Het grote MF Bandit topic Mark XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikke is ook weer in de bewoonde wereld :+ Heb voor dinsdag al een voertuig geregeld om m'n wielen naar de dealert te brengen, m'n vriendin had em toevallig niet nodig... Wij hebben twee auto's, maar die presteren het continu om allebei bezet te zijn B|


welkom!

hoelaat mogen? :)
 
Twee k's :+

Nou nee, moet nog thuis komen :+ Maar heb vanavond al wel wat lopen klooien... Alsin: een uurtje volop lopen gummen, sliden, driften, burnen (van 0 tot 100 zonder fatsoenlijke grip is ook een uitdaging :+ ) en weet ik wat, en er zit nog steeds zat profiel op om door de keuring te komen :P (voor niet)
 
Twee k's :+

Nou nee, moet nog thuis komen :+ Maar heb vanavond al wel wat lopen klooien... Alsin: een uurtje volop lopen gummen, sliden, driften, burnen (van 0 tot 100 zonder fatsoenlijke grip is ook een uitdaging :+ ) en weet ik wat, en er zit nog steeds zat profiel op om door de keuring te komen :P (voor niet)
_O- _O-

goeiemorgen! :W
 
Laatst bewerkt:
goh in wageningen zit ook een brezan!

ongeveer achter m'n stage en ik fiets er dagelijks langs :+ :+

maar wat zit die winkel hier veel in de buurt!
als ik in voorhout ben zou ik helemaal naar katwijk moeten (20km) voor de dichtsbijzijnde, en hier zijn er in een straal van 20km een stuk of 3 *O*
 
goh in wageningen zit ook een brezan!

ongeveer achter m'n stage en ik fiets er dagelijks langs :+ :+

maar wat zit die winkel hier veel in de buurt!
als ik in voorhout ben zou ik helemaal naar katwijk moeten (20km) voor de dichtsbijzijnde, en hier zijn er in een straal van 20km een stuk of 3 *O*
Vooral niet klagen doen :P



Hoe laat zullen we doen vanavond? 19.00u oid?
 
Naja, moet ook nog daar ergens rond die tijd eten :+


Ik zorg wel dat ik rond 19.00u bij de BP ben, moet toch nog tanken... vermaak me wel een paar minuutjes :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan