Het grote MF Bandit topic Mark XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar kan ik je op het lijstje erbij zetten? :+ welke kleur wil je?
luuk heeft alle mogelijke kleuren op mijn bandit geshopt, dus als je de plaatjes er bij wilt kan je kiezen :+
ja je mag me bij het lijstje zetten

kleur :S
eeuhhmmm ..

bling: silver
sportief: zwart of carbo- look transparant
bijpassend: rood
contast: geel (past bij mn gele pirelli stickers)

echt geen idee

14-48 overbrenging??
Gaat misschien wel je ketting sneller naar de klote, als er bijvoorbeeld een tand beschadigd is op 1 van de tandwielen.
Dit doordat er bij een 14-47 overbrenging er vaker gewisseld wordt van de schakels zeg maar.
?? waar heb je t over?

oowww... zo.. euuhhmm denk niet dat dat zo veel uit maakt dan bij een 47 tandwiel eigenlijk
en daarbij, dan kan ik ook beter rustiger gaan rijden, dan blijft mn motor ook beter goed...

weet je wat... ik laat m gewoon stil staan _O-
 
Laatst bewerkt:
maar voor we dingen gaan bestellen...


dan kijkt ik op ebay en ziet ik DIT: klikkerdeklik


en dan denkt ik,,, ik ben toch gek ook als ik t bij banditmania ga bestellen...

hier kan je ook nog eens de banjo's een eigen kleur geven!!

edit
mm laat maar: alleen is dit alleen voor de voorkant. en het is de "racing" set up. Dus 2 lange lijnen ipv de 3 orginele
 
Laatst bewerkt:
Ik wil sowieso die Race setup, waarom niet (als ik dan toch bezig ben :P ). Maar ik wil wel voor en achter tegelijk doen, al is het maar voor de looks :P

En ach... die paar pond maakt dan ook niet meer uit (als we met z'n 3en bestellen zijn de verzendkosten ook maar 6,67 de man heah) :)
 
ja je mag me bij het lijstje zetten

kleur :S
eeuhhmmm ..

bling: silver
sportief: zwart of carbo- look transparant
bijpassend: rood
contast: geel (past bij mn gele pirelli stickers)

echt geen idee?? waar heb je t over?

oowww... zo.. euuhhmm denk niet dat dat zo veel uit maakt dan bij een 47 tandwiel eigenlijk
en daarbij, dan kan ik ook beter rustiger gaan rijden, dan blijft mn motor ook beter goed...

weet je wat... ik laat m gewoon stil staan _O-

zal ik alle 4 de kleuren voor je bestellen, kan je wisselen naar je stemming :+
laat het maar weten
morgen wil ik ze gaan bestellen
en nog van joris horen of hij ze wil of niet! :) nu douche en slapen
tot mogen
 
maar voor we dingen gaan bestellen...


dan kijkt ik op ebay en ziet ik DIT: klikkerdeklik


en dan denkt ik,,, ik ben toch gek ook als ik t bij banditmania ga bestellen...

hier kan je ook nog eens de banjo's een eigen kleur geven!!

edit
mm laat maar: alleen is dit alleen voor de voorkant. en het is de "racing" set up. Dus 2 lange lijnen ipv de 3 orginele

zal ik ze een mailtje sturen met de vraag of het ook mogelijk is de banjo's van kleur te voorzien? :?

done, misschien morgen antwoord *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
ff n piccie van m n nieuwe fits

pics voor de lijst komen later wel

Zijn r hier nog meer van in nederland of ben ik de enige ....in naked dan? in s heb ik ze al gezien
full
 
ff n piccie van m n nieuwe fits

pics voor de lijst komen later wel

Zijn r hier nog meer van in nederland of ben ik de enige ....in naked dan? in s heb ik ze al gezien[afbeelding]

gave fiets :]
iig nog even andere knipperlichten er op :+

de enige..ik geloof dat ik ook al eens een naked heb zien staan/rijden, bij een motorzaak..dus als jij die niet gekocht hebt zijn er iig 2 :)
 
we usually only deal with natural stainless, you may need to go direct to hel performance for those


nu nog even vragen of ze een uitzondering willen maken als we 3/4 sets bestellen, en anders hebben jullie gewoon pech! :+
 
neh, tis gene yoshi, tis de limited edition ter gelegenheid van 10-jarig bestaan van de bandit.
En in tegenstelling tot de plannen met mn ouwe kult denk ik dat hij toch helemaal origineel gaat blijven.

Ik las trouwens een discussie over het uitbrengen van nakeds, de yoshi is het enige nieuwe model in N...only in 2004.

Onwaarschijnlijk vreemd vind ik, dat ze zelfs dit model niet gevoerd hebben hier....

Heb m zelf in engeland opgepikt.
Heb nu alleen een probleem om de kleurcode te achterhalen, dealer in UK geeft niet thuis en de passagierssteun mnoet opnieuw gespoten worden....

full
 
Laatst bewerkt:
neh, tis gene yoshi, tis de limited edition ter gelegenheid van 10-jarig bestaan van de bandit.
En in tegenstelling tot de plannen met mn ouwe kult denk ik dat hij toch helemaal origineel gaat blijven.

Ik las trouwens een discussie over het uitbrengen van nakeds, de yoshi is het enige nieuwe model in N...only in 2004.

Onwaarschijnlijk vreemd vind ik, dat ze zelfs dit model niet gevoerd hebben hier....

[afbeelding]

helemaal origineel? :o incl taartschep, koektrommel, mickey oren en gr0te knippers? :+

en laatste 2 zinnen snap ik niet echt..


oh en wil je toevallig een complete set stalen remleidingen voor rond de 80 eu..?

gaan vandaag bestellen en delen de verzendkosten :) anders betaal je rond de 20 eu verzendkosten, en als je mee doet 5 *O*
 
Laatst bewerkt:
Origineel.....tsja, een wolf in schaapskleren moet een schaap blijven he, vind het niet storend.

Ik bedoel dat er in nederland sinds het 2000-model alleen maar de yoshi is gedistribueerd als naked en verder alleen de s-versies.
En dat ik dat vreemd vind......aangezien bijna iedreen hier gelijk het mes erin zet....
 
Origineel.....tsja, een wolf in schaapskleren moet een schaap blijven he, vind het niet storend.

Ik bedoel dat er in nederland sinds het 2000-model alleen maar de yoshi is gedistribueerd als naked en verder alleen de s-versies.
En dat ik dat vreemd vind......aangezien bijna iedreen hier gelijk het mes erin zet....

ik lees nu je edit pas, maar inderdaad dat is best vreemd
al rijden er ook nog echt heeel veel s-en rond.. :)
 
we usually only deal with natural stainless, you may need to go direct to hel performance for those


nu nog even vragen of ze een uitzondering willen maken als we 3/4 sets bestellen, en anders hebben jullie gewoon pech! :+

possibly, depends what you need.

dus sollx en unruled, ik heb geen idee :? we kunnen het gewoon proberen mee te bestellen :+
 
Origineel.....tsja, een wolf in schaapskleren moet een schaap blijven he, vind het niet storend.

Ik bedoel dat er in nederland sinds het 2000-model alleen maar de yoshi is gedistribueerd als naked en verder alleen de s-versies.
En dat ik dat vreemd vind......aangezien bijna iedreen hier gelijk het mes erin zet....


of bedoel je dat er in de jaren 00 tot 06 alleen maar s-en te koop waren?, want dat is niet zo..ik heb namelijk een originele n uit 02 :)
 
je mag kiezen uit: wageningen of voorhout, en misschien ook wel ergens in flevoland(sollx?), veenendaal (unruled?), nijmegen(vester)
of met de post weer iets verder sturen, dat zal ik niet heeeel erg duur zijn :)

we zitten nu, denk ik, op 4 man die ze al willen, als je mee doet op 5. dan zullen de verzendkosten uit engeland 20 eu ofzo zijn, dus 4 pp, plus 73 voor de leidingen is 77 eu :)
*O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan