgebouwd tot afgewerkte oliekachel voor in de garage. Ideaal!
Alleen met de temperaturen zoals we deze winter hebben schiet het niet op met de oliestook. Ik heb nog bijna 100 liter staan..
 
Ik heb een houtkacheltje omgebouwd tot afgewerkte oliekachel voor in de garage. Ideaal!
Alleen met de temperaturen zoals we deze winter hebben schiet het niet op met de oliestook. Ik heb nog bijna 100 liter staan..
Heb ik ook gehad in de schuur, maar hij werd bij mij constant te warm, heel lastig te regelen. Ook kreeg ik een keer een gigantische zwarte vlokkenregen in de garage, alles onder de olie stof :X
 
Bij mij wordt ie ook kneiterheet. Ik durf ook de garage niet uit als hij aanstaat. Dat ding loeit echt.
Binnen 2 uur van -5 naar +25 graden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan