Het grote MF Bandit topic Mark XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan mag jij me uitleggen waar om ik dezelfde tekst hier moet plakken terwijl ik die link al onder me ctrl v had hangen *O*

dat sommige mensen moeilijk doen over een linkje :N

er zal hier niemand moeilijk doen over een linkje...

alleen zijn het er bij jou al een stuk of 7 om 1 verhaal duidelijk te maken...

en dan begint het dus vervelend te worden...

maargoed, als je je links wil blijven plakken mag dat best...

doen wij ze wel boycotten!! })
 
Sorry mud, die linkjes staan gewoon superongeïnteresseerd, ik klik er niet eens meer op. Als je wil dat we belangstelling tonen, doe dan zelf ook ff wat moeite :r
 
Sorry mud, die linkjes staan gewoon superongeïnteresseerd, ik klik er niet eens meer op. Als je wil dat we belangstelling tonen, doe dan zelf ook ff wat moeite :r

*hap* *hap* *hap*

wie zegt dat ik eis dat jullie belangstelling moeten tonen? :?

Ik houd jullie simpelweg op de hoogte, dat jij er niet op klikt maakt mij voor geen meter uit. Degene die het willen lezen, lezen het wel .


:Z
 
Verder is deze 'discussie' (het woord is het niet eens waard) te onzinnig voor woorden :') :')

Mijn punt is duidelijk en verder houd ik er over op ;) :W
 
Dan mag jij me uitleggen waar om ik dezelfde tekst hier moet plakken terwijl ik die link al onder me ctrl v had hangen *O*

dat sommige mensen moeilijk doen over een linkje :N

waarom heb je de link onder je ctrl +V hangen, terwijl je net zo goed te tekst eronder kunt plakken??

en inderdaad, het staat niet echt geinteresseerd... ook al is het misschien goed bedoeld...
 
ik was aan het slapen... en ik denk met mij veel anderen... maar er zullen ook wel een aantal mensen rijden...jaja.... zo is het wel weer genoeg.

aan 't hobbyen of gewoon een probleem op je server?
http://ronald.vleeming.eu/wp-admin/install.php
Error establishing a database connection
This either means that the username and password information in your wp-config.php file is incorrect or we can't contact the database server at localhost. This could mean your host's database server is down.

Are you sure you have the correct username and password?
Are you sure that you have typed the correct hostname?
Are you sure that the database server is running?
If you're unsure what these terms mean you should probably contact your host. If you still need help you can always visit the WordPress Support Forums.
 
Laatst bewerkt:
aan 't hobbyen of gewoon een probleem op je server?

:@:@:@

kwordt gek van die klote webhost die ik heb!
twordt tijd dat ik thuis zelf een servertje ga draaien met iig webserver enzo... heb ik tenminste alles in de hand. ik had het eerst altijd wel, maar dat ding was toen gecrasht en nu hebben we alleen een NAS staan.... kmis die server hier thuis echt!
 
:@:@:@

kwordt gek van die klote webhost die ik heb!
twordt tijd dat ik thuis zelf een servertje ga draaien met iig webserver enzo... heb ik tenminste alles in de hand. ik had het eerst altijd wel, maar dat ding was toen gecrasht en nu hebben we alleen een NAS staan.... kmis die server hier thuis echt!
ik heb zelf een hele fijne webhosting vind ik zelf, maar ik vraag ook bijna niks van ze,...

www.hosting2go.nl, maar ik weet niet of de specificaties voldoende zijn voor jou
 

jeah! en m'n killer er met een klein beetje moeite uit gesloopt! :+
en m'n remblokken een beetje gefixt (remt ook weer lekkerder, kan dat?)
en m'n ketting gespannen (rijd ook lekkerder!)
en m'n uitlaat omgekeerd _O- (vlamt ook lekkerder _O- )

en m'n motor neer gelegd (dat reed niet zo lekker :+)
maar het was gezellig!
nu ga ik ook aan het bier!

en ff zo'n setje bestellen..
en..ja dat was het eigenlijk wel
 
Waar de rest gezeten heeft?

Naar Suzuki Day in Francorchamps geweest met de Belgische banditclub.

IMG_4656copy.jpg


IMG_4652copy.jpg


IMG_4706copy.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan