Het grote MF Bandit topic Mark XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijkbaar zweet je blok wat olie via de pakking, het beste is om deze te vervangen. je kan er wel mee verder rijden, alleen wel opletten dat hij niet meer gaat zweten/lekken. Je olie verbruik is natuurlijk wel hoger dan normaal zo.

geen idee hoe dit te maken kan hebben met het verversen van de olie
 
Ik heb trouwens gister mn motor opgehaald.

ik mocht gratis het motorkarretje van Motorhoek in Lelystad (de lokale motorzaak) lenen, dus dat leek me veiliger dan naar huis rijden.

Foto0211.jpg


hij staat nu bij Motorhoek, waar er een nieuwe ketting op komt. ik heb niet voor een rode ketting gekozen, want volgens de eigenaar van de motorzaak, waren deze kettingen meer roze dan rood, en dus zonde van het geld :P
 
haaaa , zo weer terug van een lekkere rit vanaf zeeburg de route langs ijsselmeer naar purmerend , daar naar familie geweest en toen de rit weer opgepakt , en uiteindelijk via hoorn/enkhuizen de dijk gepakt naar lelystad en via lelystad naar almere , bij elkaar tog zo rond de 200km was heerlijk , prachtig weer :)
 
nee elke post was 100% nuttig!

was je met de motor naar noorwegen? (dat heb ik even gemist tussen alle nuttige posts!)
dat lijkt me echt heel gaaf rijden..noorwegen is een supermooi land :Y


veel plezier!

Wat gaat hetweer snel hier. Ja i.d.d Noorwegen is echt mooi om te rijden.
Op tour geweest.

hotelrondreis bard | Boek bij Buro Scanbrit

Vandaag met een paar man nog de Eiffel gedaan, lekker.
Maar wel superdruk moto's én auto's

Ga es nu ff nog wat smikkelen.
 
Ikke is ook weer in de bewoonde wereld :+ Heb voor dinsdag al een voertuig geregeld om m'n wielen naar de dealert te brengen, m'n vriendin had em toevallig niet nodig... Wij hebben twee auto's, maar die presteren het continu om allebei bezet te zijn B|
 
Blijkbaar zweet je blok wat olie via de pakking, het beste is om deze te vervangen. je kan er wel mee verder rijden, alleen wel opletten dat hij niet meer gaat zweten/lekken. Je olie verbruik is natuurlijk wel hoger dan normaal zo.

geen idee hoe dit te maken kan hebben met het verversen van de olie


ff een vraagje , de koplamp+houder die jij erop heb , van wat voormerk is dat ? ziet er wel nice uit zo.
 
Ik heb geen idee.

toendertijd op ebay gevonden bij een duits eenmanszaakje ofzo
koplamphouders zaten daar toen gewoon bij.
 
Ik heb geen idee.

toendertijd op ebay gevonden bij een duits eenmanszaakje ofzo
koplamphouders zaten daar toen gewoon bij.


okee , jammer niet dat ik zelfde genomen zou hebben , ik wil beetje met zwart werken , zwart stuur , zwarte houders en koplamp....maar kvindt het mooi staan...
 
Hoi heren-bandit-rijders!

Ik heb vandaag een nieuwe claxon binnengekregen en nu wil ik dit kleine zwarte apparaatje het liefst een beetje mooi wegwerken zonder dat ie al teveel in het zicht zit. Hebben jullie dit toevallig ook gedaan? Zo ja, waar/hoe?
Kan een van jullie me misschien laten zien (foto ofzo) waar ik hem het beste kan vastmaken?

Thanks!
 
Ketting te strak is vrij hendig te controleren, al zeg ik het zelf.

Gewoon op de middenbok. (als je die nog hebt)
Rolmeter achter de ketting, maar wel in het midden!! (die hangt dan al helemaal omlaag)
En dan moet je die ongeveer 4 à 4,5 centimeter omhoog kunnen drukken.

En that's it, stelt niks voor.Ik vind het opzich nog wel mee vallen, kwa super sportief rijgedrag.
Rij wel door, dat klopt.
Rij ook vaak te hard, dat klopt ook.

Maar een racer ben ik nog niet :+

vind die middenbok methode op zich prima, maar gaat niet echt op voor een motor met een aangepaste vering... wat ik liever doe, is op de motor gaan zitten, en dan (met gewicht erop) kijken hoeveel speling de ketting nog heeft. cm of 2 á 3 is dan zeker voldoende, én je weet dat de ketting aangepast is aan de vering/persoon die er op zit :)
 
Hoi heren-bandit-rijders!

Ik heb vandaag een nieuwe claxon binnengekregen en nu wil ik dit kleine zwarte apparaatje het liefst een beetje mooi wegwerken zonder dat ie al teveel in het zicht zit. Hebben jullie dit toevallig ook gedaan? Zo ja, waar/hoe?
Kan een van jullie me misschien laten zien (foto ofzo) waar ik hem het beste kan vastmaken?

Thanks!

welk model bandit heb je?? bij model 1 en 2 kun je het prima onder de tank wegwerken, achter 1 van de 3hoekige zwarte afdek-kapjes :)
 
Blijkbaar zweet je blok wat olie via de pakking, het beste is om deze te vervangen. je kan er wel mee verder rijden, alleen wel opletten dat hij niet meer gaat zweten/lekken. Je olie verbruik is natuurlijk wel hoger dan normaal zo.

geen idee hoe dit te maken kan hebben met het verversen van de olie

wellicht dunnere olie dan standaard??
 
welk model bandit heb je?? bij model 1 en 2 kun je het prima onder de tank wegwerken, achter 1 van de 3hoekige zwarte afdek-kapjes :)

Het is een Bandit-S (weliswaar nu een N) van origine uit 99. Onder de tank achter een van die 3hoekige afdekkapjes is wel een goed plan! Ik ga eens kijken of ik dit kan fixen...
 
Het is een Bandit-S (weliswaar nu een N) van origine uit 99. Onder de tank achter een van die 3hoekige afdekkapjes is wel een goed plan! Ik ga eens kijken of ik dit kan fixen...

dat kun je wel ;)

en in je frame, net achter dat afdek-kapje, aan de binnenkant, zit een schroefdraad (Waar van origine de kuip aan vast zat) waar je die toeter weer mee vast kan zetten :)
 
andere remschijven, onderkuipje, ander spatbord voor, dubbele koplampen, gehoekte ventielen, andere voorvorkvering.

kom er nog 1 tekort voor 7 verschillen :p
 
ik was weg, datsgebeurts....

ennuh, die 2 runs, had je tussentijds nog iets afgesteld of gedaan??

ik moet zeggen dat ik niet meer precies weet wat ze er mee hebben gedaan
maar ze hadden hem geloof ik nog iets armer!(?) gezet na run 3.. maar 100% zeker weeti k dat niet
is alweer 2 maanden geleden ofzo!

sorry! mijn fout!!

ik overleef het wel..het was jouwn geld :+

mooi :Y maar nu nog maar ff niet :N
:+

Ik heb trouwens gister mn motor opgehaald.

ik mocht gratis het motorkarretje van Motorhoek in Lelystad (de lokale motorzaak) lenen, dus dat leek me veiliger dan naar huis rijden.

[afbeelding]

hij staat nu bij Motorhoek, waar er een nieuwe ketting op komt. ik heb niet voor een rode ketting gekozen, want volgens de eigenaar van de motorzaak, waren deze kettingen meer roze dan rood, en dus zonde van het geld :P
dus dinsdag weer rijden? :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan