Het grote MF Bandit topic Mark XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
brrrrrrrrrrrrreakinggg newssssss

we hebben er een bandit bij! *O*
eindelijk mag ze ook hier posten :+

3576375517_2faa9ed12a_b.jpg

3577149556_3abb6d7aa1_b.jpg

3576330241_0cd4fbe2e1_b.jpg


mooiere foto's komen vast nog :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
ik zal morgen wel even foto's posten van mijn bandjes, is wel degelijk mogelijk.
meer oefenen :)
Meer, oefenen, geweldig _O-

Wat moet ik na m'n verhoogde stepjes, bellypan en uitlaat nog meer aan de grond rijden voor die randen eraf zijn dan? _O- _O- _O-


Maar srsly, vind ik knap. Als ik me niet vergis is die van jou van 95 (je staat niet in de op, dus uit m'n hoofd, indien gewenst post even een fotootje en mods)? En je hebt 120/160 (v-a) banden? Of per ongeluk 110-150... Dan kan het makkelijk namelijk :)

Indien jij er een van 95 hebt met 120-160 banden ben ik heel benieuwd naar je rijstijl (oprecht, want dat wil ik dan ook kunnen) :)

oh @luuk, een plantenspuit werkt denk ik toch beter -O-
_O-

Fikken gebrand? :+
 
Laatst bewerkt:
brrrrrrrrrrrrreakinggg newssssss

we hebben er een bandit bij! *O*
eindelijk mag ze ook hier posten :+

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

mooiere foto's komen vast nog :Y *O*
*O*

Verstandige meid :Y



Die koppelingshendel nog gefixt? Motoport Goes heeft iid koopavond op donderdag zie ik net :X Maar die in Den Bosch was vrijdag... hoewel dat verder rijden was.




Hij is blauw... Geen originele kleur als ik me niet vergis?
 
Laatst bewerkt:
*O*

Verstandige meid :Y



Die koppelingshendel nog gefixt? Motoport Goes heeft iid koopavond op donderdag zie ik net :X Maar die in Den Bosch was vrijdag... hoewel dat verder rijden was.




Hij is blauw... Geen originele kleur als ik me niet vergis?

koppelingshendel gefixt :) joris was naar een zaak gereden..ik weet eigenlijk niet eens welke :+ maar daar een hendeltje gehaald en er op gezet :)
en ondertussen was ik dat smeersysteem uit de cb500 halen :+
die knaap van de autohandel zei dat het mocht, en de prijs was al afgesproken
nou dan ga ik het doen ook :+

en hij is inderdaad blauw, en het is een originele kleur, kijk maar in het wphb :+
alleen in 1999 uitgebracht :)

hij heeft standaard zelfs een nieuwer type shock *O*

_O-

Fikken gebrand? :+

ja :+




We want to let you know that your order 1199/290509/48 status has been updated to...

PROCESSING
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal!!

Ik ben echt super blij met mijn bandit! Hij rijd 10 keer beter dan de Honda! Ik zal vanmiddag een paar goede foto's maken.

Hij is inderdaad heel donderblauw, echt een mooie kleur :)

(hij moet nog wel een beetje gepimpt worden, andere knippers en spiegels om mee te beginnen....)
 
Goedemorgen allemaal!!

Ik ben echt super blij met mijn bandit! Hij rijd 10 keer beter dan de Honda! Ik zal vanmiddag een paar goede foto's maken.

Hij is inderdaad heel donderblauw, echt een mooie kleur :)

(hij moet nog wel een beetje gepimpt worden, andere knippers en spiegels om mee te beginnen....)
*O*
 
Hey kan er hier iemand snel ff een tip geven bij het verwijderen voortandwiel op een Bandit 600 uit 2000? Dat zit met zo vreemde bout in bout voor bout toestand vast, en dat zit zo loeihard vast dat ik bang ben het stuk te maken. Wil echt gaan rijden, heb nog maar anderhalf dagje tijd tot ik weer naar duitsland zonder de bike moet :(
 
Hey kan er hier iemand snel ff een tip geven bij het verwijderen voortandwiel op een Bandit 600 uit 2000? Dat zit met zo vreemde bout in bout voor bout toestand vast, en dat zit zo loeihard vast dat ik bang ben het stuk te maken. Wil echt gaan rijden, heb nog maar anderhalf dagje tijd tot ik weer naar duitsland zonder de bike moet :(


uhmmmmm
ik zit even te denken...hij zit inderdaad muur vast..maar hoe je hem nou makkelijk los krijgt -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan