Het grote MF Bandit topic Mark XI

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


P1000334.jpg

P1000337.jpg



*D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D *D
 
Laatst bewerkt:
ik zag vandaag een bandit rijden met een rood frame en zwarte kappen B| B| B|
bij mij in het dorp B| B| B|

ik heb m'n bandenspanning opgeblazen tot 2.5 en 2.9 en merk nog weinig verschil, maar ook nog niks geks gedaan :)

en ik heb het geld van sollx en dreaming en vester binnen. alleen luuk z'n geld is nog onderweg :+
 
@ bas: je hebt mail

@ imm: sweet! :Y

@ reuffie: ik vind m wel vet alleen dat streetfighterkuipje dat verneukt m helemaal
 
Laatst bewerkt:
Weten jullie nog dat bij vertrek uit Duitsland, mijn zadel niet meer sloot...

ik heb er vandaag naar gekeken, en het blijkt dat het slot van mijn zadel, niet ver genoeg terug valt. Waardoor het systeem dat mn zadel vast houd, als het ware half open staat.

oplossing: het slot bypass-en
Foto0224.jpg


als ik aan het starterknopje trek, gaat mn zadel los _O-

verder ben ik bezig geweest met het schoonmaken van mn motor, en hij is weer helemaal TOP *O*

ben ook 2 uur bezig geweest met mn uitlaatbochten + uitlaat -O-

ik was het al zat toen ik hier was:
Foto0217.jpg


OOO en nog iets....

Iemand een zadel kopen!!

maktplaatslinkie
(voor jullie komen we er misschien met een vriendenprijsje ook wel uit hoor)

Foto0220.jpg

Foto0218-2.jpg

Foto0221-2.jpg
 
Laatst bewerkt:

wow... dies netjes!
ben je je cb500 ook al kwijt dan??? twerd is tijd :P

ik zie chrome luchtfilter(??) kapjes... dat wou ik ook op mn bandit!!! zit het bij dat jaar standaard ofzo?

mijn volgende moet ook echt weer bandit worden :P (damn... na 3-4 maanden al aan een nieuwe toe :( )

Weten jullie nog dat bij vertrek uit Duitsland, mijn zadel niet meer sloot...

ik heb er vandaag naar gekeken, en het blijkt dat het slot van mijn zadel, niet ver genoeg terug valt. Waardoor het systeem dat mn zadel vast houd, als het ware half open staat.

oplossing: het slot bypass-en
[afbeelding]

als ik aan het starterknopje trek, gaat mn zadel los _O-

verder ben ik bezig geweest met het schoonmaken van mn motor, en hij is weer helemaal TOP *O*

ben ook 2 uur bezig geweest met mn uitlaatbochten + uitlaat -O-

ik was het al zat toen ik hier was:
[afbeelding]

OOO en nog iets....

Iemand een zadel kopen!!

maktplaatslinkie (doet het nog niet :N )
(voor jullie komen we er misschien met een vriendenprijsje ook wel uit hoor)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

wrm verkoop je dat zadel nou weer :S
is toch vet die! moet je gewoon houden man. of komt er wat beters voor terug?
 
wow... dies netjes!
ben je je cb500 ook al kwijt dan??? twerd is tijd :P

ik zie chrome luchtfilter(??) kapjes... dat wou ik ook op mn bandit!!! zit het bij dat jaar standaard ofzo?

mijn volgende moet ook echt weer bandit worden :P (damn... na 3-4 maanden al aan een nieuwe toe :( )wrm verkoop je dat zadel nou weer :S
is toch vet die! moet je gewoon houden man. of komt er wat beters voor terug?

ik heb er al een, deze had ik alleen om op te lappen en door te verkopen :P dus daarom verkoop ik m
 
3579404298_7d2e0456a5_b.jpg

3579427024_d11e35cda3_b.jpg


watsgebeurd :?
of is dat altijd zo? :+
ik maak me niet druk, ik vroeg me af wat het was!
komt dat doordat ik met een lagere bandenspanning reed, de banden vervormden en het een beetje opging stropen? :)


3578646787_b7d5f7e6bc_b.jpg

vies
3579471824_1050249d4c_b.jpg

schoner :)
 
Laatst bewerkt:
Meer, oefenen, geweldig _O-

Wat moet ik na m'n verhoogde stepjes, bellypan en uitlaat nog meer aan de grond rijden voor die randen eraf zijn dan? _O- _O- _O-


Maar srsly, vind ik knap. Als ik me niet vergis is die van jou van 95 (je staat niet in de op, dus uit m'n hoofd, indien gewenst post even een fotootje en mods)? En je hebt 120/160 (v-a) banden? Of per ongeluk 110-150... Dan kan het makkelijk namelijk :)

Indien jij er een van 95 hebt met 120-160 banden ben ik heel benieuwd naar je rijstijl (oprecht, want dat wil ik dan ook kunnen) :)_O-

Fikken gebrand? :+
niks vervelends bedoel met 'meer oefenen"hoor :), het is echt niet zo bizar om je schaamrandjes eraf te rijden.
Als ik jouw foto's zo af en toe bekijk, lijkt het me ook echt geen probleem voor jou :-)
ik heb inderdaad een 95'er, en 160/120.
heb het erg druk, foto's laten nog even op zich wachten van de banden, excuses.
maar ik heb m'n eigen step verhogers gemaakt, wellicht dat dat het verschil maakt.
onze steppies zullen ong. dezelfde lengte hebben.

ik hoef niet zo nodig in de op, maar hier een redelijk recente zonder step vehogers:



en m'n rijstijl ( oude foto):



mods:
hel remleidingen
voorvork beschermers
wilbers voorvering
kleine knippers carbon(voor)
geintegreerde knipper(achter)
dubbele koplamp(xenon)
versnelling indicator
gepolijste rempomp
(immi)pazzo's
bandit handgrips
bar end
blauw dashboard verlichting
oliekoeler beschermer
frame inserts
dynatek bougiekabels
gepolijste carterdeksel
ontsteking vervroeger
K&N filters
lsl steppies
gsxr schokbreker
stebel luchthoorn
undertail
helder achterlicht
rvs kettigbeschermer

en vast nog wat gepolijste dingen etc. vergeten ;)

edit:
oude foto gevonden van me vorige achterband:
(en ja dat was ook een 160'er)



helaas heb ik deze al afgevoerd, anders had ik mooi de afgesleten pijltjes kunnen laten zien -O-
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
[afbeelding]

watsgebeurd :?
of is dat altijd zo? :+
ik maak me niet druk, ik vroeg me af wat het was!
komt dat doordat ik met een lagere bandenspanning reed, de banden vervormden en het een beetje opging stropen? :)


[afbeelding]
vies
[afbeelding]
schoner :)
No worries, dat hoort :P
Meer, oefenen, geweldig _O-

Wat moet ik na m'n verhoogde stepjes, bellypan en uitlaat nog meer aan de grond rijden voor die randen eraf zijn dan? _O- _O- _O-


Maar srsly, vind ik knap. Als ik me niet vergis is die van jou van 95 (je staat niet in de op, dus uit m'n hoofd, indien gewenst post even een fotootje en mods)? En je hebt 120/160 (v-a) banden? Of per ongeluk 110-150... Dan kan het makkelijk namelijk :)

Indien jij er een van 95 hebt met 120-160 banden ben ik heel benieuwd naar je rijstijl (oprecht, want dat wil ik dan ook kunnen) :)_O-

Fikken gebrand? :+
niks vervelends bedoel met 'meer oefenen"hoor :), het is echt niet zo bizar om je schaamrandjes eraf te rijden.
Als ik jouw foto's zo af en toe bekijk, lijkt het me ook echt geen probleem voor jou :-)
ik heb inderdaad een 95'er, en 160/120.
heb het erg druk, foto's laten nog even op zich wachten van de banden, excuses.
maar ik heb m'n eigen step verhogers gemaakt, wellicht dat dat het verschil maakt.
onze steppies zullen ong. dezelfde lengte hebben.

ik hoef niet zo nodig in de op, maar hier een redelijk recente zonder step vehogers:



en m'n rijstijl ( oude foto):



mods:
hel remleidingen
voorvork beschermers
wilbers voorvering
kleine knippers carbon(voor)
geintegreerde knipper(achter)
dubbele koplamp(xenon)
versnelling indicator
gepolijste rempomp
(immi)pazzo's
bandit handgrips
bar end
blauw dashboard verlichting
oliekoeler beschermer
frame inserts
dynatek bougiekabels
gepolijste carterdeksel
ontsteking vervroeger
K&N filters
lsl steppies
gsxr schokbreker
stebel luchthoorn
undertail
helder achterlicht
rvs kettigbeschermer

en vast nog wat gepolijste dingen etc. vergeten ;)

edit:
oude foto gevonden van me vorige achterband:
(en ja dat was ook een 160'er)



helaas heb ik deze al afgevoerd, anders had ik mooi de afgesleten pijltjes kunnen laten zien -O-

Ik heb mijn steppieverhogers nog eens bestudeerd... En ze verhogen niet erg veel volgens mij :P De steps staan wel ietsje hoger, maar ook een halve centimeter oid verder naar buiten... Wat betekend dat ze niet veel later aan de grond komen :P De zithouding is wel een stuk beter, want ze staan wel een eind verder naar achteren. Devies: in laten veren die handel en duwen dus... Gek genoeg gaven de banden me bij 2.3/2.5, hoewel wat vervorming, meer vertrouwen dan bij 2.5/2.9... hoewel ze nog geen een keer grip zijn verloren. Welke spanning hou jij dan aan?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan